3* Reklama

4.8K 291 20
                                    

*Amanda*

*Crrr! Crrrrrr! Crrrrr!*

Oh, bože! Nesnáším budík! Rychle si sednu a ten zvuk vypnu. Povzdechnu si a prohrábnu si vlasy. Dneska bude den na hovno. Vstala jsem a dobelhala se do kuchyně. Otevřela jsem lednici a zoufale v ní hledala něco co by se mohlo podobat snídani. Nakonec jsem vytáhla nutellu a namazala jsem ji na rohlík. Kousla jsem do něj a šla do obýváku, kde jsem si sedla na gauč. Natáhla jsem si nohy na stůl a cpala se. K tomu jsem si zapla televizi. Nic moc tam nebylo, ale zaujala mě zpráva v nějakém pořadu, kde probírají i drby o hvězdách. Na obrazovce se objevili One Direction a hned na to Harry Styles s kterým si píšu.

,,Známý zpěvák ze známe skupiny One Direction, Harry Styles, nám včera oznámil, že se rozešel se svou přítelkyní Taylor Swift. Neřekl nám důvod, ale podle všeho to Taylor pěkně vzalo. Doufáme, že jste si to dobře rozmysleli!"

What, what, what, what?! A toto má jako znamenat, co? Vezmu mobil a kouknu na Facebook. Harry je naštěstí online. Hned rozkliknu chat.

Amanda Seyfried: Takže jsi single? Vaše Love Story skončila

Harry Styles: Jop. A jak o tom víš?

Amanda Seyfried: Ale to víš... mám své kontakty

Harry Styles: Viděl jsem to v televizi.

Amanda Seyfried: Sakra -__-

Harry Styles: Ok už vím, jaké máš zdroje

Amanda Seyfried: Kušuj -__- A proč jste se rozešli?

Harry Styles: Neklapalo to.

Amanda Seyfied: A ty myslíš, že ti to sežeru?

Harry Styles: Jo...

Amanda Seyfried: Ne.

Harry Styles: Zjistila to o těch zprávách mezi námi.

Amanda Seyfried: Takže jste se rozešli kvůli mně?!

Harry Styles: Trochu.

Amanda Seyfried: Ok. Jsem strašná!

Harry Styles: Klídek. Já se s ní chtěl rozejít tak jako tak.

Amadna Seyfried: Aha ...

Harry Styles: Neříkala jsi, že máš dnes perný den?

Amanda Sefried: Jo, ale ještě mám čas. Což mi připomíná, že musím do sprchy.

Harry Styles: Můžu se přidat?

Amanda Seyfried: Počkej, rozmyslím si to .... hmmm.....ne.

Harry Styles: Oh

Amanda Seyfried: Nechej si svoje přirozený tam, kde je. Já jdu do sprchy.

Harry Styles: Moje přirození je v mojich rukách.

Harry Styles: Omg, to znělo trapně!

Harry Styles: Není to tak, jak myslíš!

Harry Styles: Jsi šla do sprchy?

Harry Styles: Když jsem psal, že se chci přidat, myslel jsem, že si vezmeš mobil s sebou.

Facebook (Harry Styles)Kde žijí příběhy. Začni objevovat