"sárkány voltál még mielőtt
ő megjelent és azt mondta
tudsz repülni
sárkány maradsz azután is
hogy elment" -rupi kaur
Program? Milyen program? Nem hiszem el, hogy Kim megint bekavart.
Josh szemszöge:
Nem értem, hogy Kimnek miért kell minden kapcsolatomba belemászni. Azt szükséges tudni, hogy mi táboron kívül is ismerjük egymást. Az előző kapcsolatomnak is miatta lett vége. Egy városban lakunk így még kerülni sem könnyű. Nem hittem, hogy a táborban is folytatni fogja.
Elindultam a helyünkre szerencsére mindenkit ott találtam.
-Kim! Gyere egy kicsit kérlek. -mondtam. A lány egyből felpattant és követett. Elvezettem olyan messzire, hogy a többiek épp nem halljanak semmit, de ne is legyen gyanús.
-Ma beszéltél Skylar Williams-el? -kérdeztem.
-Igen. Nem voltál sehol reggel ezért oda is bementem hátha látott. -mondta.
-Azt megmagyaráznád, hogy milyen "programunkról" beszéltél neki? -tettem fel a lényegesebb kérdést.
-É-én semmi ilyenről nem meséltem neki! -hadarta.
Nem voltam kíváncsi a többi hazugságára így válasz nélkül ott hagytam és elindultam vissza a helyünkre. Egy szó nélkül levágódtam az egyik székben.
Skylar szemszöge:
Egyszerűen nem akarom elhinni, hogy Josh képes volt erre. Noah semmit nem ártott neki.
Elhatároztam magam, hogy nem teszek semmit a Melanies üggyel kapcsolatban. Megmondom Patrick-nak, hogy nem teszem meg ahogy semmi mást sem. Útközben muszáj volt szólnom Josh-nak, hogy mire készülök így a helyük felé mentem.
-Josh, szeretnék veled beszélni. -súgtam oda a szélen ülő fiúnak. Egy szó nélkül felállt és jött utánam.
-Josh én nem csinálok meg semmit Patrick-nak akkor sem ha kiderül az a csók. -mondtam.
-Skylar ezzel nem kéne játszani. Mindkettőnk nyara múlhat rajta. -győzködött.
-Noah nyara ne érdekelt akkor az enyém miért érdekel? -kérdeztem. Josh kézen fogott és arrébb vitt, hogy senki se hallja amit beszélünk.
-Noah nyara hidegen hagy, de a tiéd és az enyém nem és...
-Érjük el, hogy Patrick végre hazamenjen. -vágtam közbe. Josh értetlenül nézett rám majd rájött, hogy teljesen logikus az ötlet.
-Oké, de hogy? -kérdezte.
-Nem tudom, adj egy időt és kitalálom.
Meg sem vártam a válaszát, de már elindultam vissza, hogy kitaláljam. Biztos vannak mások is akiknek Patrick ártott. Első gondolatom Melanie és James volt. Elindultam Melanie felé, szerencsémre éppen akkor jött ki.
-Melanie! -szólítottam meg. A lány egy nagy mosollyal jött felém.
-Patrick megkért engem és Josht, hogy érjük el, hogy Jamest kirúgják. -vágtam bele. Melanie arcáról lefagyott a mosoly.
-Ez teljesen komoly? -kérdezte.
-Igen, de téged is ki akar. -folytattam. -Amit én nem szeretnék...
-Ezt én nem akarom elhinni. -mondta.
-Van egy ötletem, hogy tudnánk hazaküldeni, de kellene a segítséged. -kérleltem.
-Hát.... ha nagyon-nagyon muszáj akkor segítek. -ment bele. -De mi az ötlet? -kérdezte.
-Annyi kellene tenned, hogy odamész a szervezőkhöz és azt mondod nekik, hogy Patrick erőszakos volt veled. Én majd alátámasztom, James is mondja ami vele történt és akkor sikerülhet. -vázoltam fel. Először furcsán nézett rám, de végül belement.
Elmondtuk az ötletet James-nek és Josh-nak is. Luke azt mondta szívesen alátámaszt mindent ha kell. Így öten el is indultunk a szervezők felé.
-Mit szeretnétek? -kérdezte az egyik szervező. Melanie-ra pillantottam aki egy nagy levegő után már bele is kezdett.
-Patrick Scott-ról lenne szó...Elég erőszakos személy ezt fizikailag tapasztaltam.. -mondta. A szervezők arcára kiült az értetlenség.
-Én is tapasztaltam.. -szólalt meg James.
-Én pedig végig néztem... -mondta Josh. Majd rám pillantott.
-Én is láttam az egészet. -mondtam.
-Én pedig leállítottam az egészet. -mondta Luke.
Miután mindenki elmondta a történteket a szervezők gondolkozásba kezdtek.
-Ez mind igaz? -kérdezték. Mind az öten egyszerre bólintottunk.
-Hát a szabály szerint minimum három embernek kell panaszt tenni-e egy személyre ahhoz, hogy egyből hazaküldjük így Patrick Scottot azonnali hatállyal hazaküldjük. -mondták ki a legjobb hírt amit csak hallhattunk.
Miután befejeztük a kis"akciónkat" elégedetten ültünk ki a tóhoz. Pár perc után már láttuk is ahogy Patrickot a cuccaival együtt kísérik a tábor bejáratához. Estére már híre sem volt a táborban.
Pár héttel később...
Noah és Patrick már rég nincsenek itt a táborban. Az utolsó napját teljesen elrontottam Noah-nak. Elfelejtettem, hogy megígértem neki egy teljes napot így haragban váltunk el. Én és Josh megállapodtunk abban, hogy a tábor végéig nem lesz köztünk semmi komoly. Ha a tábor végén még mind a ketten ugyanígy érzünk akkor komolyra váltunk. De a napokban alig találkozunk. Van egy szokásos helyünk ahol minden este találkozunk, de az elmúlt két napban egyszer sem jött el. Amikor rákérdeztem csak hebegett-habogott. Nem akarok semmit belegondolni, de félek, hogy Kim társaságát keresi amikor velem kellene lennie. Melanie-val a kapcsolatom egy kicsit javult. Ők nagyon jól megvannak James-el. Aminek nagyon-nagyon örülök, de jelenleg ők az egyetlen társaságom mivel Josh nem törődik velem. Annak ellenére sem, hogy napi három programunk szinte mindig együtt van. A közös programokon ő Kimberly-vel van én pedig James és Melanie-val vagyok.
-Skylar, nem jössz? Ma túra van. -kérdezte Melanie.
-Nem, nem szeretnélek titeket zavarni. -mondtam. Melanie megölelt majd elindult a tábor elejéhez.
Én leültem egy kinti kiülőbe. Tudtam, hogy a tábor nagy része elmegy így nyugtom lesz.
-Sky a többiek már elindultak nem mész? -kérdezte Josh.
-Nem köszi nem szeretnék. -mondtam.
-Miért? Baj van? -érdeklődött.
-Ezt komolyan még te kérdezed? Egy váll megvonás után már el is tűnt. Nem meglepő módon Kim egyből odatársult mellé.
-Szia ne haragudj, te itt dolgozol? -kérdezte egy hang.
YOU ARE READING
Nyári tábor {BEFEJEZETT}
Teen FictionA 16 éves Skylar Williams és barátnője Melanie Lee, a valaha volt legizgalmasabb nyár előtt állnak. Mi történhet pár hónap alatt egy táborba a lányokkal ami még a barátságukat is próbára teszi.