-43-

1.3K 114 52
                                    

"Yanlış düşünebilir,yanlış anlayabilir ve ya yanlış yapabilirsin; ama yanlış hissedemezsin"

***
9

ay sonra...

"Güney,hadi annecim son bir kaşık" yemek yememek için başını diğer tarafa çeviren oğluna seslendi Yıldız.

Güneyse inatla ağzını açmıyordu. Bu inatçılığını biraz annesi biraz da babasından almıştı anlaşılan.

"Yemiyorsa zorlama hayatım" üzerine tişörtünü geçirip karısı ve oğlunun yanına ilerledi Kuzey.

"Zaten yemiyor" elindeki kaşığı masaya bırakıp kocasına döndü Yıldız.

Kuzey gülümsedi ve yaklaşıp karısının dudaklarına kısa bir öpücük kondurup geri çekildi.

"Tamam işte doydu beyfendinin karnı. Hadi gel sen de bir şeyler ye." masaya geçerken,ağzına bir dilim salatalık atmadan hemen önce konuştu Kuzey.

Yıldız gülümsedi ve oğlunun yüzünü temizledikten sonra masaya geçip,kocasının karşısına oturdu.

"Hayatım" çayından bir yudum almadan hemen önce kocasına döndü Yıldız.

"Efendim sevgilim"

"Ya dün Nahide mesaj attı."

"Nahide mi?"

"Evet."

"E ne diyormuş?"

"Ya işte özlem gidermek adına bizimkiler bir yemek düzenlemiş,bana da yazdı gelin diye"

"Nerden çıktı ki bu?"  elindeki çatalı tabağa bıraktı Kuzey.

"Bilmem,her kesi toplamak istemiş işte. Tüm aile orda olacak... Gideliiim" ısrarcı gözlerle kocasına baktı Yıldız.

"Gitmesek mi acaba ya?"

"Niye ya? Ama ailemi özledim benn. Hem gitmezsek çok ayıp olur." Kedi gibi kocasına bakmaya başladı Yıldız.

"Bilmiyorum Yıldız"  aklında başka bir şey olduğu için biraz morali bozulmuştu açıkcası Kuzeyin. Ve tabi ki sebepsiz değildi.

"Ama ben biliyorum senin derdini" Yıldız anlamış olacak ki,oturduğu yerden kalktı ve Kuzeye doğru ilerledi.

Adam çatılmış kaşlarla karısına bakarken,Yıldız Kuzeyin dizlerine oturdu ve ellerini boynuna dolayıp tatlı tatlı gülümsemeye başladı.

"Sanırım birileri beni özlediği için akşama plan yapmak istiyordu değil mi?" Gülerek kocasına baktı Yıldız.

"Yaaanni şimdi yoktu diyemicem" gerçeği gizleme gereği duymamıştı Kuzey.

"Bak seeen"

"Ne? Yalan mi söyliyim? Vardı işte"

"Hmmm... O zaman ben sana akşam biraz kaçamak yapmak için söz versem,yine de fikrin değişmez mi?" Kurnazca kocasına baktı Yıldız

"Sen bana böyle planlarla gel , seninle Fizzana bile giderim Yıldız Mollaoğlu." elini karısının yüzüne koyup okşadı Kuzey.

"O zaman gidiyoruz armatörcüm"

"Gidelim bakalım Yıldız kaptan"

Kocasının cevabıyla gülümsedi Yıldız. Eğilerek Kuzeyin dudaklarını yakaladı.

Kuzey Yıldızı /YılKuz- One-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin