Μόλις έμεινε μόνη, γύρισε και κοπανησε τα χέρια της με δύναμη στο πάγκο. Ο Σεθ είχε ξεπεράσει τα όρια αλλά δεν ήταν εκνευρισμένη μαζί του. Τα είχε με τον εαυτό της που του επέτρεψε να κάνει όσα έκανε λίγα δευτερόλεπτα πριν.
"Ηλίθιε μαλακα!" Έβρισε χωρις φόβο και εξέπνευσε βαθιά. Έδωσε ένα λεπτό χρόνο στον εαυτό της για να ανασυγκροτηθεί και έπειτα έβγαλε το εσώρουχο της και το πέταξε στα σκουπίδια. Έστρωσε το φόρεμα , έριξε προσεκτικά λίγο κρύο νερό στο πρόσωπο της και σκούπισε τις σταγόνες με λίγο χαρτί κουζίνας. "Θα πας, θα μάθεις και σε λίγες ώρες θα ξαπλώνεις στο κρεβάτι σου " είπε στον εαυτό της και βγήκε στο σαλόνι...
Μισή ώρα μετά ...
Η ατμόσφαιρα στο αυτοκίνητο ήταν αποπνικτική. Ο Σέρτζιο δεν πήγε μαζί τους αλλά αντί για εκείνον, πήρε τη θέση του ο Στέφεν , ο προσωπικός σωματοφύλακας του Ναβάρο. Εκείνη καθόταν πίσω μαζί με τη Γκρέτα η οποία έβαζε συνεχώς κραγιόν και ο Σεθ μπροστά . Κατά τη διάρκεια της διαδρομής εξηγούσε στη ξανθιά καλλονή το ρόλο της ενώ στη Νάταλι δεν είπε λέξη. Ούτε καν της απηύθυνε το λόγο. Σαν να μην υπήρχε...
Έφτασαν σε ένα περίεργο μέρος λίγο έξω από τη πολη και ο Στέφεν πάρκαρε. Τα αυτοκίνητα που υπήρχαν τριγύρω ήταν εξωπραγματικά... Μερικά ήταν ντυμένα με ένα χρυσό , αλλά πολύχρωμα και κάποια είχαν το μαύρο ματ ακόμα και στα φώτα τους. Αυτό που της προξένησε όμως περίεργα συναισθήματα ήταν πως δεν έβλεπε κάποια έπαυλη ή κάποιο κτήριο μπροστά της εκτός από μια ξύλινη καταπακτή.
"Να μείνω σε σένα μετά ;" Ρώτησε η Γκρέτα μόλις βγήκαν από το αυτοκίνητο και τριφτηκε ολόκληρη πάνω στο Σεθ.
"Θα δούμε.." της απάντησε κοφτά
"Θα σου δώσω κωλαρακι σήμερα..." Συνέχισε εκείνη και η Νάταλι εξοργίστηκε
"Δε μας ενδιαφέρει κοπέλα μου τι σκατα θα δώσεις. Αμφιβάλω αν άφησες και τίποτα για τον εαυτό σου μα παράλληλα δεν είχα αμφιβολία πως τα δίνεις και ολα. Βγάλε το σκασμο λοιπόν γιατί δεν είστε μόνοι. Συγκράτησε της 'παρθένες' σου ορμές για όταν θα είστε οι δύο σας. Δεν φταίνε σε τίποτα τα αυτιά μας..." Αποκρίθηκε ενοχλημένη κοιτάζοντας εχθρικά το Σεθ
"Λοιπόν. Μπαίνουμε μέσα και θα είστε πλαι μου , θα πάμε στο..." Ο Σεθ ξεκίνησε να μιλάει αδιαφορώντας για όσα ειπώθηκαν
"Φτάνει κι εσύ με τις εξηγήσεις! Ηλίθιες είμαστε ;" Του είπε εκνευρισμένη "Βασικά τι ρωτάω...." Συνέχισε δείχνοντας με το χέρι τη Γκρέτα.
YOU ARE READING
Πορφυρά Νήματα
AdventureΗ Νάταλι Μπρούκς εργάζεται σαν χορεύτρια σε ένα από δεκάδες νυχτερινά κλαμπ του διάσημου νονού της νύχτας Σέθ Ναβάρο. Αποστασιοποιημένη για χρόνια από την οικογένεια της, ένα βράδυ λαμβάνει ένα τηλεφώνημα που θα ταράξει την ήδη ταραγμένη της ζωή...