Κλωστές, σιωπές, ψέματα

5.6K 389 36
                                    


Τι είναι άραγε το νήμα; Στα λεξικά αναφέρεται σαν μια κλωστή που τη χρησιμοποιούμε στη καθημερινότητα μας. Ποια είναι άραγε όμως η ψυχολογική του, σημασία; Πολλές φορές παρουσιάζουν το νήμα μεταφορικά συνδέοντας το με τη ζωή ενός ανθρώπου. Άλλες φορές είναι λεπτό, εύθραυστο και άχρωμο. Άλλες πάλι είναι χοντρό, ισχυρό και κρατάει δυναμικά τη ζωή. Το δικό μου, θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω ανύπαρκτο, ακόμα όμως κι αν υπάρχει, δεν μου ανήκει.

Πόσο εύκολα μπορεί το νήμα της ζωής ενός ανθρώπου να μπλεχτεί με ενός άλλου και πόσο καταστροφικά μπορούν να είναι τα αποτελέσματα από αυτή την Ένωση;

Έχω φτάσει στην άκρη ενός γκρεμού. Από τα πόδια μου, κρέμονται δεκάδες αόρατες κλωστές και αν προσπαθήσω να κάνω πίσω, θα μπερδευτω και θα πέσω. Αν όμως κάνω μπροστά, τότε θα καταλήξω στο γκρεμό. Γιατί δεν κάνω ένα βήμα προς το πλάι; Ωραία ερώτηση μα στη περίπτωση μου δεν υπάρχει εναλλακτική.

Έκανα αμέτρητες προσπάθειες να βγω μόνη από τους εφιάλτες. Να καταπατήσω τον ψυχολογικό εκβιασμό και να μην καταφυγω σε εκείνον. Έκανα λάθος. Όχι απλά ζήτησα τη βοήθεια του, μα επέλεξα να δώσω τον εαυτό μου για αντάλλαγμα. Άξιζε;

Κοιτάζω τα ματωμένα μου χέρια και τα σιωπηλά μου δάκρυα πέφτουν και σπάνε στην άσφαλτο. Θέλω να ουρλιάξω και να ζητήσω από το Θεό τη λύπηση. Μου τη χρωστάει.... Μου χρωστάει που έμεινα μόνη. Μου χρωστάει την αγάπη που μου αρνήθηκαν και εκείνος αντί να μου τη δώσει, με κλωτσάει και με σπρώχνει στο γκρεμό. Είναι οι αβουλες επιλογές; Είναι η αμαρτία που πήρα επιλέγοντας να παίξω με τη φωτιά; Δεν ξέρω και δε θα μάθω ποτέ. Για τη τελευταία μου φράση, είμαι σίγουρη...Δε  χρησιμοποίησα "ισως".

Πορφυρά Νήματα Where stories live. Discover now