"Gel beraber gezelim,muradımız bir olur"
***
Duyduğu türkünün sesiyle odasından dışarı çıktı Yıldız. Gözleri istemsizce dolarken adamı izlemek için terasa gitti.
Ama gördüğü manzara beklediğinden farklıydı.
Maskeli biri Kuzeyi boğmaya çalışıyordu.
"Kuzeeeey!" Diye bağırdı kadın birden.
Hemen koşar adımlarla aşağıya inmeye başladı.
Nefes nefese adamın yanına vardığında maskeli manyak kaçmış Kuzey de nefessiz kaldığı için öksürüyordu."Kuzey! Kuzey! İyi misin?!" Yere çöken adamın yanına çöktü Yıldız.
"İy-iyim korkma" dedi Kuzey hâla öksürse de.
"Kalk kalk hastaneye gidelim" telaşla adama baktı Yıldız.
"Gerek yok. İyiyim" dedi ve kendini kumların üzerine bıraktı Kuzey.
"Ne demek gerek yok? Öldürmeye çalıştılar Kuzey seni" endişeyle konuştu Yıldız.
"Ama yapamadılar"
"Bu yapmayacakları anlamına gelmez!"
"Endişelenme Yıldız iyiyim diyorum"
"Nasıl endişelenme ya?! Nasıl?!" Burnundan soluyordu resmen Yıldız. Adamın bu vurdumduymazlığı onu bitiriyordu.
"Yıldız sakin olur musun lütfen?"
"Nasıl sakin olayım ya? Sana bir şey olabilirdi Kuzey!"
"Üzülür müydün?" Çoçuksu bir şekilde sormuştu Kuzey sorusunu.
Yıldız kendini daha fazla tutamamış adama sarılmıştı. Kuzey bunu beklemediği için afallamış olacak ki o da biraz sonra büyük bir özlemle karşılık vermişti kadına.
Yıldız adamın boynunu koklayarak öptükten sonra kulağına mırıldanarak cevap verdi. "Üzülmezdim... Ölürdüm..."
Yıldızın iki kelimesi baharı getirmişti Kuzeyin kalbine. Bu yüzden biraz daha sarmaladı kadını ve burnunu çok sevdiği saçlarına gömdü.
***
Biraz sonra...Yıldız üzerindeki endişeyi bir nebze de olsun attıktan sonra biraz daha kalmıştı adamın yanında.
Gitmek istemişti ama adam izin vermemişti.İkisi de sessizce otururken Kuzey birden kumların üzerine uzandı.
Yıldız ona garip garip bakarken Kuzey eliyle göğsüne vurup gelmesini işaret etti kadına.Yıldızın da itiraz etmeye gücü yok,başını koydu adamın göğsüne.
Kuzey Yıldızı sarmalarken Yıldız da iyice sırnaşmıştı adama."Kuzey"
"Hım"
"Geçen sana beni sevme artık dedim ya?"
"Evet"
Yıldız başını kaldırdı. Adamın onu izleyen siyahlarına bakarken biraz daha yaklaştı ve dudaklarını birleştirdi.
Kuzey de karşılık verdikten sonra sakince öpüşmeye devam ettiler.
Geri çekildiklerinde ikisi de gözlerini açtı.Yıldız Kuzeyin sakallarında parmaklarını gezdirirken mırıldandı. "Sev... Sen bundan sonra sadece beni sev..."
Kuzey gülümsedi ve kadının alnından öptükten sonra geri çekilip gözlerine baktı.
"Bu mavilerden başkası haram zaten bana" dedi kadının elmacık kemiğini okşarken.
Yıldız gülümseyerek tekrar adamın boynuna gömdü yüzünü ve fısıldadı. "Seni seviyorum"
"Seni çok seviyorum" gecikmeden cevap vermişti Kuzey.
Gökte parıldayan Kuzey Yıldızının altında birleşmişti iki aşık...
***Merhabaa! Size çok mini,tadımlık bir bölüm getirdim. Aklımda değil burda durmasını istedim. Umarım beğenmişsinizdiir💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzey Yıldızı /YılKuz- One-shots
Fanfictionİki inatçı aşık Yıldız ve Kuzeyin hayali hallerini konu alan bir kitab 🖤✨