-39-

1.6K 124 64
                                    

Dip not : 45 bölüm son sahneden devam🐼

///

"Kefenin cebi olsa,fotoğrafını koyardım♥️🔅"

***

Derin bir nefes alıp karşısındaki kapıya baktı Kuzey.
Gün boyunca bakmadığı bir tek burası kalmıştı. Karısının gidebileceği her yere bakmıştı. Bir tek burası kalmıştı.

Yayla.

Kendini toparlayıp kapıyı çaldı bir kaç kere. Çok geçmemişti ki kapı açıldı.
İşte o anda rahat bir nefes verdi Kuzey.

Karşısındaki Yıldızdan başkası değildi çünkü.

Yıldız Kuzeyi görmüş olacak ki,hemen kapıyı kapatmak istedi ama Kuzey buna engel olup içeri girmişti.

"Sen ne hakla çıkarsın karşıma!?"

"Yıldızım,güzel karım açıklamama izin vermedin ki"

"Neyi açıklayacaksın Kuzey? Evime geliyorum,evde ilk günümü kocamla geçirecem diye sevinçle kapıyı açıyorum ama neyle karşılaşıyorum!? Kocam evimizde başka bir kadınla şarap içiyor keyifle! Hem de mumlar güller eşliğinde!"

"Gerçekten düşündün mü Yıldız? Seni aldattığımı düşündün mü gerçekten?"

"Yapmadığın şey mi?" Gözlerinden ateş çıkarcasına karşısındaki adama baktı Yıldız.

Kuzey duyduğu cümleyle kalbinin paramparça oluşunu hiss etmişti. Demek ki bu kadar güvenmiyordu karısı ona.

Gözlerinin pınarında beklettiği yaşlar yüzünden aşağı indi Kuzeyin.

Kuzeyin gözyaşları Yıldızın içinin pişmanlıkla dolmasına yetmişdi de artmıştı bile.

"Bana güvenmeyip,sana olan aşkımı yok sayıyorsun demek Yıldız ha?"

Yıldız cevap vermezken,Kuzey acıyla gülümsedi.
Tam arkasını dönüp gideceği sırada durdu. Son kez döndü kadına doğru.

"İçinde ukte kalmasın,o kadın benim müşterimdi. Benim haberim olmadan amcan çağırmış evimize. Hepsi amcanın planıydı yani. Ben de kadın müşterim olduğu için hiç bir şey yapamadım"

Sakince ve kısaca olanları anlattı Kuzey."Ama ben ne söylersem söyliyim kâr etmeyecek değil mi? Bana asla güvenmedim sen! Asla da güvenmeyeceksin!"

"Gördüklerim yenilir yutulur tarzdan şeyler değildi Kuzey!" Sonunda sessizliğini bozub konuştu Yıldız.

"Ya alt tarafı şarap içiyorduk! Ki ben içmiyordum bile!"

"Ne farkeder ya! Ne farkeder!"

"Ne farkeder öyle mi?"

"Öyle!"

Kuzey hiç bir şey söylemeden kadını hızla kendine çekti ve dudaklarına kapandı.

Kuzey Yıldızı /YılKuz- One-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin