"ahogy magadról beszélsz ahogy lekicsinyled magadat az már bántalmazás" -önsebzés
Ma reggel nyolckor keltettek minek -Kim és Joshua- és kicsit kellemetlen volt a tegnapiak után Joshuával találkozni, de látszólag ő nem érezte magát kellemetlenül. Nagyon-nagyon meleg volt így egy rövid fekete nadrágot vettem fel -Ami rövidebb volt mint emlékeztem- illetve egy fehér spagetti pántos felsőt. Sajnos a túra nap miatt kénytelen voltam bakancsot húzni. Reggeli után volt még egy kis időnk indulásig szóval vissza mentünk a faházunkba és pakoltunk.
-Szerintem tetszik neked. -mondta Mel egy kacér mosollyal kísérve.
-Kicsoda? Miről beszélsz? -kérdeztem vissza.
-Josh, teljesen zavarban voltál amikor keltettek minket.
-Csak mert tegnap egy szál törülközőben látott, de neki nem volt kínos szóval már nekem sem. -mondtam magabiztosan. Talán egy kicsi igazság mégis volt abba amit mondott. Josh nagyon helyes viszont nem ismerem és idősebb nálam. Ezek után nem beszélgettünk mivel már nem volt sok időnk indulásig.
Kilenckor volt a találkozó a tábor elején így elindultunk, mivel még Patrickot be kellett várnunk ezért tettünk egy kitérőt a fiúk faházai felé. Ahogy mentünk Patrick háza felé kaptunk pár szúrós tekintetet amit nem igazán értettem. Nem volt szabály, hogy a fiúk házaihoz nem mehetnek lányok, de gyorsan túlléptem ezen amikor megláttam a felénk közeledő Patrickot. Megölelt minket majd elindultunk a tábor elejére.
-Mindenkit köszöntünk! Ma túrázni fogtok ebben a gyönyörű erdőben, de feladataitok is lesznek amit majd túra közben megtudtok. Nagyon kérek mindenkit, hogy vigyázzatok egymásra és magatokra. -mondta a szervező majd útnak indított mindenkit. Mi hátul egy csoportban kullogtunk a többiek után- Mel, Patrick, én és még pár srác az első tűzről-, mögöttünk már csak James és Luke jöttek. Nem volt annyira érdekes mint reméltem és nem is igazán beszélgettünk az elején de aztán beindult a beszélgetés minden random téma feljött -ki hol él, mit tanul és hova jár, zenékről, kapcsolati dolgokról, és ilyesmikről-.
-James, Luke szálljatok be ti is! -utasította a fiúkat Mel a kapcsolati téma közepén. Először féltem, hogy majd eltűnik a jó hangulat de csak tovább fokozódott. Mire James és Luke befejezték a volt barátkozik való mesélést Mel felvetette-először csak nekem-, hogy miért nem játszunk felelsz vagy merszet. Mel pontosan tudja, hogy mindig kimaradok az ilyenekből mert ezeknek sosincs jó vége.
-De Sky neked is játszanod kell. -mondta Mel boci szemekkel. Láttam, hogy mindenki nagyon szeretne játszani ezért belementem.
-Én kezdem! -mondta Patrick.
-Mel, felelsz vagy mersz?
-Merek. -válaszolt merészen a barátnőm. A feladata annyi volt, hogy az egyik-számomra ismeretlen- srácot puszilja meg. Mel szerencsés, hogy Patrciktol kapott feladatot mivel ő félt, hogy bajba kerülünk így úgysem adott volna neki durvát. Mel végzett a feladatával majd felém fordult. Gondoltam, hogy engem választ mivel ritkán játszok így tudtam, hogy valami merész feladatot fog adni.
-Sky felelsz vagy mersz? - már a tekintetéből láttam, hogy ez nem egy kis puszi lesz valaki arcára.
-Merek.
-Hmm...ó tudom, csókold meg Lukeot. - vigyorgott öntelten.
-Szerintem ez nem jó ötlet tuti baj lenne belőle ha kiderülne. - válaszoltam félve.
-Dehogy, ez csak egy játék. - legyintettek a többiek. Megálltunk és vártuk, hogy az előttünk haladók kicsit eltávolodjanak, nehogy valaki meglássa. Oda léptem Luke elé, de a többiek tekintetét végig éreztem magamon. Luke is közelebb lépett majd átkarolt és megcsókolt. Miközben Luke és én még mindig csók csatát vívtunk levelek zörgését hallottam mögöttünk. Gyorsan szétváltunk és hátra fordultam, de már Josh és Kim ott állt velünk szemben.
-Luke elárulnád, hogy mégis mit csinálsz? - kérdezte Kim.
-Luke pontosan tudod, hogy táborozókkal baráti kapcsolat és semmi több. - mondta dühösen Josh.
-Ez lényegében egy baráti csók volt. - mondta Luke majd támogatást kérően nézett rám és a többiekre.
-Igen-igen ez csak egy játék volt nyugi srácok. - mondta James.
-Remélem egyszeri eset volt. -mondta nevetve Kim.
-A biztonság kedvéért, Kim te maradsz és figyeled a társaságot illetve Lukeot, Skylar te pedig velem jössz előre. - mondta higgadtan de látszott rajta, hogy dühös. Nem akartam bajba sodorni bárkit ezért szó nélkül elindultam előre. Elöl teljesen más volt a hangulat, mindenki a tájról beszélt és, hogy várják a feladatokat. Jobban éreztem magam hátul, de Mel miatt sajnos már nem lehetek ott.
-Tényleg csak egy baráti csók volt a játék miatt, nem lesz baja Lukenak emiatt ugye? -törtem meg a csendet.
-Hát mivel nem vagyok ünneprontó és nem szólok a szervezőknek így nem. - mondta most már teljesen higgadtan. - És baráti csók nem létezik. - tette hozzá halkan elfordított fejjel. Ezek után nem beszéltünk csak sétáltunk, majd megálltunk egy nagy tisztáson és bevártunk mindenkit a végéről.
-Szóval! A mai játék vagy feladat az, hogy négyes csoportokba állva keressetek ilyen palackokat -felmutatott egy sötét zöld palackot amit a fűben alig lehet észre venni- aki a legtöbbet találja az a táborban jutalmat kap aki a legkevesebbet az büntetést. Rengeteg ilyen palack van tehát hajrá! -mondta majd felém nézett. -Te ma nem játszol ez a büntetésed.- mondta majd leült a fűbe.
-Jaj ne. -mondtam gúnyosan és mellé ültem.
-Miért jöttél táborba ha nem akarsz semmin részt venni? -kérdezte.
-Hát tudod tábori bulik, új barátok, és rengeteg új dolog miatt. válaszoltam.
-Mik azok az "új" dolgok? -rajzolt a levegőbe idézőjeleket.
-Például soha nem cigiztem otthon meg is ölnének emiatt de itt nem tudnak szóval. -válaszoltam majd megrántottam a vállam célozva arra, hogy nem lehet durva következménye.
-Honnan szereznél cigit? Csak mert az tiltott a táborban. -mondta és kérdőn nézett rám.
-Maradjon az én titkom. -válaszoltam nevetve. Rengeteg random dologról beszélgettünk - például: hogy miért lett programfelelős egy táborban, milyen kapcsolatai voltak, mit csinált mielőtt bejött a táborba és ilyenek- .
Már kezdtek a csapatok visszatérni így Josh megszámolta a tömeget. Amikor megvolt mindenki elindultunk visszafelé.
-Nem mehetek vissza a többiekhez? -kérdeztem unottan.
-Nem lenne kivel beszélgetnem, te pedig jobb társaság vagy mint Kim.-nézett rám szomorúan.
Végül nem mentem vissza hanem ott maradtam beszélgetni. Amikor vissza értünk a szervezők összeszámolták a csapatoknál lévő palackokat. Valami Hope, Zoe, Dylan és Isaac nyerte meg, Anthony, Jonathan, Connor és Adam vesztett így ők nem jöhettek az esti buliba. Miután mindenki eltűnt onnan Josh is elengedett engem. Amikor visszaértem Mel éppen fürdött, megvártam majd én is lezuhanyoztam. A hajamat csak simán kiengedtem, felvettem egy szaggatott cső farmert és egy fekete ujjatlant illetve egy fekete szandált, sminkeltem egy kicsit majd elindultunk.
A nyertesek illetve a vesztesek nem lesznek később fontosak így őket nem fogom beírni a szereplőkhöz. /szerkesztés:/ Ebben a részben is javítottam minden elírást vagy téves infót a szereplők külsejéről :D.
YOU ARE READING
Nyári tábor {BEFEJEZETT}
Teen FictionA 16 éves Skylar Williams és barátnője Melanie Lee, a valaha volt legizgalmasabb nyár előtt állnak. Mi történhet pár hónap alatt egy táborba a lányokkal ami még a barátságukat is próbára teszi.