Not:Bu bölüm 27 bölüm 2 fragmanından ilham alınmıştır.
‐----------"Seni hiç bir dünya telaşına değişmem ben♥️"
***
Endişeyle sevdiği adamın elini okşadı Yıldız. Onu koyda öyle bulduğunda aklı gitmişti. Ama şimdi daha iyiydi durumu.
"Yıldız...Yıldız" diye sayıklamaya başladı Kuzey birden.
Yıldız elleri arasında olan eli daha da sıkarken,eğildi sevdiği adamın üzerine. "Kuzey...Kuzey burdayım... Hadi aç gözlerini..."
Sevgilisinin sesiyle usulca açtı gözlerini Kuzey. "Mavi'm" diye mırıldandı.
Kuzeyin saçlarını okşarken cevab verdi Yıldız. "Burdayım... Yanındayım"
"Ne oldu bana?"
"Uzun süre soğukta kalınca havale geçirmişsin... Son dakika yetişdim,Allah korusun yoksa sonuçlarını ben bile düşünemiyorum" dedi Yıldız endişe dolu sesiyle.
"Korktun mu?" Diye sordu Kuzey.
Yıldız hafif tebessüm edip eğildi ve sevdiği adamın alnını öptükten sonra birleştirdi alınlarını."Çok korktum... Bunu bana ikinci kez yaşatıyorsun Kuzey Mollaoğlu"
"Üzgünüm... Ben sadece..." cümlesini bir türlü tamamlayamıyordu Kuzey.
"Sen sadece ne?" Merakla Kuzeyin yüzüne baktı.
"Ben... Ben belki geri çekilirsem beni merak edersin... Ne bileyim barışırız diye..."
"Kuzeey! Kaç defa dedim sana yapma böyle şeyler diye!"
"Ne yapayım! Söyle ne yapayım! Kızım ölüme bile gittim ben senin için! " bir anda sesini yükseltmişti sesini. Daha sonra da sakinleşerek devam etti."Yine olsa yine de giderim ama... Ama artık seni istiyorum ben... Ne yaparsam yapiyim istiyorum işte"
"Sana söyledim Kuzey! Bizden bir yol olmaz dedim!" Lafını bitirip arkasını döndü Yıldız. Gitmeye yeltendi ama Kuzeyin sesi onu durdurdu.
"Gitme! Mavi'm gitme!" Dedi Kuzey çaresizce. Sevdiği kadının her gidişi canını oldukça yakmıştı. Ve bunu tekrardan yaşıyordu.
Derin bir nefes alıp arkasını döndü Yıldız. Ona bakan siyahlara ilerledi. Hemen yanına oturup göğsünü kapladı.
"Bir daha sakın böyle bir şey yapma! Bir daha beni sensizlikle sınama!" Biraz daha sıkı sıkı sarıldı sevdiği adama.
Kuzey yüzündeki gülümsemeyle sevdiği kadının saçını okşadıktan sonra öpücük kondurdu.
"Burdayım güzelim... Burdayım sevgilim..."
Sevgilisinin kadifemsi sesinden sonra başını kaldırdı ve kaybolduğu siyahlara dikti mavilerini Yıldız.
Kendinden beklenilmeyecek şekilde uzandı ve sevdiği adamın dudaklarına öpücük kondurdu.
Kısa bir süre haraketsiz kaldı dudakları ama ikisi de kendilerine geldi.
Öpüşmeye başladılar.Biraz sonra Yıldız hastanede olduklarını hatırlayıp geri çekildi.
Sevgilisinin geri çekilmesiyle gözlerini açıp ona bakan mavilere baktı Kuzey."İyi misin şimdi peki?" Diye sordu Yıldız gülerek.
"Şimdi daha iyiyim" sırıtarak cevap verdi Kuzey."Ama artık çıkmak istiyorum"
"Tamam o zaman ben kızlara haber vereyim sonra da çıkış işlemelerini halledelim"
"Hayır hayır kızlara haber verme. Biz çıkalım ben sonra onlara haber veririm."
" O neden?"
"Yalnız kalalım diye"
"Olmaz öyle şey Kuzey"
Sevdiği kadının elini tuttu Kuzey ve gözlerine bakıp konuşmaya başladı. "Lütfen Yıldız... Çok özledim seni..."
Kuzeyin yavru köpek bakışlarına dayanamadı Yıldız."İyi peki tamam. Hadi gidip işlemleri halledelim"
"Oleey bee!" Diye bağırdı sevinçten Kuzey.
Yıldız onun bu haline gülümseyip eğildi ve Kuzeyin yanağına öpücük kondurduktan sonra mırıldandı."Şapşal sevgilim benim..."
***2 saat sonra...
İki aşık yalnız vakit geçirmek adına Kuzeyin yalnız kalmak için tuttuğu eve gelmişlerdi.
Evin manzarası denize bakıyordu ve bu Yıldızı hayran etmişti.Kuzey içerde eşyaları düzenlerken Yıldız da muhteşem manzarayı izlemeye dalmıştı.
Biraz sonra göbeğinde birleşen ellerle Kuzeyde ona eşlik etti.
"Mutlu musun?" Diye sordu Kuzey.
"Mutluyum... Huzurluyum" diye cevap verdi Yıldız göbeğinde birleşen ellerin üzerine elini koyarken.
Yıldızın sözlerine güldü Kuzey. Yıldızın omzunu öptükten sonra çenesini omuzuna yasladı.
Kaldılar bir kaç dakika öyle huzurlu şekilde.
Biraz sonra sevdiği adamın kolları arasında döndü Yıldız."Hadi gel,gidip biraz uyuyalım. Hastaneden daha yeni çıktın. Dinlenmelisin"
"Dizlerinde uyutacaksan neden olmasın?" Müzip müzip sevgilisine baktı Kuzey.
"Tamam hadi gel başımın belası"
Yıldız önde Kuzey de arkasından el-ele içeri girdiler.
Kuzey hemen kanepeye kendini bırakırken Yıldız da gülerek kanepeye oturdu ve Kuzey vakit kaybetmeden sevdiği kadının dizine yattı.Yıldız parmaklarıyla Kuzeyin hem saçını hem de göğsünü okşuyordu.
"O kadar uzun zaman olmuş ki böyle huzurlu hiss etmiyeli" gözleri bir yere odaklanmışken konuştu Kuzey.
"Gerçekten huzurlu musun?"
"Sorumu bu? Sen yanımdaysan dünyanın en mutlu en huzurlu adamı benim" göğsünde dolaşan sevgilisinin elini alıp öptü Kuzey.
Yıldız gülümsedi ve eğilip sevdiğinin alnından öptükten sonra mırıldandı. "Sen yanımdaysan dünyanın en huzurlu en mutlu kadını benim"
"Sana aşığım mavi gözlü kadın"
"Ben de sana aşığım yakışıklı bey"
***Mirhabalar efeniiiim. Umarım beğenerek okuduğunuz bir bölüm olmuştur😌.
Bu arada bu bölümü cancağazım hejemdjdkdmnd ithaf ediyom. Moralmanlarını bir nebze de olsa düzeltir umarım cancağazım♥️
Yeni bölümde görüşmek üzere canlar 😌💎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzey Yıldızı /YılKuz- One-shots
Fanficİki inatçı aşık Yıldız ve Kuzeyin hayali hallerini konu alan bir kitab 🖤✨