-İsAs özel bölüm 1.1-

2.3K 102 176
                                    

Merhabalar cancağazamlarım! Adından da gördüğünüz gibi bu bölüm YılKuz değil İsAs için yazıldı. Şimdiden uyarayim okuyacağınız her şey tabi ki hayal ürünüdür😌. Şimdiden iyi okumalar😇

***

Elindeki kahveyi usulca masaya bıraktı İsmail. Farkında bile olmadan,yüzündeki tebessümle karavanın diğer ucunda gülerek Merveyle sohbet eden Aslıyı izliyordu.

"Gülmek ne çok yakışıyor sana" diye aklında geçirdi İsmail hâla Aslıyı izlerken. Gerçi o bir insana yakışan herşeyin Aslıda olduğunu düşünüyordu. Biliyordu.

Eskiden bu düşüncelerin sadece arkadaşca olduğunu düşünüyordu. Fakat ilerleyen zaman İsmaile hiçte öyle olmadığını göstermişti.

Umutsuzca ve çaresizce mavi gözlü kadına aşık olmuştu.

Umutsuzdu çünkü tek taraflı sevdiğini biliyordu. Çaresizdi çünkü ikisi de evliydi.

Aklındakileri kovmak istercesine iç çekip gözlerini başka bir yöne çevirdi İsmail. Biraz daha düşünürse kafayı yiyeceğinden emindi çünkü.

"İsmail düşüncelisin" diyerek adamın yanına oturdu Aslı.

"Ha? Y-yo dalmışım öyle" anlık girdiği transtan çıkıp karşısındaki partnerine baktı İsmail.

İsmailin sözlerine karşılık sadece gülümseyerek kafasını salladı Aslı.

İsmail derin bir nefes alırken sete çağrılmaları sonuçu hiç başlamayan konuşmaları bitmişti...

***
Akşam saatleri... Aslının odası.

Günün yorgunluğunu çıkarmak istercesine yayılmıştı Aslı yatağında. Fakat uyumamış onun yerine bu gün çekildikleri resimlere bakmayı tercih etmişti.

Yüzünde hafif tebessümle fotoğraflara bakarken birden tebessümü yüzünde dondu. Çünkü karşısına çıkan resim İsmaille çekildikleri resimdi.

Aslının aniden gözleri dolarken fotoğrafın İsmail olan kısmını biraz daha yakınlaştırdı. İstemsizce okşamaya başlamıştı resmi.

Adamı seviyordu. Bunu kabul edeli uzun zaman olmuştu. Ama o kadar imkansızdılar ki, Aslı bu sevgini içinde saklamaya,büyütmeye korkuyordu.

"Neden bu kadar imkansız olmak zorundasın ki?" Dedi Aslı ağlamaklı bir ses tonuyla kendi kendine.

Çalan kapıyla düşünceleri bölündü Aslının. Yüzüne düşen bir kaç damlayı sildi ve iyi olduğuna karar verdiğinde kapıya doğru ilerledi.

Kapıyı açtığında beklediği en son kişi karşısında duruyordu.

İsmail.

"İsmail?" Çatılan kaşlarıyla adama baktı Aslı.

İsmail hiç bir şey demeden içeri girdi. Aslı otomatikman geriye doğru ilerlerken İsmail içeri girmiş, kapıyı kapatmıştı bile.

"İsmail ne oluyor? Cevap versene" dedi Aslı bir cevap almak umuduyla.

Tam bir şey daha söyleyecekken İsmail hızla kadını kendine çekti ve dudaklarına kapandı. Aslı şaşkınlıkla adama bakarken İsmail çoktan kadını kendisiyle duvar arasında sıkıştırmıştı.

Kuzey Yıldızı /YılKuz- One-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin