-27-

2K 104 43
                                    

Merhabalar efenim. Başlamadan önce bölümü anlamanız için kısa bir bilgi vermek istiyorum. Bu bölüm dizinin 3. Bölümü ile alakadardır. Yani Yıldız ve Kuzeyin kaçırıldığı,Yıldızın ateşinin yükseldiği sahneden itibaren yazılmışdır. Bir de içerik biraz değiştirildi. Yani olaylar farklı. O zaman iyi okumalaar

***



"Sen ol da; ister yâr ol,ister yara❣"

***

Çaresizce karşısında oturan inatçı keçiye baktı Kuzey. Onun haline baktıkça artıyordu endişesi. Çok ateşi vardı ve bir şeyler yapmasına izin vermiyordu.

"Yıldız bak titremeye başladın,hiç olmazsa duşa gir" endişeyle karşısındaki kadına baktı Kuzey.

"Saa ne ula! Girmiycem!" Sinirle soludu Yıldız.

"Bak sen yapmazsan ben yaparım!" Artık öfkelendiğini hiss ediyordu Kuzey.

"Ne oldi Kuzey efendi!? Birden düşünür oldun beni!?" Acı ve hayal kırıklığıyla karşısındaki adama baktı Yıldız.

"Ehh anlamak bu kadar mı zor keçi!? Sana bir şey olmasından korkuyorum!" Tek nefeste söylemişti Kuzey.

Yıldız bu sözlerden sonra biraz da olsa durgunlaşmıştı. Ama bu yine de onu durdurmamıştı. "Niye korkuyorsun ula! Ben senin neyinim ki!?"

"Sevdiğim kadınsın ula sen benim!" Dedi Kuzey aniden. Söylediğine şaşırmıştı. İçinden böyle bir pot kırdığı kendine küfür ediyordu.

"Benden buna inanmamı beklemiyorsun herhalde? İki güne aşık mı olunur?" Dedi Yıldız alaylı gözlerle adama bakarken.

Kuzey daha fazla kaçmanın anlamı olmadığını gördü.
Bu yüzden yer yatağında oturan Yıldızın tam karşısına geçip oturdu.

Öne uzattığı ellerini tutdu.


"Ben sana şimdi değil ki,tam 3 yıl bundan önce aşık oldum" içinde sakladığı gerçeği Yıldıza söyledi Kuzey

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ben sana şimdi değil ki,tam 3 yıl bundan önce aşık oldum" içinde sakladığı gerçeği Yıldıza söyledi Kuzey.

"Na-nasıl?"diye bilmişti sadece Yıldız. Şoktan küçük dilini yutmuştu çünkü.

Kuzey derin bir nefes alıp her şeyi anlatmaya başladı. "Bundan 3 yıl önce,sahilde yürürken gözlerim bir kadına denk geldi... Banka oturmuş,karşısındaki manzarayı seyrediyordu... Normalde böyle şeylere dikkat etmem... Ama o kadın o kadar asil bir şekilde oturuyordu ki orda..." Yıldızın meraklı bakışları altında yeniden devam etti konuşmaya Kuzey. "Merakıma yenik düştüm ve o kadını yakından görmeye karar verdim... Ona yakınlaştığımda gözlerinden tanıdım... Sendin o... Çünkü bu kadar güzel mavilere sahip yalnızca senin gözlerindi..."

Kuzey Yıldızı /YılKuz- One-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin