-5.2-

2.7K 111 26
                                    

"Bir nefes ki Aşk Sana Benzer ♥️✨"

Huzurla bir iç çekti Yıldız. Biraz daha sokuldu sevdiği adamın göğüsüne. Onun bu haraketine gülmüştü Kuzey.

"Sanırım özlenmişim ha gırmızı gafam?" Yıldızın saçlarını okşarken mırıldandı Kuzey gülümseyerek.

"Özledim... Çok özledim... Hem de bir 20 yıl kadar" dedi Yıldız adeta sesinden özlem akarken.

"Pek bir uysalsın bu gün?" Merakla sordu Kuzey.

"Çok yorgunum Kuzey... Çok... Artık kavga etmek istemiyorum... Artık..."lafını yarıda kesip olduğu yerde doğruldu Yıldız. Bir eli hala Kuzeyin belindeyken diğer elini sevdiği adamın yüzüne koydu ve gözlerine bakarak devam etti"Artık sana böyle... Doya doya bakmak istiyom... Doya doya seni yaşamak..."

Yıldızın sözleriyle Kuzeyin gözleri doldu. Yanağında olan sevdiği kadının elini aldı ve avucundan öpdü.

"İyi ki vazgeçmemişsin benden... İyi ki" aşık olduğu mavilerde kaybolurken fısıldadı Kuzey.

Yıldız gülümseyerek tekrar başını ait olduğu yere, Kuzeyin kalbine koydu. Kuzey onun bu haraketine tebessüme etmekle yetinmeyib saçlarını okşamaya başlamıştı.

****

Kuzeyle Yıldız tatlı tatlı sohbet ederlerken aniden açılan kapıyla ikisi de irkildi. Muhteşem ikiliydi gelen. Nahide ve Sefer.

"Anaam barıştıız mi siz?" İçeri dalar dalmaz Kuzeyle Yıldıza bakıp sormuştu sorusunu.

" Saa da meraba yenge"

"Şimdi bırakun selamı sabahı barıştıız mı?"

"Barıştık Nahidecüüüm Barıştık" dedi Kuzey gülümseyerek ve elini Yıldızın omzuna atarken.

"Höşt lan çek ula elini" dedi Sefer abilik damarı yüksek basınca.

Kuzey isteksizce elini çekti. Nahide ve Sefer ilerleyip diğer koltuğa oturdular.

"Anlaşılan verdiğim mektublar işe yaramış" dedi Nahide böbürlenerek.

"Ne mektubu?" Diye sordu Yıldız ve bir anda anladı ne olduğunu. Kendi mektublarından bahsediyordu Nahide."Uheey mektublarımı Kuzeye mi verdin?"

"Evet verdi ve iyi de yaptı" diye cevab verdi Kuzey Nahidenin konuşmasına izin vermeden.

"Bu yüzden mi döndün inadından?" Merakla sevdiği adama baktı Yıldız.

"Yaani kısmen diye biliriz" diye cevap verdi Kuzey.

Yıldız tam cevap verecekken Nahide ortaya girdi."Amaan canııım Haticeye değül neticüye bak sen"

"Aynen aynen" diyerek Nahideyi onayladı Kuzey."Hatta şimdi ne yapacağız biliyor musun?"

"Ne?" Dedi Yıldız meraklı gözlerle Kuzeye bakarken.

"Gel benimle" diyip Yıldızın elinden tuttu Kuzey. Nahide ve Seferin meraklı bakışları altında yukarı kata çıktılar.

"Kuzey ne oliyir?" Merakla sordu Yıldız. Şu an Kendi odasındaydılar.

"Bana kağıt ve kalem verir misin?"

"Ne yapacaksın?"

" Yahu ver sen göreceksin ne yaptığımı"

Yıldız hala bir şey anlamamışken el mecbur çekmeceden kağıt ve kalem alıp Kuzeye verdi. Kuzey Yıldızın yatağına oturup bir şeyler yazmaya başladı.

Yıldız yatağa Kuzeyin yanına oturdu. Kuzey son cümlesini tamamlayıp Yıldıza uzattı kağıtı. Yıldız merakla okumaya başladı yazıyı.

"Geçen 20 yılın sonunda Yıldız Kuzeyine,Kuzey Yıldızına kavuştu...Kuzey sonunda doğru yolu gösteren Yıldızını buldu... 20 yıl sonra Kuzey Yıldızına aşık oldu... Kör-kütük hem de... Sırılsıklam hem de..."

Yıldız dolan gözlerle yanında oturan sevgilisine döndü. Onun gibi göz yaşlarıyla dolmuş siyahlarla karşılaştı.

Yıldız tebessüm ederek sarıldı Kuzeyine. Kuzey de hiç vakit kaybetmeden karşılık vermişti.

"Geç oldu ama... Çok çok güzel oldu" diye mırıldandı Yıldız gözlerini kapatarak.

Kuzey Yıldızən sözlerime karşılık kırık bir tebessüm takındı. Biraz daha sarmaladı aşık olduğu kadını. Öptü kokusunu içine çekmeye doyamadığı saçlarından.

"Sana 20 yıl geç kaldım... Ama sana olan aşkım 20 yıla sığmayacak kadar derin ve büyük..." diye karşılık verdi Kuzey.

Yıldızı kedinden ayırıp gökyüzünü 2 daireye sığdırmış gözlerine bakıp konuştu"Hayatıma hoşgeldin kadınım"

Yıldız gözleri ışıldarken cevap verdi "Aşkımıza hoşgeldin pusulam..."
   
Kuzey büyük bir tebessüm edip alnından öptü Yıldızın. Yıldız huzurla iç çekerken Kuzey çoktan alınlarını birleştirmişti bile.

"Sana sonunu bilmediğim bir hikaye anlatayım mı?" diye fısılsadı Kuzey.

"Anlat..."  dedi Yıldız içini dolduran huzurla...

"Seni Seviyorum" dedi Kuzey aşkla.

"Ben de Seni Seviyorum..." diye karşılık verdi aynı aşkla Yıldız.

Ve Aşk yine imkansız bir çok şeyi mümkün kılmıştı...





********
Mirhabalar ifeniim. Umarım beğendiğiniz bir bölüm olmuştur💙🌈

Kuzey Yıldızı /YılKuz- One-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin