5. fejezet

366 22 1
                                    


Reggel amikor felkeltem Mel már nem volt az ágyában. A mai nap szabad program mindenkinek mi pedig megbeszéltük, hogy kimegyünk a tóhoz. Ebből arra következtettem, hogy Melanie már biztosan a tónál van. Nagy nehezen kikeltem az ágyamból és elmentem a fürdőig. Megfürödtem, megmostam a fogam és felöltöztem. Felvettem a bikinim rá pedig egy fehér felsőt és egy rövid nadrágot. Neki álltam bevetni az ágyam amikor Melanie berontott.

-Sky! -szólt a lány idegesen. Kérdőn néztem rá, körbenézett majd bele kezdett a mondani valójába.

-Tegnap este találkoztunk valakivel aki letudna minket buktatni? -kérdezte.

-Hát ami azt illeti igen, Josh látott minket és beszélt is velem. Tudja, hogy volt nálunk alkohol. -mondtam majd tekintetemet a padlóra szegeztem. Nem tűnhet nagy bajnak ha egy táborba valakinél alkohol találnak, de ez a tábor nagyon szigorúan vette. Azonnal haza küldenének, az iskolámnak is bejelentenék és a szüleim megölnének. Nem lennének toleránsak ha megtudnák mivel számukra minta gyerek vagyok. Nem iszok, nem járok bulizni, vagyis ők így tudják.

-Akkor oldd meg! Te szúrtad el. -mondta teljes komolysággal.

-Az én hibám, hogy te nem tudtad tartani a határt és neked muszáj volt részegre innod magad? -szegeztem neki a kérdését. Nem akartam mindent a fejéhez vágni, de kicsúszott. Mindig rajta kell segítenem, mindig nekem kell rá figyelnem, kihúznom a bajból, és semmit sem kapok vissza. Ha kellett neki hely ahol aludhat mert eszméletlenre itta magát engem hívtak, nekem kellett megoldanom. A legszomorúbb az egészbe, hogy ezt el is várja tőlem.

-Köszönöm Skylar pont erre volt szükségem, hogy mindent a fejemhez vágj. -mondta majd kiviharzott a faházból. Megint én vagyok a hibás amiért nem oldom meg a problémáit csodálatos. Nem tétlenkedtem sokat elindultam megkeresni Noaht. Elindultam a faházuk felé, de nem volt ott. Szembejutott, hogy lehet már a parton van tehát sietve indultam az ellenkező irányba. Hatalmas szerencsémre ott volt, Melanie mellett ült. Fogalmam sincs miért de hirtelen nagyon féltékeny lettem, hogy ő ül ott és nem én. 

-Noah. -szóltam oda a parton ülő srácnak. Hátra nézett majd velem nem foglalkozva vissza fordult ás átkarolta Melaniet. Lementem hozzá a parthoz és elé álltam.

-Noah beszélnünk kéne. -mondtam, de őt mit sem törődve folytatta a beszélgetést Melanieval. Egy szó nélkül megragadtam a karját és egészen addig húztam míg kellő távolságra nem kerültünk Melanietól.

-Eressz már! -bújt ki a szorításomból. -Mit akarsz? -kérdezte.

-Segíts! Mondd meg a nevét a srácnak akit tegnap mondtál tudod aki elvinné a balhét. -suttogtam.

-Logant keresd én intézd el. -mondta elindult vissza Melanie felé. Egyszer nem teszem egyből amit kér és mindent elront. Elindultam megkeresni Logant, szerencsére tudtam, hogy melyik faházban van. Oda értem és bekopogtam, de senki nem nyitotta ki. Már éppen kezdtem feladni amikor egy hang utánam szólt.

-Skylar, mit szeretnél? -kérdezte Logan.

-Hú, hát azt hallottam, hogy szívesen elhúznál innen... -bólintott. -Képzeld szuper ötletem van, hogy tudnál elmenni anélkül, hogy bárki is azt hinné hazudsz. -vázoltam fel az ötletet. 

-Attól függ... -mondta. -Ha valami nagyon durva akkor nem vállalom magamra. 

-Csak annyi lenne, hogy oda kellene menned Joshhoz és megmondanod, hogy tegnap este te hoztál be alkoholt. -néztem rá boci szemekkel. Egy pár percig hezitált de aztán bólintott.

-Szuper! Akkor oda kellene menned Joshhoz és megmondanod neki. -mondtam egy hatalmas mosollyal. Logan egy szó nélkül elindult Josh felé én pedig messziről figyeltem a beszélgetést. Pár perc elteltével Logan elindult felém hatalmas mosollyal.

-Sikerült! -mondta. -De beszélni akar veled. Bólintottam majd elindultam Josh felé.

-Miről szeretnél beszélni? -kérdeztem magabiztosan.

-Tudom, hogy a srácnak ehhez semmi köze, de most az egyszer elnézem. -mondta majd a fülemhez hajolt. - De kiderítem, hogy ki volt. -súgta a fülembe majd egy puszit nyomott az arcomra és elment. Még ő oktatta ki múltkor Lukeot most pedig meg szinte ugyan azt csinálja. Elindultam a part felé, hogy szóljak a többieknek. Most Melanie Noah és Patrick között ült.

-Melanie! -szóltam oda. A tekintetét rám szegezte amíg lesétáltam hozzá. -Elintéztem amit elcsesztél. -mondtam a szemébe. Majd a tekintetem Noahra korlátozódott. -Neked pedig köszi a tippet, kár Loganért nagyon szimpatikus lett. -mondtam  majd elsétáltam. Semmi kedvem nem volt ahhoz az áruló társasághoz, de tudtam, hogy egyszer kénytelen leszek megbeszélni velük legalábbis Melanieval biztosan. Órákig csak ültem az ágyamon és bámultam a földet, talán el is aludtam egy kicsit mert a következő pillanatban kopogásra keltem és meglepődve tapasztaltam, hogy feküdtem. Kinyitottam az ajtót és Noah állt velem szemben.

-Sajnálom... -mondta. -Egy barom voltam, de Melanie teljesen máshogy mesélt mindent. 

-Miért, hogy mesélte? -kérdeztem. Tudtam, hogy rám fogja majd a dolgot, de nem hittem, hogy hazudik is majd.

-Hát, hogy amikor jöttetek este vissza akkor direkt felhívtad magatokra a figyelmet és nyíltan elmondtad Joshnak, hogy ittunk. -mesélte.

-Ebből egy szó sem igaz remélem tudod. -mondtam majd elkezdtem összepakolni Melanie holmiját.

-Hé-hé-hé mit csinálsz? -nyúlt a kezem után, hogy megállítson, de elrántottam a kezem.

-Szerinted majd elviselem továbbra is, hogy átgázol rajtam? Hogy a hátam mögött megszégyenít? -egyre gyorsabban pakoltam és éreztem, hogy könnyek hullanak az arcomra. 

-Skylar ne sírj nem ér annyit az egész. -próbált Noah jobb belátásra bírni de nem sikerült neki. Összeszednem minden cuccát és kitettem a lépcső mellé.

-Skylar Williams! Te mégis mit művelsz?! -kérdezte egy hang. Hamar rájöttem, hogy ez a vékony nyávogós hang Kimberly Perez.

-Szerinted? Melanie elköltözik! 

-Miért nem ő pakolja a cuccait, és én erről miért nem tudok? -odaért a lépcsőhöz és a teli bőröndökre mutatott.

-Ehhez nem hiszem, hogy sok közöd lenne. -hallatom ahogy utánam szól, de semmi kedvem nem volt végig hallgatni minél hamarabb Melanie tudtára akartam adni, hogy elegem lett belőle. 

-Melanie! A cuccaid a faház lépcsőinél várnak rád, ha lehet minél hamarabb vidd el őket. -mondtam.

-Tessék? Hozzá értél a cuccaimhoz? -fogta meg a mondandóm "lényegét".

-Nem ez volt a lényeg hanem, hogy menj értük! 

-Skylar gyere velem most azonnal! -mondta egy ismerős hang. Josh volt az. Szó nélkül követtem egy olyan helyre ahol senki sem volt, se egy szervező, se egy táborozó.

-Nem érhetsz más cuccaihoz és pláne nem költöztetheted ki a tudta nélkül. -mondta lágy hangon.

-Ez teljesen más mintha egy random ember cuccit pakoltam volna össze ő a legjobb barátnőm. -közöltem. -Vagyis csak volt... -tettem hozzá halkan.

-Értem, de erre is vannak szabályok. Ha Melanie balhét csinál ebből akkor rosszabbul jársz mintha az alkoholosat varrták volna a nyakadba. -egyenesen a szemembe nézett és eszembe jutott a reggeli puszija.

-És te egy pusziért mit kaphatsz? -kérdeztem.

-Semmit mert úgysem derül ki soha ahogyan ez sem. -mondtam majd közelebb húzott és megcsókolt. Teljesen más volt mint a Lukeal való csókom. Éreztem ahogy belemosolyog a csókba amire önkénytelenül elmosolyodtam. Szétváltunk nyomott egy puszit a homlokomra majd elment.

  Sziasztok! Nos egy pár nappal megkésve ugyan de itt az új rész. Rengeteg dolgom volt a gyakszival és a gyakszin kívül is. Ezt a részt is egész nap írtam mert nagyjából háromszor kellett itt hagynom. Remélem ettől függetlenül olvasható lett :D.

Nyári tábor {BEFEJEZETT}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora