"Olyan helyeken lakik benned szomorúság ahol szomorúságnak nincs helye" -rupi kaur
-Te meg nehogy elrontsd Patrickot. -mondtam majd elindultam vissza. Hallatom, hogy valamit még mond, de nem értettem mit. Visszamentem a faházamba lefürödtem majd elmentem aludni az "új" ágyamba.
Reggel Kimberly ébresztett amit kissé furcsálltam ugyanis általában Josh szokott. Az agyam automatikusan átkapcsolt féltékenységre és különböző sztorik kezdek el keringeni a fejemben. Gyorsan elhessegettem minden féltékenységet a fejemből és elkezdtem készülődni. Ma megint túrázni megyünk, csak annyi különbséggel, hogy egy tóhoz megyünk nem csak egy tisztásra. Akik tavaly is voltak már pár napja ódákat zengenek, hogy az a tó mennyire szép és romantikus. Bementem a fürdőmbe, felöltöztem nyilván egy bikinit vettem fel, arra pedig egy egyszerű fehér blúzt és egy farmer shortot. Amikor teljesen elkészültem elindultam a tábor elejére ahol találkozunk. Már messziről észrevettem Melanie szőke haját. Még mindig kicsit rosszul érzem magam amiért összevesztünk, de ha kibékülnénk semmi sem változna. Ő irányítana engem én pedig lesném minden kívánságát, mert így szoktam meg.
-Sky gyere ide hozzánk! -szólt Patrick. Melanie oldalba bökte majd egy szemforgatást is megejtett. Elindultam feléjük pármásodperc hezitálás után.
Nem voltam benne biztos, hogy oda kellene mennem, de nem tudtam volna egy konkrét okot mondani, hogy miért nem megyek. Melanie miatt nem fog kárba menni a nyaram. Azért jöttem ide, hogy jól érezzem magam nem pedig azért, hogy azon aggódjak, hogy most kedvel-e vagy sem.
-Sziasztok! -köszöntem a csapatnak. Melanien kívül természetesen mindenki köszönt. Végül ő is kibökött egy "helló"-t miután Patrick oldalba bökte. Nem vártam tőle mást, de jól esett, hogy Patrick és a többiek köztük Noah is, nem éreztették velem, hogy már nem kellene ott lennem. Húsz perc várakozás után megérkezett mindenki és nagy nehezen elindultunk. Melanie előre ment Patrick-al a többiek mögöttük én pedig Noah-val hátul.
-Kifogtok békülni? -vetette fel a kérdést Noah.
-Nem hiszem, legalábbis én nem fogok bocsánatot kérni. -feleltem. Egyetértően bólintott majd, szó nélkül mentünk tovább, de nem sokáig.
Noah ismét megtörte a csendet és az odaúton végig beszéltük mindkettőnk eddigi életét. Olyanokat is megosztottam vele amiket még Melanie-nek sem mondtam soha. Annyira belemerültünk a beszélgetésbe, hogy észre sem vettem amikor megfogta a kezem. Odaértünk a tóhoz a szervezők elmondták a szabályokat és hagyták, hogy menjünk amerre látunk. Én továbbra is Noah-val maradtam egyenlőre a parton. Leültünk egy takaróra és folytattuk a beszélgetést.
-Nem akarsz elmenni sétálni, vagy bemenni a vízbe? - dobta fel az ötletet.
-Először sétáljunk aztán menjünk be a vízbe. -mondtam el a tervet.
Amikor felálltunk Noah automatikusan megfogta a kezem. Elindultunk az erdő szélén sétálni egészen addig ahol már egy táborozó sem volt rajtunk kívül. Noah elengedte a kezem és beállt elém. Egy kis ideig csak nézett rám aztán megfogta a arcom és megint csak nézett rám majd közelebb hajolt és megcsókolt. Szétváltunk majd homlokon puszilt és elindultunk vissza. Amikor megláttuk a táborozókat Noah újból megfogta a kezem. Én a tömegben egyből Josht láttam meg aki Kimberly-vel és a többi segítővel napozott a parton. Aztán megláttam Melaniet James-el a parton. Patrick sehol nem volt, ő pedig simán flörtölt James-el. Oldalba böktem Noaht és a figyelmét Melanie-re irányítottam.
-Oda megyek. -súgtam oda.
-Ne, tovább rontanál a helyzeten. -mondta ki az igazságot amivel én mintsem törődtem.
-De oda megyek Patrick miatt! Te is jössz? -kérdeztem. Beleegyezően bólintott majd a part felé vettük az irányt. Mire odaértünk hozzájuk az ajkaik már kis híján összeértek.
-Ennyit ér neked Patrick? -szóltam oda. James kikerekedett szemmel nézett rám majd vissza Melanie-ra. Látszólag nem értette, hogy mért lenne gond ez Patrick-nak.
-Elmondta neked, hogy együtt vannak? -tette fel a kérdést Noah. James megrázta a fejét majd Melanie-ra nézett.
-Te komolyan együtt vagy vele is? -vonta kérdőre James. Melanie szúrós szemmel nézett ránk majd a tekintete visszaszökött James-re.
-Patrick-al csak kavarunk, de nem vagyunk együtt. -szögezte le. James ellökte magától a lányt majd felállt és elment. Melanie még utána szólt, de James nem törődött vele.
-Ezt most feltétlen muszáj volt ügye? -kérdezte Melanie.
-Komolyan ennyit jelent neked Patrick? -néztem rá kérdőn. Noah oldalba bökött majd hátrapillantottam.
Egyből észrevettem a mögöttem szótlanul álló fiút. Melanie ránézett majd rám és Noah-ra. Gyorsan felfogta, hogy Patrick végig nézte az egészet így gyorsan indult felé, de fiú őt figyelmen kívül hagyva elindult James felé. Ránéztem Noah-ra aki kézen fogott majd elindultunk Patrick felé. Melanie elindult utánunk, de Noah hamar visszaküldte. Mire sikerült utolérni a James-hez igyekvő fiút már késő volt. James nem volt egy izmos alkatú fiú így Patrick ezt kihasználta. Annak ellenére, hogy ő sem volt egy nagyon izmos ember, James-nél mégis izmosabb volt ami most kapóra jött.
-Neked semmi se szent haver? -vonta kérdőre az általa falnak szegezett fiút. James megszólalni sem tudott annyira hirtelen érte Patrick akciója. Noah megpróbálta leszedni a barátunknak a szerencsétlenül járt fiúról , de egyből visszanyomta a falhoz.
-Kérdeztem valamit, válaszolj már. -mondta Patrick.
-Haver már mondtam, hogy én nem tudtam rólad. Mindkettőnket átvert. -nyöszörögte James.
-Ne hazudj már! -ordította a fiú. Erre Luke és Josh tekintete a két fiúra szökött és egyből elindultak felénk. Noah eközben próbálta leszedni a Jamesről Patrickot ám sikertelenül. Ahogy leszedte róla, ő visszafordult és ismét a falhoz szegezte.
-Állj már le! -mondta Luke.
-Mit ártott neked? -kérdezte Josh.
Noah megfogta a kezem és hátrébb húzott amíg Luke leszedte Patrickot James-ről. Luke szinte félredobta a fiút aki térdre borult. Elengedtem Noah kezét és oda térdeltem Patrick-hoz.
-Jól vagy? -kérdeztem majd a kezem a vállára tettem. Egy egyszerű mozdulattal lelökte a kezem amitől elveszítettem az egyensúlyom és hátraestem.
-Bocsi -szólt vissza dühösen az eligyekvő fiú.
Noah és Josh egyszerre léptek mögém, hogy segítsenek. Luke pedig Kimberly-hez vitte Jamest, hogy megnézze jól van-e. Eközben a mögöttem álló Josh félrelökte Noaht és pikk-pakk felállított. Megköszöntem majd kézen fogtam a dühös Noaht és tovább álltunk. Leültünk egy árnyékos padra és a tömegben keresni kezdtük Patrickot.
-Hova mehetett? -kérdeztem.
-Nem tudom. -mondta dühösen. -Mindjárt gyülekező csak előkerül. Igaza volt, annyira elszaladt az idő a veszekedéssel és a sétával, hogy már lassan indultunk vissza.
Noah felállt kézen fogott és egészen a tóig húzott. Bementünk a tóba, de a magasság különbség miatt az én lábam nem ért ahol az övé még igen.
-Noah nekem már nem ér le a lábam. -figyelmeztettem a fiút. Aki egy szó nélkül felkapott. Átkulcsoltam a lábam a derekán a kezem pedig a nyakánál. Megállt a fiú rám nézett majd megpuszilta az arcom.
-Sky tudom, hogy nem ismerjük egymást sok idege, de amikor ma beszélgettünk olyan volt mintha már évek óta ismernénk egymást. Szóval kérlek ne nézz tolakodónak de elszeretnék mondani valamit.... Sky én Szeretlek. -mondta a fiú.
Hirtelen azt sem tudtam mit kellene reagálni így inkább oda hajoltam és megcsókoltam. Visszacsókolt így nem volt kínos a szituáció. Ahogy szétváltunk megszólalt a síp ami a gyülekezőt jelezte. Elindultunk kifelé a vízből, majd ismét Patrickot kerestük a tömegben, de sehol nem volt.
Sziasztok! Egy viszonylag hosszú részt sikerült összehoznom. Hogy mennyire élvezhető azt nem tudom, de szerint egész jó lett :D. Minél sűrűbben szeretnék részeket hozni minimum ilyen hosszúságban. Remélem sikerülni is fog :*
YOU ARE READING
Nyári tábor {BEFEJEZETT}
Teen FictionA 16 éves Skylar Williams és barátnője Melanie Lee, a valaha volt legizgalmasabb nyár előtt állnak. Mi történhet pár hónap alatt egy táborba a lányokkal ami még a barátságukat is próbára teszi.