-13-

2.6K 120 48
                                    

"Ben seni saçlarının beyazladığı günü görmek isteyecek kadar çok ve delice♥️..."
****



"Yıldız? Bak son defa soruyorum. Emin misin?" Bir Önlerindeki evlendirme dairesine bir de Yıldıza bakıp sormuştu Kuzey.

İki hafta önce boşanmıştı. Bu güzel haberin tadını çıkaramadan ortaya ailelerin düşmanlığı bomba gibi düşmüştü.

Yıldız ve Kuzey onları ikna etmek için herşeyi yapmışlardı fakat nafileydi. İki aile de bir birinden inatdı.

Bu yüzden iki aşık son çareyi gizlice nikah kıymakta bulmuşlardı. Kuzeyin canına minnetdi fakat yine de sadece kendini değil sevdiği kadını da düşünmeliydi.

Kuzeyin sorusu üzerine hafif tebessüm etti Yıldız ve ellerini birleşdirip kaybolduğu  gözlere dikti bakışlarını "Hem de hiç olmadığım kadar eminim"

Bu cümle Kuzeye gülümsemesi için büyük bir sebeb vermişti. Avuçları içinde olan narin parmakları biraz daha sardı.Ve kendinden emin adımlarla içeri doğru ilerlemeye başladılar.

Kavuşacaklardı sonunda... Her kese ve her şeye rağmen....

                                  *****

1 saat sonra...

Geçen bir saatden sonra artık Yıldız resmi olarak bir Mollaoğluydu. Ki buna kendisi bile inanmıyordu. O kadar hızlı cereyan etmişdi ki olaylar hızına yetişememişti.

"Biz evlendik dimi gerçekten?" Biraz daha kocasının göğüsüne sırnaşırken sormuştu Yıldız.

Yıldızın sorusu Kuzeyi güldürürken karısını biraz daha kendine çekti ve alyans olan elini avuçları arasına aldı. "Evlendik güzelim. Hem de tam 1 saat önce. Hala da inanmıyorsan yüzüğüne bak kendini inandır. Sen artık bir Mollaoğlusun. Hem de Kuzey Mollaoğlunun karısı Yıldız Mollaoğlu"

Kuzeyin sözleri Yıldızın içten içe iyice erimesine neden olmuştu. İçine yayılan mayhoşlukla kapamıştı gözlerini.

"Yıldız"

"Efendim"

"Bir şey sorucam"

"Seni dinliyorum"

"Ailelere ne zaman açıklayacağız bu durumu?"

Kuzeyin sorusuyla olduğu yerden doğruldu Yıldız. Ve evet korktuğu kısma gelmişlerdi. Korkuyordu çünkü bu öküz birazdan söyleyeceklerinden dolayı dellenecekti.

"Kuzey... Söyleyeceğim ama kızmayacaksın... Söz ver" işini garantiye almak istiyordu Yıldız.

"Demek ki kızacağım bir şey"

"Lütfen söz verir misin?"

"Yıldız söyle güzelim"

"Önce söz ver"

"Peki tamam söz"

Kuzey Yıldızı /YılKuz- One-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin