Κεφάλαιο 21°

3.4K 372 21
                                    

"Ευχαριστημένος;" ρώτησε μπαίνοντας στο διαμέρισμα του. Η επιμονή του την είχε εκνευρίσει και από τη στιγμή που είχαν ξεκαθαρίσει να μην έρχονται σε επαφή αν δεν επρόκειτο για δουλειά , δεν έβλεπε το λόγο που ο Σεθ της ζήτησε να μιλήσουν μόνοι στο σπίτι του.

"Ήθελα να μιλήσουμε για να ξεκαθαρίσω κάτι. Όπως σου είπα το πρωί , μέχρι το απόγευμα θα μάθαινα τι έλεγαν τα σημειώματα. Έχω τόσες δουλειές στο κεφάλι μου που πλέον η κατάσταση γίνεται κουραστική"

"Κουραστική ;" Αποκρίθηκε απορημένη

Ο Ναβάρο της έκανε νόημα να καθίσει στο καναπέ κι εκείνη κάθισε χωρίς να φέρει αντίρρηση. Έπειτα σέρβιρε δύο ποτήρια ουίσκι και σήκωσε τα μανίκια του πουκάμισου του.

"Έχω την εντύπωση πως η μικρή κρύβει κι άλλα " της δήλωσε σοβαρός

"Τι εννοείς ;" Η Νάταλι δεν ήταν ηλίθια ούτε και αφελής. Προτίμησε όμως να τον αφήσει να μιλήσει πριν υπερασπιστεί την Λόρεν. Όχι πως μπορουσε να το κάνει και εύκολα αφού και στην ίδια, είπε ήδη μια φορά ψέματα.

"Νομίζω πως ίσως αυτός ο καριολης δεν εξαφανίστηκε όπως έμαθα. Ίσως κράτησε επαφή μαζί της και προσπαθεί να τη φοβίσει ..."

"Εννοείς το τύπο από το ίντερνετ ;" Του είπε και ο Σεθ τη κοίταξε παράξενα. Κατέβασε το ποτό του και το γέμισε ξανά.

"Ίντερνετ ;" Ρώτησε με τη σειρά του καταλαβαίνοντας πλέον πως οι υποψίες του έβγαιναν αληθινές και η Νάταλι άρχισε να του εξηγεί όσα της είχε πει η Λόρεν . Ο Σεθ κατά τη διάρκεια που εκείνη μιλούσε παρέμεινε σοβαρος. Από τη μια ήθελε να της ανοίξει τα μάτια μα από την άλλη, ένιωσε πως πίσω από όλο αυτό το ηλίθιο ψέμα που είπε η Λόρεν υπάρχει κάτι πιο βαθύ. Κάτι που σίγουρα έθετε άμεσα τη Νάταλι σε κίνδυνο. Αναρωτήθηκε για μια στιγμή αν έπρεπε να τα ακυρώσει όλα και να την αφήσει στη τύχη της ή αν ήταν προτιμότερο να την κρατήσει στα σκοτάδια και να αναλάβει μόνος τη Λόρεν.

"Κατάλαβα" αρκέστηκε να της πει στο τέλος. "Πόσο σίγουρη είσαι όμως πως αυτοί οι τύποι θα έφταναν τόσο μακριά ; Και για πιο λόγο ; Για να την εκφοβίσουν;"

"Η Λόρεν είπε πως είδε ένα βίντεο με κάποιον να πέφτει από ένα κτήριο. Ίσως γι'αυτό τα κάνουν όλα. Όπως και να έχει σου ζήτησα προστασία για λίγους μήνες. Άπαξ και τελειώσει όλο αυτό δε θα σου χρωστάω και θα φύγουμε"

"Και πώς ξέρεις ότι θα τελειώσει ; Πώς είσαι τόσο σίγουρη ότι αυτοί θα σας αφήσουν ήσυχες;"

Πορφυρά Νήματα Where stories live. Discover now