"Kaç yaşındasın " dedi adam Kadın'a ..
"Yeterince büyüdüm " dedi Kadın. "Hem ne fark eder ki bayım ne kazanacaksınız bunu öğrenince."
"Ben içtiğim şarabın tarihini bile merak ederim kadın. Yıllandıkça güzelleşir ya şarap. Sana ne kadar geç kaldığımı merak ediyorum sadece."''Peki ,ya siz kaç yaşındasınız bayım "
"Sen benim elimi tutacaksan ben senin istediğin yaşta olurum .Yeterki bir kez Elimden tutmayı dene..."
***
Sinirden gözü dönen adama baktı Yıldız. Onu bu şekilde ikinci defa görüyordu. İlki de zaten Çetin yüzündendi.
Şimdi olduğu gibi.Kuzey bir de üzerine Ruhi tarafından dövülen Çetin hızla ayrılmıştı ordan. Ardından da yakalanmamak içinde Ruhi.
İki aşık baş-başa kalmıştı. Daha doğrusu Yıldızın ortaya koyduğu şartla iki "arkadaş"
Evet Yıldızın Kuzeyin karşısına koyduğu şart buydu. Kuzeyin de ona yakın olmak için kabul ettiği şart.
"Yok yok ben en iyisi öldüreyim bunu!" Dedi ve gitmeye yeltendi Kuzey.
"Kuzey yapma dur!" Hemen kolundan tuttu Kuzeyin Yıldız.
"Yıldız bırak!"
"Bırakayım da öldür dimi?"
"Ne güzel işte! Sonunda kurtulacağız bu pislikten!"
"Aşkım saçmalama!" Dedi Yıldız ağız alışkanlığıyla.
Kuzey Yıldızın söylediği şeye takılırken Yıldız da ne dediğini daha yeni farketmişti.
"Sen aşkım mı dedin az önce?" Dedi Kuzey yüzündeki sırıtışla Yıldıza yaklaşırken.
"Şeyy... Ağız alışkanlığı..." diye cevap verdi Yıldız Kuzey üzerine gelirken arabaya yaslandığında.
"Yok... Ağız alışkanlıği değil o..." dedi Kuzey Yıldızı arabayla kendi arasında sıkıştırırken. Sonra elini sevdiği kadının kalbinin üzerine koydu ve tamamladı cümlesini. "Kalp alışkanlığı..."
Kuzeyin lafıyla yutkundu Yıldız. Bu kadar yakınlık hiçte iyi değildi.
Kuzey Yıldızın sessizliğinden daha da cesaretlendi.Ellerini Yıldızın yüzüne yerleştirirken mırıldandı." Yapma artık... Direnme aramızdaki aşka... Eziyet etme artık bize"
"Korkuyom Kuzey neden anlamıyon?"
"Neden korkuyorsun Yıldızım? Ha neden?"
" Sana tekrar kapılırsam yeniden yere çakılmaktan korkuyorum... Çünkü bu defa kalkamam Kuzey bu defa gücüm yetmez..."
O kadar iyi anlıyordu ki Kuzey Yıldızını. Hakta veriyordu. Ama yapamıyordu işte. Olamıyordu onsuz.
"Sana başımıza kötü şeyler gelmiyecek diye söz veremem. Gelecek... Belki daha da üzücü şeyler yaşayacağız... Ama ben her koşulda,en kötü anlarda bile yanında olacağıma söz vere bilirim." Ellerini indirip sevdiği kadının ellerini tuttu Kuzey."Bu elleri hep tutacağım... Masmavi gözlerine hep bakacağım... Batarsak beraber batacağız... Çıkarsak da beraber çıkacağız... Yeter ki yanında olayım... Yanımda ol... Kıyma bize" konuşmasını bitirirken derin bir nefes aldı Kuzey.
Kuzeyin söylediklerinden sonra kafasını iki yana salladı Yıldız. "Yapamam Kuzey yapamam"
Kuzey iyice mahvolurken Yıldız Kuzeyde olan ellerini çekerek arabaya bindi. Kuzey yüzünü işgal eden göz yaşlarıyla sevdiği kadına baktı.
Sevdiği kadının gidişini bir daha izleyemezdi. Kalbi artık dayanmazdı bu gidişe. Bu yüzden döndü arkasını.
Yıldız da görmüştü Kuzeyin ağladığını. Buna rağmen çalıştırdı arabasını ve ayrıldı ordan.
Arkasında kendi gibi paramparça bir adam bırakarak.
****
Yarım saat sonra...
Karşısındaki eve baktı Kuzey. Buraya en son Yıldızla gelmişti. Şimdi de onun yokluğuyla birlikte burdaydı.
Derin bir nefes aldı ve eve doğru ilerlemeye başladı. Evin kapısına vardığında kafasını kaldırdı.
Ve işte o an aldığı nefes boğazında kaldı.Mavi gözlü kadını tam karşısında duruyordu...
Daha ağzını açamadan Yıldız koşarak Kuzeyin boynuna sarıldı. Kuzey de üzerindeki şoku atlatıp hemen karşılık verdi sevdiği kadına.
"Yalan söyledim... Yapamam ki...Ben sensiz yapamam" sevdiği adamın kokusunu solarken konuştu Yıldız.
"Güzelim benim"Yıldızı biraz daha kendine çekti Kuzey.
Ne de özlemişlerdi bir-birlerini...
***
Biraz sonra...
Yıldız huzurlu bir şekilde gözlerini kapamış, sırtını sevdiği adama yaslamıştı. Kuzey de büyük bir memnuniyetle ellerini sevdiği kadının göbeğinde birleştirmişti.
Yıldızın saçlarını okşarken aralarındaki sessizliği bozup konuştu Kuzey. "Çok özlemişim seni... Çok çok çok"
Sevgilisinin sözleri üzerine kıkırdadı Yıldız ve sevgilisine döndü. Şimdi tamamen göğsünü kaplıyordu ve bundan oldukça memnundu.
Kuzey mavilerine bakarken o maviler biraz daha yaklaştı sevdiği adama ve dudaklarını kavuşturdu. Bir süre ikisi de haraket etmedi. Kaldılar öyle.
Kuzey daha fazla dayanamadı haraket ettirdi dudaklarını. Yıldız da karşılık verirken dudakları bir ahenk içinde dans etmeye başladı.
Biraz sonra ikisi de aynı anda ayrılırken Yıldız gözlerini açmadan yüzünü sevdiği adamın boynuna gömdü ve göğüsünü kaplayıp ellerini belinde birleştirdi.
Kuzey sevgilisinin haraketine gülümserken biraz daha aşağı kaydı. Şimdi sevdiği kadın göğsündeydi ve birlikte uzanıyorlardı.
"Seni çok seviyorum dünyanın en güzel kadını..." dedi Kuzey sevgilisinin saçlarına öpücük kondurdu.
Yıldız gülümsedi ve Kuzeyin boynuna öpücük kondurduktan sonra mırıldandı. "Seni çok seviyorum dünyanın en karizmatik adamı..."
***"Gelmem dediğime bakma,
Eğer geliyorsam,
Eğer gideceksem...
Bırakma. ❣"
Beğenmeniz umuduyla efenim.🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzey Yıldızı /YılKuz- One-shots
أدب الهواةİki inatçı aşık Yıldız ve Kuzeyin hayali hallerini konu alan bir kitab 🖤✨