" ha veled született
a gyengeség és elbuksz
akkor veled született
az erő is hogy felkelj" -rupi kaur
-Skylar! Engedj be Patrick vagyok!
Patrick? Vajon James miatt jött? Vagy látta Josht? Rengeteg ötlet átvillant az agyamon, de a gondolatmenetemet Patrick újabb kopogása zavarta meg. Gyorsan odasiettem az ajtóhoz és kinyitottam.
-Na végre már, hogy beengedsz. -mondta. Már ekkor ki kellett volna zavarnom. -Gondolom Josh mesélte, hogy mi lenne az első kérésem. -kezdett bele egy kacér mosollyal kísérve.
-Igen, mesélte. -feleltem.
-Az remek akkor azt nem kell felvezetnem, de lenne Számodra is egy feladatom. -emelte ki. -Érdekel?
-Van más választásom? -kérdeztem. Megrázta a fejét majd belevágott.
-Tudod nekem az sem tetszik, hogy Melanie még mindig itt van. Nagyon szeretem őt ne értsd félre, de ő is hibázott és nem bűnhődött. -vázolta fel.
-De mi lenne a feladatom? -érdeklődtem.
-Érd el, hogy a táborvezető küldjön egy levelet a szüleinek, hogy alkoholt hozott a tábor területére. -mondta. A szülei minimum három nyarát tennék tönkre ha a fülükbe jutna, amit egyébként nem is a lányuk tett.
-Nem ő volt, hanem a te kis társaságod. Meg már amúgy is haza lett küldve emiatt egy srác, nem vennének komolyan. -próbáltam kibújni. Semmi kedvem nem volt még jobban összeveszni Melanie-val.
-Nem is arra az esetre értem. A hétvégén lesz egy buli és majd én szerzek valami üveget amit beteszek mondjuk a házukba az ágya alá vagy bármi. Bemész hozzájuk és balhézol, hogy ez meg mi meg ilyenek tudod neked ez megy. Aztán a végén elmész és szólsz a szervezőknek. -mondta.
Hirtelen egy szót sem tudtam kimondani. Miért lenne jó neki, ha Melanie nyara tönkremenne? Szívem szerint egyből nemet mondtam volna, de az elmúlt időben Josh fontosabb lett számomra mint Melanie.
-Jó megcsinálom. -mondtam ki nagy nehezen.
-Hú tényleg? Nem hittem, hogy bevállalod. -mondta meglepődve. -Akkor majd egyeztetünk szia.
Miután Patrick kiment csak azon agyaltam, hogy jól döntöttem-e. De végül úgy határoztam, hogy nem volt más lehetőségem. Kim reggeli szavai még mindig nem mentek ki a fejemből. Milyen programjuk lett volna? Vagy csak felakart húzni? Az mondjuk sikerült neki.
Pár óra gondolkozás után úgy döntöttem, hogy nem töltöm a nyaram ebben a faházba. Mára sem volt semmi fix program. Felkaptam a fekete bikinim magamhoz vettem a telefonom és egy plédet majd elindultam a tóhoz. Még egyszer sem vettem fel itt ezt a bikinit. Sőt itt rövid nadrágon és egy sima pólón kívül még nem is nagyon láttak semmiben. Nem szeretek magamból sokat mutatni, de nyár van, meleg van mindenki ezt teszi nem? Mindenféle beszólás átfutott a fejemben amit csak megkaphatok a bikinim miatt, de a végén arra jutottam, hogy nem érdekel. Az összes bátorságom és önbizalmam összeszedve elindultam ki. A táborozók fele a tónál egy másik része az asztaloknál, a többiek pedig valószínűleg túráznak. Megálltam és ismerős arcokat próbáltam keresni, de nem igazán találtam senki. Letettem a plédet egy fa közelébe. Majd kifeküdtem a napra.
YOU ARE READING
Nyári tábor {BEFEJEZETT}
Teen FictionA 16 éves Skylar Williams és barátnője Melanie Lee, a valaha volt legizgalmasabb nyár előtt állnak. Mi történhet pár hónap alatt egy táborba a lányokkal ami még a barátságukat is próbára teszi.