//3 hafta sonra//Geçen 3 hafta ikilinin arasının iyice açılmasına neden olmuştu. Öyle ki artık buldukları her fırsatta bir birlerine laf sokup,iğneliyorlardı.
Bu gün de o günlerden biri olacağına benziyordu. Çünkü söylene-söylene arabadan inip,Espiyedeki eve doğru ilerliyordu Aslı. Oldukça sinirliydi.
Son anda bir sahne çekimi çıkmıştı ve hiçte iyi olmamıştı onun için. Çünkü hala İsmaille yaşadıklarının etkisindeydi ve bir türlü çıkamıyordu. Hoş çıkması da biraz imkansız gözüküyordu.
Aslı konuşa-konuşa evin yatak odasına doğru ilerledi ve kapıyı açıp içeri girdi. Girdiği an aldığı nefes boğazında kaldı zaten.
Şu an görmek istediğini en son kişi karşısında duruyordu çünkü. İsmail de şaşkın gözlerle ona bakarken,kapının üzerlerine kilitlenmesi ikisinin de bakışlarını oraya çevirdi.
"Hey kim var orda açın kapıyı! Heeeey! " Bir taraftan kapıyı çalarken,diğer taraftan bağırdı Aslı.
"Üzgünüm tatlım,sorunlarınızı halletmeden burdan çıkmak yok" dedi Merve kapının diğer tarafından.
"Merve yapma hadi aç şu kapıyı!" Dedi Aslı bağıraral.
"Boşuna uğraşma gitti" pencerede dışarıya bakarken Mervenin gittiğini gördü İsmail.
"Ne demek oluyor bu şimdi?" Siniri hala soğumazken konuştu Aslı.
"Bilmiyorum. Aklınca bir şeyleri düzeltmeye çalşıyor herhalde" umursamaz bir tavırla omuzlarını çekti İsmail.
"Harika! Gerçekten! Bir bu eksikti zaten" ilerleyip sinirle yatağa oturdu Aslı.
"Gelirler birazdan hem ben de sana çok meraklı değilim zaten" Aslının yüzüne bakmadan ilerleyip koltukta oturdu İsmail.
"Ben senin için ölüyordum zaten" gözlerini devirdi Aslı.
İsmail buna aldırmadan kulaklıklarını çıkardı ve müzik dinlemeye başladı.
O dışarıyı izlerken, Aslı ayaklarını kendine çekmiş,çenesini dizlerine yaslamış bir şekilde İsmaili izliyordu.
"Neden bu kadar çabuk pes ettin ki? Bu kadar mıydın sevgin? Aşkın?" İsmailin onu duymayacağından emin olduktan sonra içindekileri dökmeye başladı Aslı. " Tamam hatalıyım kabul ediyorum. Gitmemeliydim . Fakat bir insan nasıl bu kadar kör ola bilir ki? Sana aşık olduğumu göremiycek kadar mı körsün be adam?" Diyerek başını dizlerine gömdü Aslı, İsmailin bütün bunları duyduğundan habersiz bir şekilde.
Aslı onu müzik dinliyor diye biliyordu ama öyle değildi işte. Çünkü daha şarkıyı başlatmadan konuşmaya başlamıştı Aslı. Bu yüzden Aslının söylediği her şeyi duymuştu İsmail ve bu içindeki bir şeylerin harakete geçmesine neden olmuştu.
Yatağın haraketlenmesiyle dizlerindeki başını kaldırdı Aslı ve bir an siyahtan başka bir şey görmediğini fark etti.
Evet İsmail bir nefes kadar yakınındaydı.
O kadar yakındılar ki,Aslı resmen onu öpmemek için kendini zor tutuyordu.
İsmail Aslının aklını okumuş olacak ki, hızla yaklaştı ve dudaklarını birleştirdi. Aslı başta afalllasa da daha sonra aldığı tatla o da kendini koyverdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzey Yıldızı /YılKuz- One-shots
Fanficİki inatçı aşık Yıldız ve Kuzeyin hayali hallerini konu alan bir kitab 🖤✨