18* Best stoják ever

3.1K 259 23
                                    

*Pozn.: Vím, že BSE je starší, ale berte to tak, že ho natáčí teď :D


Nekontrolováno


*HARRY*


Nechápu proč mi to dělá. Proč mě tak týrá? Proč se tak týrám sám? Místo toho, abych spal tak si tu volám se Sam. Líbí se mi jak ji říkám. Tak ji můžu říkat jenom já. Nikdo jiný. Jen já. Moje a jen moje jediná Sam. Fajn, už zním jako z těch přiteplených pohádek pro dospělé. Odfrkl jsem si a sedl si do křesla. Dneska nás čeká natáčení nového videoklipu! Těším se? Ano, ale byl bych radši, kdyby tu byla Sam. No to je jedno. Proč se těším hodně? Protože je to asi k mé nejoblíbenější písničce z našeho alba, Midnight Memories- Best Song Ever. Nejhorší na tom, ale je ... že mě nalíčí na Nerda. Marcel. Ale pořád jsem na tom lépe jak Zayn. Chudák naše Veronika. Zasmál jsem se a vykoukl ze dveří. Bylo tu hodně místností na natáčení, všichni pobíhali tam a sem a já se jen snažil jim, co nejvíce vyhýbat. Potichu jsem se chichotal, když jsem viděl Paula, jak se snaží chytit Liama, aby ho převlékl a on tančil. Niall si jezdil v košíku a Louis s Veronikou se mi někde ztratili. Kanci. Když mě Lux uviděla rychle se ke mně rozběhla. Usmál jsem se a šel za ní. Vzal si ji do náruče a zatočil s ní.


,,Stlejdo Hally, máma ríkala, ze te zabije!" zašišlá Lux a pevně mě obejme. Hups. Zasmál jsem se a položil ji na zem. Nenápadně jsem se koukl kolem sebe a kontroloval jestli je čerstvý vzduch.


,,Řekni mi, kdyby se bavili o mě, fajn?" usmál jsem se a rozcuchal její zlatavé vlásky. Jen se usmála a někam se zase rozběhla. Pokroutil jsem hlavou a někdo si vedle mě stoupl. Hmm, hezká slečna. Ale ještě hezčí kafe, co držela v ruce. Nenápadně jsem ji ho vzal a rozešel se pryč.


,,Harry!! Harolde!! Kde je ta kudrnatá palice?!!" uslyšel jsem hluboký hlas Paula. Koukl jsem se kolem sebe. Liam alias Leeroy už je? Když jsem uviděl jak tančí u zeleného plátna měl jsem, co dělat, abych nevybouchl smíchy. Když jsem, ale uviděl velkou gorilu schoval jsem se za plachtu a skrčil se. Upil jsem si z kafe a sledoval jeho velké nohy s dalšími páry jak kolem prošli. Uculil jsem se a šel podél plachty ke stolu k videoklipu. Schoval jsem se za něj a potom udělal nenormální kotrmelec k sedačce. Skrčil jsem se a koukl se na Veroniku s Louisem a panem Harveyem (Harvey je Niall v BSE :D). Chytil jsem se za pusu, abych vážně nevybouchl. Začal jsem se plazit ke skříni a skrčil se. Cítím se jako zločinec. V dálce jsem uviděl Lux, která mi začala mávat. Začal jsem ji ukazovat, ať je ticho a jde pryč. Jen se zasmála, vzala si svého zajíčka a šla za Lou, která se mračila a koukala se kolem jako zběsilá. Asi mě taky hledá. Kousl jsem se do jazyku a schoval se za další plátno. Uviděl jsem dveře. Moje šance. Koukal jsem se kolem sebe. Nikdo nikde. Fajn, Harry. Teď nebo nikdy! Rozběhl jsem se tam a vběhl tam. Zavřel jsem dveře a začal se rozhlížet, kde to vlastně jsem. Byla to jen dlouhá chodba s dalšími dveřmi. Pokrčil jsem rameny a šel dál. Uslyšel jsem klapaní podpatků. Málem jsem vypískl a vpadl do prvních dveří. Byla to nějaká místnost, kde vidím, co se děje v hlavním sálu natáčení videoklipu. Takže oni nás šmírují?! Zasmál jsem se a klek si ke dveřím. Začal jsem poslouchat, co byl objekt mého znepokojení. Pootevřel jsem dveře a koukal se. Stála tam nějaká žena a náš manažer. Lehce jsem se zamračil a sledoval je. Vůbec se mi nelíbili jejich šibalské úsměvy. Pokud se na sebe vrhnou a začnou se šukat v kumbále a nebo něco plánují.


,,Takže myslíte je to s ní domluvené? Stačí jen podepsat smlouvu?" zeptá se Rick a ta ženu mu ji podá. Jakou smlouvu? S kým je to domluvené? Zasyčím potichu a více se nahnu ke dveřím.

Facebook (Harry Styles)Kde žijí příběhy. Začni objevovat