Omg brečím, vím že se v těch prvních kapitolách objevovaly chyby, ale ze jsem byla až tak špatná, au. Jakoby možná přeháním, někdy se tam ta gramatická chyba našla a přeskočení písmenka, ale mě to štve, já si na to teď hodně potrpím, i teď se může stát, že se gramatická chyba vbloudí, ale myslím, že jsem se hodně zlepšila, dokonce teď jsem projela celej příběh a opravila jsem chyby, taky proto nebyla dlouho nová kapitola. Ale chyby jsou v pořádku to si uvědomte, díky nim se zlepšujeme a já to zlepšení určitě vidím. Doufám, že vás to nějak extrémně nedurdilo, teď už se snad chyby nějak neobjevují. Taky jsem si myslela, že to nikdo číst nebude, a proto jsem to jen tak ze srandy vydala a teď? helemese čte to celkem dost lidí za což vám děkuju a pokud tohle někdo čte, tak už přeju jen příjemné čtení
Louis
Harry byl dost napnutý, když jsem mu pomalu hladil stehna. Posunul jsem počítač na druhou stranu postele. Roztáhl Harrymu nohy a klek si mezi ně. Stále jsem přejížděl ve vnitřní straně stehen.
"Tak co Harry? Udělal bys to pro mě?" přiblížil jsem se k jeho uchu a malinko skousl jeho ušní lalůček. Úplně se mi vybavily nedávné momenty, kdy tohle dělal on mně a já byl úplně mimo. Trochu si s ním pohraju, jako to dělal vždy on se mnou. Jsem rád, že už se nijak nestydím, přeci jen před ním už se stydět nemusím.
"Uvolni se, jsi strašně napnutý" trochu jsem mu zmáčkl ramena aby se uvolnil. Projel jsem mu rukou vlasy, palcem přejel přes jeho ret, když jsem prst zastavil Harry ho olízl. Vzájemně jsme si koukali do očí a byli v absolutním transu. Kdyby teď někdo zvonil na zvonek u dveří, ani jeden by ho neslyšel. Byl jsme nehorázným způsobem nadržený, ten kluk se mnou dělá obrovské věci.
"Lou máš to za potřebí? Koukni na můj rozkrok." trochu zrychleně dýchal a já pohlédl na jeho penis. Zas a znovu byl pod jeho boxerkami vzpřímený, stejně jako ten můj.Pomalu jsem Harrymu začal svlékat mikinu. Klepaly se mi trochu ruce, protože jsem byl velmi vzrušený. Odhodil jsem mikinu někam za sebe a začal se kochat Harryho tělem. Rukama jsem přejížděl přes jeho hruď. Bylo to všechno takové procítěné a pomalé.
"Pojď blíž prosím" natáhl ruce a poklepal na jeho stehna. Posadil jsem se na něho obkročmo a pomalu ho políbil. On měl položené ruce na mém pozadí a lehce ho promačkával.
Položil jsem si ruce na jeho obličej a my se pomalu začali líbat. Postupně se rychlost začala stupňovat, vzdychání do rtů, moje mikina pryč."Harry, já potřebuju tě, jakože hodně." byl jsem extrémně mimo, byl jsem jím tak pohlcený, tak strašně mimo.
"Uhm chceš ab-abych s tebou sp- nebo?" bylo až moc vidět, jak je taktéž dost mimo, trochu se zakoktal a snažil se přitáhnout si mě co nejblíž.
"Já, já nevím, nevím jestli není moc brzo na to se s tebou vyspat."
"Počkat já myslel, že ty bys no um, jakoby topoval." trochu jsem vykulil oči, já nemyslel, že by na tohle Harry vůbec přistoupil. Pak jsem se trochu uchechtl.
"Harry nejsem si jistej jestli je na to dobrej čas, věř mi, že bych rád, ale měli bychom tomu dát čas." zastrčil jsem mu za ucho pramínek vlasu a on pokýval hlavou.
"Dobře Lou, ale teď můžeme dělat jiný věci." zahákl se prsty o gumu mých boxerek a pomalu je začal stahovat. Bylo to trochu náročné, protože jsem seděl obkročmo, ale nějakým způsobem se to povedlo. Teď jsem na něm seděl nahý a můj kámoš se mu otíral o břicho. Pak ho pomalu vzal do jeho ruky a já musel zaklonit hlavu z té náhlé slasti. Harryho ruka zrychlila a zesílila stisk.Do hajzlu! Já to dlouho nevydržím.
"Harry! Ano já- sakra!" vzdychal jsem a malém si zlomil krk, jak moc jsem hlavu zakláněl.
"Ne Lou! Nesmíš se udělat! Ještě ne!" zpomaloval a nakonec zastavil úplně.
"Harolde neser!" snažil jsem se mu ruku vrátit zpátky na můj penis.
"Teď jsi na radě. Jestli zase zdrhneš a neuděláš mě, tak se neboj, orgasmu se nedočkáš." ukázal na mě prstem a já se pousmál.
ČTEŠ
"JSME JEN SPOLUBYDLÍCÍ"
Fiksi PenggemarJen spolubydlící? Nemyslím si. Ani jeden to tak necítí. Snaží si zachovat klidnou hlavu a nestrhnout se chtíčem a touhou. Ale povede se jim to? -nejlepší umístění- #3 in larry #3 fanfiction