"Bazılarının yüreğe iyi gelen bir yanı vardı,armağan gibiydiler💙.."
*****
Okuduğu kitabı sıkıntıyla kapattı Kuzey. Canı sıkılıyordu. Daha doğrusu özlem duygusu sarmıştı bedenini. Bu yüzdendi kalbinin darlanması. Gökte sadece onun için parlayan Yıldızını özlemişti.
"Şimdi çıkıp gelse,sarılsa" diye geçirdi içinden Kuzey. Ama imkansızdı. Kendisi ne kadar inatsa kadını da bir o kadar inatdı. Boşuna dağ keçisi demiyordu ki.
Çok fırtınalı geçmişti son kavgaları. Kuzeye dank etmişdi o lafları söylememesi gerektiği fakat geçti. Artık dönemezdi inadından. Nitekim Yıldız da öyle.
Çalınan kapıyla düşüncelerinden ayrıldı Kuzey. Oturduğu yerden kalkıp kapıya doğru adımlamaya başladı. Kapıyı açtığında karşısında Yıldızı bulmayı hiç ama hiç beklemiyordu.
"Hayırdır arkadaşım? Yoksa gitmeye karar verdiğini söylemek için mi geldin?" Pis pis sırıttı Kuzey. Soğuk adam maskesini takmıştı bile.
"Hayır... Ben başka bir şey için..." konuşmakta zorlanıyordu Yıldız. Söyleyeceği şeyden sonra ters tepki alması çok yüksek bir ihtimaldi.
"Lafı ağzında gevelemesen mi artık?" Gözlerini kısıp Yıldıza baktı Kuzey.
"Sa bi teklifim var" dedi Yıldız derin bir nefes alarak.
"Neymiş o?"
"Sadece 2 saatliğine ateşkes imzalayalım mı?" Tek nefeste sormuştu Yıldız. O kadar zordu ki bu soruyu sormak onun için. Ama sevdiği adamın özlemine daha fazla dayanamamış gelmişti işte.
"Nasıl yani?" Şüpheli gözlerle Yıldıza baktı Kuzey.
"Bak... Sadece 2 saat... 2 saat biz olalım... Bütün kırgınlıkları,kızgınlıkları... Hatta 20 yılı geride bırakalım 2 saatliğine..." dedi Yıldız ve umutlu gözlerle karşısındaki adama baktı hasretle.
"Niye böyle bir şey istiyorsun Yıldız?" Meraklı fakat sakin bir şekilde sordu Kuzey.
Yıldızın anında yüzünde kırık bir tebessüm oluştu. Fakat yine cevapladı Kuzeyin sorusunu. "Seni özlemekten yoruldum... Sadece sana ihtiyacım var... Bir kaç saatliğine de olsa"
Yıldızın sözlerinden sonra kısa bir süre sessizlik oldu. Yıldız bu sessizliği "hayır" olarak nitelendirdiği için geri adım atıp gitmeye yeltendi. Fakat koluna sarılan parmaklar buna engel oldu.
Yıldız daha ne olduğunu anlamadan kendini çoktan Kuzeyin kollarında bulmuştu bile. Kuzey sevdiğine sımsıkı sarılırken karşılığını hemen almıştı.
"2 saatimiz şu andan itibaren başlamıştır..."dedi Kuzey Yıldızın saçlarından baharı koklarken.
Yıldız ise içten bir gülümsemeyle karşılık vermişti...
******
15 dakika sonra...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzey Yıldızı /YılKuz- One-shots
Fanfictionİki inatçı aşık Yıldız ve Kuzeyin hayali hallerini konu alan bir kitab 🖤✨