Θα ήθελα να σας ευχαριστώ όλους και όλες για την αναμονή. Άργησα πάρα πολύ και ίσως το βιβλίο να αναπτύχθηκε πιο βιαστικά από ότι το είχα υπολογίσει αλλά ήθελα να τους δώσω ένα τέλος. Και ένα που τους άξιζε...Δεν θα υπάρχει δεύτερο βιβλίο της συγκεκριμένης σειράς είναι η αλήθεια. Δουλεύω ήδη κάποια βιβλία για εκτός wattpad και ο χρόνος είναι σούπερ περιορισμένος.
Θεωρώ πως και οι δύο, μέσα από την "ασχήμια "της ζωής είχαν ένα τέλος που τους αναλογούσε.
Αν ξεκινήσω κάποιο θα ξεκινήσω ένα από τα ήδη υπάρχοντα.
Τώρα...
Όσο για τη σειρά shadows , το τέταρτο και τελευταίο της χρήζει ανάπτυξης καθώς έπρεπε πρώτα όπως ξέρετε να το καταθέσω . Δεν ξέρω αν θα το περάσω συντομα είναι η αλήθεια καθώς σκέφτομαι να διορθώσω εξολοκλήρου το πρώτο μέρος , να το αλλάξω στο τρίτο πρόσωπο και να έπειτα να περάσω όλη τη τετραλογία σε άλλο στάδιο :)Επίσης να ενημερώσω πως δειλά δειλά επανέρχομαι ...
Αντιμετώπισα κάποιες δυσκολίες και έπρεπε πρώτα όλα να μπουν σε μια τάξη αλλά και σε αυτό είδα πως από τη πλευρά σας υπάρχει κατανόηση οπότε και σας ευχαριστώ. Θα σκεφτώ ποιο ακριβώς θα συνεχίσω και θα το δείτε στη πορεία.Επανερχόμενη στην εφαρμογή , βρήκα αρκετά εισερχόμενα στο inbox σχετικά με τα βιβλία μου. Το θέμα αυτών κτλ.
Θα το αναφέρω εδώ, έτσι ώστε να μη χρειάζεται να απαντάω σε κάθε ένα από αυτά καθώς είναι αρκετά.
1) Ναι. Κάθε βιβλίο που υπάρχει εδώ μέσα μου ανήκει τόσο στην εφαρμογή όσο και με κάθε νόμιμο πλαίσιο δικαιωμάτων όπως ορίζει η νομοθεσία.
2) Μου στείλατε κάποια βιβλία για έλεγχο τα οποία έχουν παρόμοιο θέμα με κάποια δικά μου. Τα έχω ελέγξει ως επί το πλείστον και θα κλείσω το θέμα εδώ. Θεωρώ πως ο αναγνώστης κρίνει και αντιλαμβάνεται και θα το αφήσω στη δική του κρίση. Τη δεδομένη στιγμή, δε θα μπω στη διαδικασία να έρθω σε επαφή με καμία από τις κοπέλες που μου στείλατε. Ίσως το δουν και το αντιληφθούν μόνες τους. :)
3) όχι. Δεν θα βγάλω το Shadows 4 τώρα. Για πολλούς λόγους. Ένας εκ των οποίων είναι ο χρόνος που χρειάζεται το τελευταίο μέρος και η αφοσίωση που πρέπει να του δείξω καθώς έχει λεπτομέρειες και από τα 3 προηγούμενα. Μιλάμε για αρκετούς χαρακτήρες ονόματα αλλά και σκηνές.
4)Τα βιβλία Dark secrets εκτός από 2 είναι αυτόνομα. Δεν είναι όλα στην ίδια σειρά με την ίδια πλοκή αλλά ανήκουν στο ίδιο είδος... Σκοτεινά μυστικά... Εξού και ο δεύτερος τίτλος δίπλα σε κάθε ένα από αυτά.
5)Δεν απαντάω στο ινσταγκραμ γιατί πολύ απλά έκλεισα το λογαριασμό και διαχειρίζομαι αποκλειστικά το fb :)
6) Όσα βιβλία είναι μισά, σημαίνει πως έχουν κατέβει ήδη για επεξεργασία . Δεν θα ανέβουν ξανά. Όπως το "Λευκό της σιωπής " λυπάμαι αλλά αυτά παίρνουν το δρόμο τους...
Και τέλος μου λείψατε και μένα !!!!
Λυπάμαι αν αδυνατω να απαντήσω σε όλα τα σχόλια . Δεν μου είναι εύκολο να δε σημαίνει πως δε τα βλέπω και πως δε χαίρομαι με τις εικασίες σας και με την αγάπη που δείχνετε σε κάθε βιβλίο.
Σας εύχομαι ειλικρινά να είστε καλά αυτή τη δύσκολη εποχή που διανύουμε και θα σας δω σύντομα στο επόμενο :))
YOU ARE READING
Πορφυρά Νήματα
AdventureΗ Νάταλι Μπρούκς εργάζεται σαν χορεύτρια σε ένα από δεκάδες νυχτερινά κλαμπ του διάσημου νονού της νύχτας Σέθ Ναβάρο. Αποστασιοποιημένη για χρόνια από την οικογένεια της, ένα βράδυ λαμβάνει ένα τηλεφώνημα που θα ταράξει την ήδη ταραγμένη της ζωή...