"Parmak uçlarında yürü
Hatıralar uyanmasın🌙"***
Huzurla iç çekerek özlediği manzaraya baktı Yıldız. Ne kadar da özlemişti yaylayı.
Yayla onun için her zaman nefes aldığı yer olmuştu. Bu gidişle öyle de olmaya devam edicekti.Derken gülen yüzü birden soldu Yıldızın. Göğsünün tam orta yerine bir acı hiss etti. Bir bıçak batıyorlardı sanki.
Eli hemen kalbine gitti. Neyin ağrısıydı bu böyle aniden gelen?
Nefes almak için yanında oturduğu pencereyi açtı fakat temiz havanın bile yararı olmamıştı.Hiss ettiği acı hafiflemek yerine biraz daha şiddetlenmişti.
Artık nefes alamayacak duruma geldiğinde telefonu çaldı.
Ekrana baktığında Nahidenin olduğunu gördü."Efendim yenge?"
"Alo yengem" dedi Nahide hıçkırıklarının arasından.
"Yenge neden ağlıyorsun? Birine bir şey mi oldu yoksa?" Endişeli,ağzı kalbinde bir şekilde hemen yerinden fırladı Yıldız.
"Yıldız... Kuzey... Kuzeyin arabası uçurumdan yuvarlanmış... Durumu çok ağır yengem,ameliyata aldılar hemen..." zor da olsa kendini toparlamıştı Nahide ve konuşmuştu hıçkırıkları arasından.
Yıldızın anında eli ayağı boşalmış telefon çoktan elinden kayıp yere düşmüştü.
Dakikalarca donuk bir şekilde karşısındaki duvara bakmıştı. Daha sonra dudaklarından fısıltıyla tek bir kelime çıkmıştı.
"Kuzey..."
***
//Hastane//
Her kes perişan bir şekilde ameliyathanenin önünde dikilmiş, bir umutla içeriden gelecek olan haberleri bekliyordu.
Tam bu an da ameliyathanenin kapısı açılmıştı ve doktor çıkmıştı. Her kes koşarak doktorun yanına giderken doktor tek bir cümle söylemişti .
"Başınız sağolsun..."
Her kes birden ağlmaya başlarken hala doktora donuk bakışlar atan bir kişi vardı.
Yıldız.
Bir kaç dakika sonra Yıldız hızla ordakilerin yanından ayrılıp ameliyathaneye girdi.Doktor ve hemşire engel olmaya çalışmışlardı ama başaramamışlardı.
İçeri girdiginde Kuzeyin yüzüne neredeyse örtüyü çekiyorlardı. Fakat Yıldız ileri atılıp buna izin vermedi.
"O ölmedi ki... Ölmedi ki o... Neden yüzünü kapatıyorsunuz?" Titrek ellerini sevdiği adamın yüzüne yerleştirdi. " Bakın bakın hala da sıcak... Bakın... Ölmedi ki o"
Her kes göz yaşları içinde Yıldızı izlerken Yıldız tekrar sevdiği adamın cansız bedenine çevirdi bakışlarını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzey Yıldızı /YılKuz- One-shots
Fanfictionİki inatçı aşık Yıldız ve Kuzeyin hayali hallerini konu alan bir kitab 🖤✨