"Ben öyle birini sevdim ki,
bir nevi intihardı 🥀"
****Arabasından inip evine doğru ilerlerken diğer taraftan kapının açılma sesiyle o tarafa doğru döndü Kuzey.
İçerden hırsız tipinde bir adam çıkmıştı."Laaan! Sen kimsin lan!" Kuzey bağırmaya başlayınca hırsız da kaçmaya başlamıştı.
Kuzey Yıldızın evine kadar koştu fakat hırsız çoktan uzaklaşmıştı. İçine dolan müthiş endişeyle Yıldızın evine girdi. Girdiğinde gördüğü manzara içinden bir şeyler alıp götürmüştü.
Yıldız yerde kanlar içinde yatıyordu...
Kuzey hemen üstündeki şoku atlatıp sevdiği kadının yanına koştu. Yıldızın başını dizleri üstüne koydu.
"Ku-Kuzey" yarı baygın gözlerle sevdiği adama baktı Yıldız.
"Yorma yorma kendini güzelim... Burdayım" bir yandan Yıldızın saçlarını okşarken diğer yandan hemen ambulansı aramıştı Kuzey.
"Çok...Çok acı-yor" diye mırıldandı Yıldız.
"Dayan yalvarırım dayan" gözünden yaşlar süzülürken konuştu Kuzey. "Hadi gırmızı gafam hadi göster inadını dayan lütfen"
"K-Kuzey"
"Söyle söyle güzelim"
"Se-ni Sev-seviyorum" zorda olsa kurmuştu cümlesini Yıldız.
"Bende Seni Seviyorum Dünya'm" sevdiği kadının yüzünü okşarken cevap vermişti Kuzey kalbini acıtan hissle.
Yıldızın yüzünde cılız bir gülümseme oluşurken göz kapakları ondan izinsiz kapandı. Duyduğu son şeyse sevdiği adamın haykırışıydı.
"Yıldıııııız!!"
****2 saat sonra... Hastahane...
Yıldız hastahaneye getirildiği gibi ameliyata alınmıştı .Herkes hastahaneye gelmiş,endişe ve merakla Yıldızdan gelecek haberi bekliyorlardı.
Derken doktor içerden çıktı. Her kes-özellikle de Kuzey- endişeyle doktorun yanına vardı.
"Kizum kizum nasıl doktor bey" diye sordu Hanife ağlayarak.
"Bize güzel haberler ver doktor" diye yakınmıştı Yaşar.
"Yıldız hanımın durumu iyi. Şanslı ki bıçak karın boşluğuna gelmiş. Kanamayı durdurduk. Birazdan normal odaya alacağız. Geçmiş olsun" diyerek yanlarından ayrıldı Doktor.
Her kes derin bir nefes alırken doktor bir şey unutmuş olacak ki yanlarına geri dönmüştü.
"Şey pardon... Kuzey bey hanginiz?" Diye sordu Doktor.
Her kesin gözleri Kuzeye dönerken, Kuzey şaşkınca bir adım öne gelip konuştu. "Benim. Bir problem mi var?"
"Yıldız hanımı ameliyattan önce uyandı ve adınızı sayıkladı. Belki bilmek istersiniz" deyip yanlarından ayrıldı Doktor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzey Yıldızı /YılKuz- One-shots
Fanficİki inatçı aşık Yıldız ve Kuzeyin hayali hallerini konu alan bir kitab 🖤✨