-23-

2K 95 48
                                    


Dip not:26 bölüm 2. fragmanından ilham alınarak yazılmıştır
————————————-






"Dudakların tanrısı olsun boynumun♥️"

***

Tekneden inip karşısındaki evde durdu Yıldız. Kuzeyin kendi başına kalmak için buraya geleceğini biliyordu.
Fakat bu sefer tek olduğundan o kadar da emin değildi.

Öfkesi beynine sıçrarken seri adımlarla eve girdi. "Bakalım bu sefer kiminle kandırıyon beni? Pelinle mi Selinle mi?"

Sinirle önündeki kapıyı açtı Yıldız. Ama beklediği manzarayla karşılaşmamıştı. Ne kadın vardı ne de başka bir şey.

Sadece sobanın önünde oturmuş,kapı aniden açılınca ona şaşkın bir şekilde bakan Kuzeyi bulmuştu.

"Yıldız?" Zorlansa da olduğu yerden doğruldu Kuzey. Yıldız hala cevap vermezken tekrar sordu Kuzey. "Ne işin var burda?"

"Ne haltlar karıştırdığını görmeye geldim" dedi Yıldız duruşundan ödün vermeyerek.

"Gördüğün gibi bir şey yapmıyorum" dedi Kuzey iki elini de yana açarak.

"Sa güven olmaz. Hatırlatırım daha önce yaptıklarını"

"Yeter artık Yıldız" sinirlerine hakim olmaya
çalışıyordu Kuzey sevdiği kadını incitmemek için.

"Yetmez! Ne çabuk unuttun bana yaptıklarını?" Dedi Yıldız sinirle.

"Unutmadım! Allah kahretsin ki unutmadım! Gözlerine her denk gelişimde bana bakan o kırgın mavilerde görüyorum hatırlıyorum sana yaptığım şeyi! Evet Allah kahretsin görüyorum!" Dedi Kuzey tek nefeste.

"İnsanın kendini bilmesi iyi bir şey tabi" dedi Yıldız.

"Beni affetmeyeceksin değil mi?" O kadar cılız ve çaresiz çıkmıştı ki Kuzeyin sesi,Yıldız içinden bir şeyin burkulduğunu hiss etti.

Bir süre sustu ikisi de. Yıldız sonunda kendini toparladı ve Kuzeye baktı dolan gözlerle. "Buraya hiç gelmemeliydim."

Dedi ve dışarı doğru adımlamaya başladı.

Kuzey ayağını umursamadan arkasından gitmeye başladı.
Yıldız şiddetle yağan yağmura aldırmadan yürürken Kuzey bağırdı.

"Yıldız! Dur Yıldız!"

Durmadı Yıldız. Aksine daha da hızlandırdı adımlarını. Bunu gören Kuzey de hızlandı fakat uzun sürmedi.

"Ahhh!" Ayağı yüzünden olduğu yere çöktü Kuzey.

Yıldız Kuzeyin acı sesiyle arkaya döndü ve yerde oturan Kuzeyi gördü.
Hemen yanına koştu ve diz çöktü.

"Kuzey! Kuzey iyi misin?" Dedi bir Kuzeye bir de ayağına bakarken Yıldız.

Kuzey tek hamleyle Yıldızı kendine çekti ve kucağına oturttu. Yıldız kalkmak istedi ama Kuzey izin vermedi.

Kuzey Yıldızı /YılKuz- One-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin