-11-

2.5K 100 19
                                    


Merhaba cancağızlarım😌 Bölüme geçmeden önce ufak bir bilgi vereyim. Birazdan okuyacağınız bölüm 17 bölüm fragmanı ile alakadardır. Yani gelişmeler o yönde. O zaman size iyi okumalar 🥰🖤
   ————————








-Amor cuer do, no es amor-
"Aklı başında aşk aşk değildir💎"
****

Derin bir nefes alıp önündeki merdivene baktı Kuzey. Yine tırmanma yolları gözükmüştü kendisine. Ama başka çaresi yoktu. Deli gibi merak ediyordu sevdiği kadını.

Yıldız geçirdiği kazadan sonra bir kaç gün komada kalmıştı. Ama durumu ondan daha beter olan biri daha vardı. Kuzey.

Hem çektiği vicdan azabı,hem yaşadığı kaybetme korkusu ve tabi ki bir de hiç kimsenin ona güvenmemesi gibi şeyler vardı. Fakat en zoru sonuncuydu.

Ama artık Kuzeyin kimseye kendini isbat edecek gücü kalmamıştı. Yıldızı ölesiye özlemişti ve bu gün onu görmeden hiç bir yere gitmeye niyeti yoktu.

Dışardaki havayı ciğerlerine çekip merdivenden yukarıya doğru çıkmaya başladı Kuzey.

Pencereye vardığında mavişinin uyuduğunu gördü.Yüzündeki gülümsemeye engel olamadı. Nasılda özlemişti göğünün en parlak Yıldızını.

Daha fazla beklemeden cama vurdu Kuzey. Bir kaç defadan sonra aralandı Yıldızın gözleri. İlk önce şaşkınlık yaşasa da hemen olduğu yerden kalktı ve camı açtı.

"Kuzey"

"Sevgilim" diye karşılık verdi Kuzey aşık olduğu mavilere bakarken.

"Ne işin var burda?" Hala da şaşkınlığı üzerindeydi Yıldızın

"Özledim kızım! Yüzünü göstermediler kaç gündür"

"Kıyamam ben sana... Sen beni mi özledin?" Dedi Yıldız kıkırdayarak.

"Özledim... Olamaz mı ya?" Kaşlarını çattı hafiften Kuzey.

"Deli yaa... Hadi gel içeri" deyip kenara çekildi Yıldız. Tabi ki Kuzeyin de canına minnet hemen atladı içeriye.

Kuzey içeri girdiği gibi Yıldıza sarılması aynı anda oldu. Sevdiği kadını kendine çekip sımsıkı sarıldı beline. Kafasını boynuna gömdü. Eh tabii bu sırada Yıldız da boş durmamış Kuzeye sarılmıştı.

"Çok özlemişim seni" kafası hala sevdiğinin boynundayken mırıldandı Kuzey.

"Ben de seni" Kuzeyi biraz daha sarmalarken konuştu Yıldız.

Kaldılar bir süre öyle. Hiç bir şey yapmadan. Hiç bir şey konuşmadan.

Biraz sonra Kuzey kafasını kaldırıp mavilere baktı."Ne zaman bitecek bizim bu hasretimiz?" Bir eli Yıldızın elmacık kemiğini okşarken sordu Kuzey elinden oyuncağı alınmış çoçuk gibi dudaklarını büzerek.

"Bilmiyorum... Hem de hiç" diye karşılık verdi Yıldız.

Yıldızın sözlerinden sonra Kuzeyin biraz daha yüzü düştü. Yıldız bunu farketmiş olacak ki hafif gülümsedi ve sevdiği adamın yüzünü avuçları arasına aldı.

"Fakat... Bildiğim tek bir şey var... Seni Seviyorum... Ve bir 20 sene olsa bir 20 sene de beklerim seni... Çünkü sana aşığım" hafif gözleri dolarken konuştu Yıldız.

Kuzey de gözlerinin dolmasını engelleyemezken eğildi ve dudaklarını Yıldızın alnına bıraktı.

Yıldız içini saran huzurla gülümserken Kuzey alınlarını birleşti ve fısıldadı. "Sana aşığım Gökyüzü'm"

"Kuzey" dedi Yıldız geriye çekilirken.

"Efendim güzelim"

"Hemen gidicek misin?"

"Sonsuza kadar yanında kalmayı isterim ama baban diye bir faktör var karşımızda güzelim"

"Bu gece kalsan olmaz mı?"

"Kalmamı istiyor musun ?"

Yıldız tatlı tatlı kafasını onaylar anlamda sallarken Kuzey gülümsedi ve eğilip yanağından öptü sevdiği kadının.

"Yeter ki sen iste"

Yıldız gülümseyip kapıya doğru ilerlerledi ve kapıyı kilitledikten sonra yatağa doğru adımladı. Kuzey de arkasında geldi.

Yıldız yatağa uzanırken Kuzey de göğsüne yatmıştı. Yıldız içten gülümsemesiyle sevdiği adamın saçlarını okşamaya başlarken Kuzey de sımsıkı sarıldı Yıldızın beline.

"Komada kaldığın 2 gün... Nefessiz kaldım... Sen bana nefesmişsin... Bunu fark ettim"
Aralarındaki sessizliği bozup konuştu Kuzey.

"Korkma artık... Burdayım ben... Yanındayım" sevdiği adamın saçlarına öpücük kondurduktan sonra konuşmuştu Yıldız.

Yıldızın sözleri üzerine geri çekildi Kuzey. Yıldız sevdiği adamı izlerken Kuzeyin gözleri çoktan Yıldızın dudaklarına kaymıştı bile.

Daha fazla kendini tutmadı Kuzey. Daha doğrusu tutamadı. Eğildi ve dudaklarını sevdiği kadının dudaklarına bıraktı.

Öpüşleri özlem doluydu. Ama en önemlisi sakindi,naifti.

Biraz sonra ciğerlerine hava dolması gerektiğinin farkına vardı Kuzey ve usulca geri çekilip gözlerini açtı.

Yıldız da gözlerini açarken Kuzey YıldıI kendine çekti ve kulağına fısıldadı. "İyi ki varımsın..."

Huzurla gülümseyip karşılık verdi Yıldız "İyi ki varımsın... İyi ki"

Herşey sevmekti, ve sen herşeydin...
                                 ****








           Umarım beğenirsiniz efenim🖤😌

Kuzey Yıldızı /YılKuz- One-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin