"Sesin diyorum,savaşın ortasında özgürlük sloganı gibi💙☀️"
***
Karnında hiss ettiği acıyla gözlerini açtı Yıldız. Zorlansa da yatdığı yerden doğruldu. Biraz sonra gözlerini tam açarak saate baktı. 03:04.
Elini yatağın diğer tarafına koyduğunda sıcak bir beden yerine soğuk bir çarşafla karşılaştı. Kaşları çatıldı anında Yıldızın. Neredeydi bu adam?
Biraz zorlansa da olduğu yerden kalktı ve onu bulabileceğine inandığı yere doğru adımlamaya başladı.
Odanın önüne vardığında usulca kapıyı açtı. Ve işte karşısında beklediği manzara.
Kocası bebeklerinin beşiğinin önünde durmuş,yüzünde tebessümle beşiğe bakıyordu.
Yıldız yüzüne gülümsemesini yerleştirip usul adımlarla kocasına yaklaştı ve ellerini Kuzeyin karnında birleştirip başını sırtına yasladı.
Kuzeyin yüzündeki gülümseme genişlerken ellerini karnındaki karısının ellerine koydu.
"Bakıyorum da soluğu yine burda almışsın" dedi Yıldız hala gözleri kapalıyken.
"Ne yapiyim? Dayanamıyorum ki" dedi Kuzey ve usulca karısına döndü.
Yıldız boncuk boncuk kocasına bakarken Kuzey dizleri üzerine çöktü. İlk önce ellerini yerleştirdi karısının artık 5 aylık olan karnına. Daha sonra eğildi ve öpücük kondurdu.
Yıldız onun bu haline büyük bir tebessümle karşılık verdi. Bir eli belindeyken bir eli de karşısında diz çöken Kuzeyin saçlarında geziyordu.Kuzey usulca alnını karısının göbeğine yaslarken,bebekleriyle konuşmaya başlamıştı. "Sana bir sırr veriyim mi oğlum? Baban aslında çok sabırlı biri... Ama çok... Fakat oğlum... Gelişin için o kadar heyecanlıyım ki... Kendimi sabırsızlanmaktan alıkoyamıyorum... Bir an önce 4 ayın geçmesini istiyorum... Bir an önce seni kucağıma almak istiyorum... Hadi gel artık babacığım... "
"İçimden bir ses birazdan pabucumun dama atılacağını söylüyor" sahte bir hayal kırıklığıyla konuştu Yıldız.
Kuzey gülümseyerek olduğu yerde doğruldu. "Evet o benim canımın parçası..." diyerek bir elini Yıldızn karnına koydu Kuzey. Daha sonra sevgi dolu bakışlarını Yıldıza çevirdi ve diğer elini karısının yüzünde koğuşlandırdı. "Ama sen... Sen benim bu hayatta olma sebebimsin... Herşeyimsin... Herşeyim" dedi Kuzey bir çift okyanusa bakarken.
Kuzeyin sözleri Yıldızın gözlerinin dolmasına sebeb olmuştu. Ki bu aralar hamilelikten dolayı oldukça duygusaldı.
"Seni çok seviyorum" dedi Yıldız ve kollarını kocasının boynuna doladı.
"Ben de seni seviyorum herşeyim" karısının beline sımsıkı sarıldı Kuzey ve aşığı olduğu kokuyu soldu.
*****
Biraz sonra yerlerine geçmişti Kuzeyle Yıldız. Yıldız kocasının göğsünü kaplarken Kuzey de karısının saçlarını okşamayı ihmal etmemişti.Derken Yıldızın aklına Kuzeyin baba olacağını öğrendiği gün geldi. İstemsizce kıkırdamaya başladı.
"Neye gülüyorsunuz hanımefendi "dedi Kuzey hafif kafasını aşağı eğerken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzey Yıldızı /YılKuz- One-shots
Fanficİki inatçı aşık Yıldız ve Kuzeyin hayali hallerini konu alan bir kitab 🖤✨