-44-

1.6K 111 54
                                    


"Haydi gel benimle ol
Oturup yıldızlardan
bakalım dünyadaki neslimize💙💫"

***


3 yıl sonra...

Yorgun gözlerle önündeki bilgisayara bakıp, boynunu ovdu Feride. Bu yorgunluğa rağmen yüzünde kusursuz, başarmanın vermiş olduğu mutluluk dolu bir gülümseme vardı.

Mutluydu, çünkü aylardır uğraştığı hikayesini sonunda bitire bilmişti. Yarına kadar yetişmez diye endişe ediyordu ama yetiştirme bilmişti.

O düşüncelerdeyken saçlarına konan öpücük onu hayal aleminden çıkarmıştı.

"Güneş kızım, uyumadın mı daha sen?"  şefkatle karısına baktı Halil.

(Evet, FerHalciyimm 😁😈)

"Yarına yetiştirmem gerekiyordu o yüzden biraz geciktim uyumak için" masumca Halile baktı Feride.

Halil gülümseyerek kafasını salladı ve dizleri üzerine, karısının yanına çöktü ve elini Feridenin kendini belli eden karnına koydu.

"Bence bu gün kendini de kızımızı da çok yordun. Uyuma vakti" eğilip karısının karnını öptükten sonra geri çekildi.

"Hah biz de diyorduk nerede bizim korumacı babamız? Demi güzel kızım?" diyerek ayağa kalktı.

"Söylenme küçük hanım söylenmeee"

Feride gülerek yağa kalkarken Halil de yardım etti karısına ve uyukunun kollarına kedilerini bırakmak için yatak odalarına doğru ilerlemeye başladılar...

***

Sabah... Yılkuz un evi...

Huzurla ama aynı zamanda yüzünde büyük bir gülümsemeyle karısını izliyordu Kuzey.
Hala inanmasa da her sabah bu melek yüze uyanıyordu gözleri.
Hayatın verdiği en güzel hediye olabilirdi Yıldız onun için.

Kuzey karısının saçını okşarken mavi gözlerde yavaş yavaş aralanmaya başladı.

"Günaydın doğum günü kızı" dedi Kuzey yüzünde kusursuz bir tebessümle.

Yıldız kocasının sözlerine güldükten sonra olduğu yerden kalkıp dudaklarını birleştirdi. "Sana da günaydın doğum günü çoçuğu"

Kuzey gülümsedi. Yıldız da onunla birlikte gülümserken aniden açılan kapıyla ikisi de kafasını o tarafa çevirdi.

"Anneeeee babaaaaaa"

Güney bağırarak ikisinin de ortasına koşarak atladı.

"Bitanemmmm" Yıldız oğlunun yanaklarını öptü.

"Enerjin her zamanki gibi yine yerinde aslanım" diyerek oğlunun saçlarını karıştırdı Kuzey.

"Hadi uyanın artık, bu gün pasta kesecektik, unuttunuz mu?" bir annesine bir de babasına baktı Güney.

"Bu çoçuk bu yemek düşkünlüğü kimden aldın yav?" oğluna baktı Kuzey.

"Sence sevgilim?" gülerek kocasına baktı Yıldız.

Kuzey Yıldızı /YılKuz- One-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin