"Nem az tör össze
amit hátrahagytunk
az amit építhettünk volna
ha maradunk"
-Én megyek látom megleszel, vigyázz rá! -köszönt el Luna.
-Szia és köszönök mindent tényleg, ami ebben az estében jó volt az mind csak miattad volt.
Luna szépen lassan elveszett az utca végén az esti ködben én pedig sírtam tovább Mel vállán. Lassan elindultunk haza én pedig csak panaszkodtam végig.
Josh szemszöge:
-Hé, te! Most már elmennél? Nem akarom, hogy a barátom itt találjon téged! -keltegetett egy ismeretlen hang. Vagyis annyire nem volt ismeretlen.
-Basszus! Én itt voltam veled egész este? -kérdeztem.
-Igen, totál kiütöttük magunkat és figyelj jó volt meg minden, de ennyi volt részemről. -mondta. Majd felém nyújtotta a ruháim és a zöld táskám.
Gyorsan összekaptam a cuccaim felöltöztem és elindultam. De merre menjek? Számomra ez az utca teljesen ismeretlen. Fogalmam sincs merre kellene elindulnom, de valamerre elkell. Legalább lesz időm elszámolni magammal. Amúgy is alig van emlékem tegnapról. Rémlik egy szőke hajú lány, ami már rossz mert Sky haja fekete. Úristen Skylar. Egész este nem láttam vajon jól van? Akkora barom vagyok most mindent elfogok veszíteni többet is mint kéne. Nem is értem miért kaptam fel a vizet. Semmi értelme nem volt így felkapni a vizet.
Egy utcára voltam a háztól, vagyis Sky házától. Nem tudom mi fogad, ha belépek remélem semmi. Akkor legalább nem kell színt vallanom. Megpillantottam a barna házat az utca közepén. Az erkély üres volt pedig Sky imád reggelente kiülni, most nem volt ott. Ahogy egyre közeledtem észrevettem egy fehér Opelt a ház előtt Melanie kocsija. Ez sem volt túlzottan bíztató mert hónapok óta nem volt itt.
Erőt vettem magamon és becsengettem. A sejtésem beigazolódott. Melanie nyitott ajtót és nem igazán örült nekem.
-Te mit keresel itt? Van képed ide jönni?
-De én csak...
-Mit te mit? Te csak nem akartad leteperni azt a csajt vagy mi? Nem úgy nézett ki, hogy bánod! Na fordulj sarkon és mehetsz is! Itt senki nem kíváncsi rád többé. -mondta majd rám csapta az ajtót.
Eddig is féltem néha tőle, de most. Egyenesen ijesztő volt ahogy a zöldes barnás szeme méregbe borult. De ő erről az egészről honnan tud? Sky mindig azt mondta, hogy nem beszélnek, nem találkoznak és ez bántja. Talán nem én vagyok az egyetlen, aki hazudik.
Sky szemszöge:
Melanie fel alá járkál, egy szót sem szól hozzám. Azt sem mondta meg ki volt az ajtóban bár van egy sejtésem.
Talán erről beszélt végig anya. A ragaszkodásom, hogy egy embertől függök ráadásul egy szörnyű embertől. Aki igazából egy csodálatos ember, vagy már nem tudom.
Csak bámulom a virág alakú baba rózsaszín párnát az ágyamon és azon gondolkozom, hogy vajon nem csak túlreagálom-e. Esetleg csak egyszeri hiba volt, ami soha többé nem történik meg? Bolhából csinálok elefántot? Jogos, hogy ennyire kivagyok akadva? Nem tudom.
-Sky gyere csengettek. -mondta. Nem is szólt a csengő.
-Ki az? -kérdeztem.
-Öömm, ha jól látom Kim az.
Kim mit keresne itt?
-Sky hahó, nem jössz már? -tekintett rám vissza Mel.
Elindultam lefelé a barna régi recsegős lépcsőn, kezdem megszeretni a hangját. A lépcső alján már egyből értek a meglepetések Kim ott állt, de nem a régi Kim. Teljesen máshogy nézett ki, a hosszú szőke szög egyenes hajából barna rövid göndör haj lett. Az orrában piercing volt, ahogy a fülében is. A stílusa nem változott csak komolyodott. Egy barna tűsarkú volt rajta egy fekete bőr hatású lenge, de a derekánál masnival megkötött nadrág volt rajta, illetve egy vörös párduc mintás felső aminek válla buggyos volt és egy ízléses V alakú dekoltázs dobta fel. Gyönyörű volt és magabiztos.
-Lányok beszélnünk kell. -mondta majd lehuppant a barna kanapé párnái közé.
-Teljesen máshogy nézel ki. -jegyeztem meg. Elmosolyodott majd azt mondta:
-Az idő és a megbocsájtás segített, neked is fog.
Megbocsájtás? Kinek?
-Josh-ról szeretnék kérdezni, illetve inkább mesélni. Nem tudom mennyit tudsz a múltjáról nem igazán szokott róla beszélni, de páran köztük én is tudok egy s mást. Például, hogy nem tavaly volt először táborban. Évek óta jár, de talán ez a legkevésbé érdekes. Amiket ott csinált na azok érdekesek.
-Mesélj el mindent kérlek. -mondtam.
-Négy évvel ezelőtt ismertem meg az iskolában én 13 voltam ő 14. Ő volt az új gyerek, akibe mindenki bele akart kötni, de ő sosem hagyta ezt tiszteltem benne. -bólintott. - A sulis részt ki is hagyom ott nem volt semmi sokat viccelődött imádtam vele lenni. A nyáron viszont teljes fordulatot vett, elmentünk egy táborba és bunkó lett minden csajhoz volt valami közé éppen ahhoz, aki a héten a "legszebb volt".
Értetlen arccal néztünk rá. Milyen gyerekes hülye szokás ez.
-Óó ti erről nem is tudtok? Akkor erről nem én fogok kitálalni. De készülj fel mindenre. -idegesen felállt a kanapéról majd összeszedte a cuccait és az ajtó felé sietett. -Szerintem én megyek.
-Kim ne menj kérlek! Meséld el neki! Vagyis nekünk. -szólt utána Mel. Neki?
Értetlen arccal néztem Mel-re. Ő csak szépen lassan csukta be az ajtót nem mondott semmit. Nem tért ki az előző bakira.
-Neki? Téged nem érdekel a sztori vagy már tudod? -csattantam fel.
-Én-én nem tudom csak egy kis részét, vagyis benne voltam, de közben meg nem voltam nem tudom zavaros hagyjuk kérlek!
-Benne voltál?!
-Igen de nem úgy ahogy te azt gondolod. -mentegetőzött.
Feláltam a kanapéról és kinyitottam az ajtót.
-Menj el.
-Sky hallgass meg. -kérlelt.
-Menj el! -ordítottam fel.
A lány beszéde abba maradt összeszedte a táskáját és a kulcsait majd megállt előttem.
-Hívj fel, ha magadnál vagy. -mondta.
Egy könnycsepp folyt végig az arcomon, de nem hagytam, hogy elhatalmasodjon rajtam a sírás. Lassan csuktam be az ajtót hallottam ahogy a fehér Opel elindul és elhagyja az utcát.
Egy forró fürdő után már be is bújtam az ágyba. Mondanom sem kell, hogy elég volt már az izgalmakból és a titkokból. Holnap megkeresem Josh-t és kiderítek mindent. Aztán véget vetek mindennek. A zuhany alatt elhatároztam, hogy történjen bármi nem fogok megbocsátani neki bármilyen történettel is áll elő elég fájdalmat okozott már.
----------------------------------------------------------------------------------------
Sziasztok. Igyekszem minél gyorsabban megírni mert már nem sok van belőle, de közbe "dolgozom" (ötletelek :D) egy másik történeten is. Amit sokkal igényesebbre szeretnék megcsinálni. ( csak gondoltam megosztom veletek).
YOU ARE READING
Nyári tábor {BEFEJEZETT}
Teen FictionA 16 éves Skylar Williams és barátnője Melanie Lee, a valaha volt legizgalmasabb nyár előtt állnak. Mi történhet pár hónap alatt egy táborba a lányokkal ami még a barátságukat is próbára teszi.