4. fejezet

412 20 0
                                    

"magaddal vitted a napot amikor elmentél" - rupi kaur

Ahogy közeledtünk a nagy faház felé -ahol reggelizni, ebédelni, vacsorázni szoktunk illetve rengeteg közösségi program is itt szokott lenni- egyszer hangosabb volt a zene.

-Sky sajnálom, hogy a hülye játék miatt egész napodat elrontottam. -törte meg a csendet Melanie.

-Semmi gond, annyira nem is volt rossz. -mondtam majd szorosan megöleltem.

-Patrick haverjai intéztek pár dolgot a bulira. -mondta, majd elém állt.

-Mit intézek? -néztem rá kérdőn.

-Csak gyere. -megfogta a kezem majd elkezdett húzni.

A nagy faház mellett volt egy tó, egy kicsi híddal. Melanie egészen a híd aljáig levitt ahol egy kanapé és pár szék volt. A zene éppen elhallatszott idáig. Leültünk a kanapéra és pár perc múlva megjelent Patrick és néhány srác a kezükbe sörrel. A tábor elég szigorúan jár el ha valakinél alkoholt vagy esetleg cigit találnak, a drogokról nem is beszélve. A fiúk mindenkinek adtak egy-egy sört majd Patrick leült közénk. Nagyon hangulatos volt a hely és élveztem a társaságot is pedig a felét nem is ismertem az embereknek. Már egy pár órája csak ültünk iszogattunk és beszélgettünk ezért elindult a lábamban egy iszonyatos zsibbadás. Fogtam magam felálltam és össze-vissza dülöngélve elindultam a tó partjához.

-Sky! -szólt utánam az egyik ismeretlen fiú. -Skylar! Basszus minden oké? -kérdezte aggódva.

-Persze -mondtam nyugodt hangon. -Mi bajom lenne? -fordultam a fiú felé.

-Szó nélkül elindultál ki és szinte beleborultál a tóba. -mondta nevetve.

-Már jó pár órája ültünk ott és brutálisan zsibbadt a lábam... csodálkozol...ööm -viszonoztam a nevetését majd kérdőn ránéztem jelezve, hogy fogalmam sincs a nevéről.

-Noah vagyok. Gyere induljunk vissza. -mondta majd kézen fogva húzott egészen a híd alatti kanapéig.

Melanie már szinte Patrick ölében ült amit Patrick nem igazán bánt. Már szinte elfogytak a sörök és Melanien kívül senki sem volt részeg. Ami csak azért volt jó mivel így kevesebb esély volt a lebukásra. Ami megint csak azért volt jó mert már lassan indulnunk kellett. A fiúk nagyjából eltakarították a sörös üvegeket majd a székeket és a kanapét összetolták, hogy kevésbé legyen feltétlen. A nehéz feladat rám maradt, ugyanis nekem kellett Melaniet a faházunkig sikeren eljuttatni. Elértünk feltűnés nélkül a faházig ahol a buli, majd onnan a fiúk egy csapatban elindultak én pedig magamra maradtam Melanieval. Körülbelül félúton voltunk a faházunkig amikor lépéseket hallottam azért elkezdtem gyorsabban menni és rángatni magammal a teljesen kész Melaniet.

-Álljatok már meg! -szólt utánunk a hang. Megálltam majd lassan hatra fordultam reménykedve, hogy nem Josh az vagy Kim vagy esetleg mind a kettő. Hatalmas szerencsénkre nyilván Josh volt az.

-Szia Josh. -köszöntem mosolyogva. Én ugyan nem voltam részeg de sörszagú viszont igen. Közelebb jött majd furán körbenézett engem aztán Melaniet.

-Mi baja? -kérdezte majd rámutatott a karomon lógó lányra.

-A túra nagyon kikészítette... -habogtam. -Szerintem hőguta. -mondtam.

-Hőguta? Akkor már a visszaúton is rosszul lett volna. -nézett rám kérdőn.

-Nem akart sok vizet zavarni, de ha most nem haragszol akkor elvinném aludni. -mosolyogtam majd sarkon fordultam és sietősen elindultam Melanieval az oldalamon. Sikeresen bejutottunk a faházba, megfürdött, felkapta a pizsamáját majd elment aludni. Már nagyon későre járt és elkezdtem érezni a fáradtságot. Viszont mivel egész nap nagyon meleg volt így a faházban nem volt egy jó idő. Kinyitottam az ablakokat majd kiültem a lépcsőre és a fejemet a kezembe temettem.

-Tudom, hogy részeg volt. -mondta egy hang előttem mire felkaptam a fejem.

-Nem volt részeg! -förmedtem rá. Nagyon kimerült voltam és ideges mivel Melanie kedvéért mentünk a hídhoz és most megint miatta vagyok bajban. Hogy magyarázzam ki Joshnak, hogy mi történt?!

-Nem vagyok hülye Sky, láttam. -mondta nyugodt hangon majd leült mellém a lépcsőre. Vissza temettem a fejem a kezembe, nagyon tanácstalan voltam mivel az összes "bajtársam" eltűnt az első pillanatba, Melanieval pedig nem mennék sokra. -Csak mond meg, hogy kik hoztak be alkoholt. - felkaptam a fejem és elindultam befelé de visszahúzott.

-Nem szólok senkinek csak mond meg kik voltak. -mondta.

-Én voltam... -mondtam majd kibújtattam a kezem a kezei közül, megfordultam és elindultam a többi faházfele. Egy darabig még jött utánam, hallottam ahogy a nevemen szólít de aztán abbamaradt. Mire észbe kaptam már Noah faháza előtt álltam. Megnéztem az órámon az időt, mivel nagyon késő volt ezért kopogás nélkül indultam el vissza.

-Sky te vagy az? -szólalt meg egy ismerős hang. Noah volt az.

-Ohm igen, de már megyek is nem akarok zavarni. -mondtam és indultam is. De Noah utánam futott és megállított.

-Nem zavarsz, baj van? -nézett rám aggódva.

-Josh meglátott Melanieval és tudja, hogy ivott mondjuk nem volt nehéz észre venni... megkérdezte ki hozott be alkoholt és azt mondtam én. -feleltem.

-De miért mondtad, hogy te voltál? -nézett rám kérdőn. -Nem kellett volna, ha Josh szól valakinek akkor haza fognak küldeni. -mondta majd a két kezét az arcomra helyezte.

-Mert ha elmondom akkor téged és Patrickot is elküldenek. Amint kimondtam szorosan megölelt, majd azt mondta nem lesz baj tud pár srácot akik nagyon örülnének, ha valamilyen okkal eltudnának menni és, hogy majd ők bevállalják. Megköszöntem majd elindultam vissza a faházunkba. Amint vissza értem lefürödtem majd kidőltem, egyből elnyomott az álom.

Sziasztok! Semmi ötletem nem volt erre a részre, az új szereplőt sem terveztem eredetileg, de így sikerült :D. /Szerkesztés:/ Noah már benne is van képpel a szereplők között :D Ebben a részben is szintén javítottam minden hibát.


Nyári tábor {BEFEJEZETT}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum