Κεφάλαιο 20°

3.6K 377 43
                                    

Πάρκαρε το αμάξι αλλά δε βγήκε από μέσα. Υποτίθεται πως θα πήγαιναν να ψάξουν για δουλειά παρέα με τη Λόρεν. Τι θα της έλεγε ; Πώς έκανε μια συμφωνία με το διάολο ; Πώς θα άλλαζαν όλα τα δεδομένα ή πως θα έπρεπε να μετακομίσουν ξανά ; Βαρεσε τα χέρια στο τιμόνι και η κόρνα ακούστηκε δυνατά.

"Ανάθεμα με, που πήγα και έμπλεξα !" Μονολογησε απογοητευμένη . Για μια στιγμή σκέφτηκε πως όλα στη ζωή της πήγαιναν λάθος. Από το θάνατο των γονιών της μέχρι και τη κατάσταση στην οποία βρέθηκε. Ένιωσε πως η υιοθεσία της μικρής της έφερε προβλήματα αλλά από την άλλη ,μετάνιωσε αμέσως τις σκέψεις της. "Όλα θα πάνε καλά Νάταλι. Όλα θα πάνε καλά..." έδωσε θάρρος στον εαυτό της και βγήκε έξω.

Φτάνοντας στην είσοδο , πρόσεξε στο γραμματοκιβωτιο ένα κόκκινο φάκελο. Έριξε μια ματιά στα υπόλοιπα αλλά ήταν άδεια. Τον πήρε και πατώντας το κουμπί από το ασανσέρ τον άνοιξε.

Ένα λευκό χαρτί γεμάτο γράμματα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ένα λευκό χαρτί γεμάτο γράμματα... μερικά από αυτά ήταν κυκλωμένα με κόκκινο μαρκαδόρο ενώ κάποια , είχαν διπλή γραμμή.

"Τι διάολο είναι πάλι αυτό θεέ μου;" αναρωτήθηκε και έμεινε να το κοιτάζει... Ήταν σίγουρη πως έκρυβε κάποιο μύνημα αλλά δεν είχε ιδέα για το πώς να το αποκρυπτογραφήσει. Λίγο πριν φτάσει στον όροφο , έβγαλε το κινητό και τράβηξε μια φωτογραφία.

"Βρήκα αυτό σήμερα. Θα το αναλάβεις να φανταστώ.."  έγραψε και πάτησε αποστολή στο Σεθ. Η συμφωνία ήταν συμφωνία. Όπως εκείνη θα τηρούσε τους όρους της, έτσι κι εκείνος έπρεπε να κόψει το λαιμό του και να βρει τη λύση.

"Οταν γυρίσεις θα έχεις απάντηση. Μη ξεχνάς το σημερινό ραντεβού σου. Μάζεψε τα πράγματά σου και τελείωνε. Τι δωμάτιο δίπλα στο δικό μου είναι ήδη έτοιμο" απάντησε σχεδόν αμέσως κι εκείνη στριφογύρισε το βλέμμα και έβαλε το φάκελο στη τσάντα για να μη το δει η Λόρεν. Μπαίνοντας σπίτι όμως , δεν της άρεσε καθόλου αυτό που αντίκρισε . Η Λόρεν ήταν καθισμένη με τα πόδια ανεβασμένα πάνω στο καναπέ. Στο τραπεζάκι υπήρχε ένας ανοιγμενος κόκκινος φάκελος και στα χέρια της κρατούσε ένα χαρτί. Το τρομαγμένο της βλέμμα ήταν αρκετό. Η Νάταλι έκλεισε τη πόρτα και πήγε κοντά.

Πορφυρά Νήματα Where stories live. Discover now