8. fejezet

333 19 0
                                    

                                                    " Őszintén kezdtük fejezzük is be úgy" -mi

Elindultunk kifelé a vízből, de Patrick még mindig nem volt sehol. Melanie is elkezdte keresni azonban sikertelenül. A fiú teljesen eltűnt. Ezzel kettő gond volt. az egyik, hogy a szülei befolyásos emberek és nem tenne jót a tábornak ha kiszivárogna, hogy eltűnt egy elméletileg őrzött területről  Scott-ék fia. A második, hogy az összes segítőt kirúgnák köztük Josht is. Közte voltam az utolsó pár embernek aki látta tehát én sem járnék jól. A szüleim szabályosan kitennének otthonról. A családomról nemigazán meséltem még senkinek. 

Egyedül Melanie tud mindent. Mások el is fordulnának tőlem ha megtudnák a hátterem. Ugyan szép házunk van és minden a két szülőm dolgozik otthon nem a legjobb a helyzet. A nagymamám betegen fekszik a kórházba ahová csak én jártam be. A szüleim a munka miatt nem értek rá. Hiába mondom nekik, hogy feleslegesen dolgoznak ennyit nem érdekli őket. A kapcsolatuk kibírt két megcsalást bár ezt mind csak miattam. Szerintem egyikőjük sem boldog max csak a szeretőjükkel. Ők nem tudják, hogy tudom de mind a ketten nekem panaszkodnak a másikról. Így mindent tudok. Rengeteget veszekedtek, de egy éve csendben mennek el egymás mellett. Esténként csak az egyikőjük van itthon a másik "dolgozik". Olyanok vacsorázni mennek a szeretőikkel. Pár évvel ezelőtt az életem nagyon szétcsúszott és Melanie biztatására elkezdtem drogozni. Nem mertem segítséget kérni azonban pénzt sem a tartozásaimra. Rengeteg pénzel tartoztam és állandóan fenyegettek, követtek és minden ami ezzel jár, rengeteget hazudtam a szüleimnek. Végül anya megtudta és segített, elintézett minden tartozást és segített leszokni. Azóta vele jobb a kapcsolatom ő pedig boldogabb mióta apámmal nem veszekednek. Várom azt a napot amikor bemutatják nekem a párjaikat, de nem tudom mikor jön el. Talán ha majd haza megyek beszámolok nekik. Na de ennyit az életemről. 

-Sky! Noah! -hallottam meg Josh hangját. -Hol van Patrick? -kérdezte idegesen.

-Nem tudjuk haver mi is őt keressük. -válaszolja Noah.

-Persze biztos csak hazudsz mert nem akarod, hogy a kis barátod haza menjen. -mondta Josh. Majd közelebb lépett Noah-hoz.

-Normális vagy? -tette fel a kérdését Noah. -Nekem akarsz jönni vagy mi? -érdeklődött Noah ijedt fejjel hátrálva. 

Tisztán lehetett látni, hogy Josh nagyon ideges mivel tisztában van azzal, hogy mi lesz velük ha Patrick nem kerül elő.

-Semmi közünk hozzá Josh. Ne rontsd tovább a helyzetet. -vágtam közbe.

-Jó akkor Kim te kísérd vissza a táborozókat James-el. Luke te maradsz megkeresni azt a barmot. -osztotta ki a feladatokat. -Sky, Noah ti is maradtok.

-Jó akkor mi ketten megyünk. -fogta meg a kezem Noah.

-Biztos, hogy nem. Csak összejátszanátok vele. Sky te velem Noah te pedig Luke-al mész. -mondta. Majd megragadta a kezem, intett Luke-nak, hogy ők balra mi jobbra és elindultunk.

Csendben mentünk végig az erdőn Josh tekintete összevissza járt majd az erdő közepén megállított.

-Tényleg nem tudod hol van? -kérdezte.

-Szerinted hazudnék? -mordultam rá.

-Nem vagyis nagyon remélem mert senkinek sem lenne jó ha nem kerülne elő. -hadarta. 

-Nyugi tisztában vagyok vele. -mondtam. 

-Mi van Noah és közted? -vágott bele a közepébe. 

-Ő szeret vagyis azt hiszem tényleg szeret, de én....-hagytam abba. -mindegy..

-Dehogy mindegy mondd csak. -bátorított.

Nyári tábor {BEFEJEZETT}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora