-32.2-

1.6K 105 77
                                    


"İki can sığdırdım yüreğime❣"

***



Kuzey kendine gelip kadına doğru ilerledi ve tam karşısında durdu.

Yıldız dolmuş gözlerle adama bakarken merakla ne yapacağını bekliyordu.

Kuzeyin gözleri dolarken elini kadının kendini belli eden karnına koydu. Gözlerini Yıldızın gözlerine kaldırırken sordu. "Bizim mi?"

Kadın ağlarken başını olumlu anlamda salladı. Adam hıçkırıklarını dizginlemek için elleriyle ağzını kapattı ve geriye doğru 1 adım attı.

"Nasıl yaptın? Nasıl?" Hala ağlaması devam ederken zar zor sormuştu Kuzey. Yıldız hala sessiz kalırken devam etti Kuzey. "Gel-gelmeseydim eğer hiç hiç haberim olmayacaktı değil mi?"

Yıldız hala sessiz kalıyordu. Ve onun bu durumu Kuzeyi iyice sinirlendiriyordu.

"Konuşsana be kızım konuş!"

"Bilmiyorum tamam mı? Bilmiyorum!" Dedi Yıldız sonunda patlayarak."Ahh" Tam bu an da yüzü ekşidi Yıldızın. Elini karnına koyarak kalktığı yere oturdu.

Kuzey endişeyle hemen Yıldızın yanına oturdu.

"İyi misin?"

"İyiyim... Tekmeliyor sadece" dedi Yıldız derin bir nefes alarak.

"Gerçekten mi?" Siniri bir anda uçup gitmişti Kuzeyin.

Yıldız onaylar anlamda kafasını salladıktan sonra Kuzeyin elini aldı ve karnına yerleştirdi.
Bebekleri bir tekme daha atarken ikisininde yüzünde kocaman bir gülümseme oluşmuştu.

"Ya seni bulmasaydın? Ne olacaktı o zaman?" Sakince kadına bakarak sormuştu Kuzey.

"Buraya geldikten sonra öğrendim ben Kuzey hamile olduğumu... Ben daha yeni yeni alışmaya çalışırken bir anda pat diye karşına çıkamazdım" diye cevap verdi Yıldız.

"Gitmeseydin... Kalsaydın... Yanımda dursaydın eğer bu kadar acı çekmeyecektik... Biliyorsun değil mi?" Üzgünce sevdiği kadına baktı adam.

"Biliyorum... Ama o an doğru olan tek şey buymuş gibi geldi..." dedi Yıldız mahçup bir şekilde. "Ah" dedi birden Yıldız.

"Yine tekmeledi" dedi Kuzey sevinçle.

"Babasını hissetiyse demek ki oğlumuz" dedi Yıldız gözleri dolu dolu adama gülümseyerek.

"Oğlumuz mu olacak?" Dedi Kuzey gözlerinden yaşlar akarken.

Yıldız yaş akan gözleriyle kafasını onaylar anlamda sallamıştı.

Kuzey göz yaşlarına aldırmadan yakınlaştı ve kadının dudaklarına kapandı. Özlem dolu öpücüğün ardından geri çekildiler.

"Ben sadece bir mucize istemişdim... Seni... Ama şimdi" elini Yıldızın karnına koyarak devam etti. "Şimdi iki mucizem oldu... Sen ve oğlumuz" diyerek eğildi ve Yıldızın karnına öpücük bıraktı Kuzey.

Kuzey Yıldızı /YılKuz- One-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin