Hned na začátek, v téhle kapitole to bude takové spicy, takže enjoy
Harry
Louis si došel pro boxerky a triko a hned byl zpátky, já zatím přemýšlel.
Může mi někdo říct, jak ve mně tohle malý pískle dokáže vyvolat, to co teď cítím."Přestaň." založil jsem si ruce na prsou a snažil se nějak schovat moji začínající erekci, ten zmetek si to kolem mě prošel a vykrucoval tím svým krásným zadkem.
"S čím mám přestat, hm?" znovu si namočil prst do omáčky a schválně ho olízl, tak, aby mu trochu zůstalo na rtech. Měl jsem strašný nutkání mu to ze rtů olíznout, a taky, že jsem tak udělal, přiblížil jsem se k němu a lehce ho políbil, když jsem se odtáhl pomalu jsem si přejel jazykem po rtu.Yes! Tohle ho rozhodilo, trochu se zachvěl.
Najednou se naše pohledy střetly, takovej ten pohled, kterej vystihuje totální vzrušení.
Rychle, vážně rychle jsme se k sobě přisunuli a okamžitě se začali líbat. Nebyly to lekhý polibky, byly to dravé a vášnivé polibky. Moje ruce si ho okamžitě vysadily na linku a on obmotal nohy kolem mého pasu. Krásně zakláněl hlavu, když jsem ho líbal na krku. Pořád jsem si ho přitahoval za jeho krásnej zadek víc k sobě, i když to víc nešlo, potřeboval jsem ho cítit u sebe co nejvíc.
Zajel mi rukama pod tričko a hladil mě po zádech. Já potřeboval víc o dost víc. Skoro jsem z něho to tričko serval, jeho boxerky byly už extrémně napnuté a co se týká mých kalhot, divím se, že ještě nepraskly."Do hajzlu Harry." zasténal, když jsem mu rukou přejel po jeho kámošovi.
"Lou, ale budeš se muset naučit splácet, je ti to jasný?" zašeptal jsem mu lehce do ucha. On jen rychle zakýval hlavou.
"Řekni to Lou, řekni mi že mi vykouříš péro." hladil jsem ho po stehnech a naschvál se nedotýkal jeho chlouby.
"Harolde! Já tě nesnáším."
"Víš, že mě máš rád." škádlil jsem ho a opět se nalepil na jeho rty. Objímal mě kolem krku a občas mi zajel jemně do vlasů.
"Jo mám tě rád." řekl, když se odtáhl od mých rtů.Bylo to dost romantický, stát mezi nohama toho koho máte rádi, on vás objímá a líbá na rty.
Ještě nějakou chvíli jsme se jen líbali. Já si pak Louise chytil pod zadkem a nesl ho k našemu velkému gauči. Podle jeho výšky si všichni myslej, že je to drobný klučina, ale opak je pravdou. Na první pohled vypadá že moc svalů nemá, ale poté si můžete všimnout, že tělo má vypracované dost dobře. Samozřejmě jsem ho unesl a nebyl to pro mě problém, ale po delší chvíli, by už to nebylo tak jednoduché.Položil jsem ho zády na gauč a neustále ho líbal na jeho měkoučké rty. Po pár sekundách se Louis přetočit nade mě a sedl si mi obkročmo na rozkrok, což mi v týhle chvíli bylo dost nepříjemné, protože jsem měl kalhoty těsné a tohle mi rozhodně nepomohlo.
Louis
To co chci udělat, mě asi přivede do hrobu. Jestli neumřu dnes, tak už nikdy.
Stáhl jsem Harrymu tričko a přitom mu seděl na rozkroku. Byl krásný, jeho hruď byla vypracována a hladká, jeho tetování jsem si zamiloval okamžitě. Přejel jsem rukama přes jeho tělo a chvíli ho hladil, on měl založené ruce za hlavou a s úsměvem mě sledoval. Samozřejmě jsem cítil jeho erekci na mém zadku a on zase tu moji na hrudi. Sklonil jsem se a začal dělat vlhkou cestičku od jeho krku až po pásek u kalhot.
Moje šikovné prsty mu kalhoty rozeply snadno. Pomalu jsem mu je začal stahovat. Jeho penis se ihned víc vzpřímil, nejvíc mě děsilo, to, že dole ještě nemá boxerky. Louisi to zvládneš, sice jsi to ještě nikomu nedělal, ale zvládneš to! Tak jo. Stáhl jsem mu i boxerky, stále ležel a já se nacházel mezi jeho nohama.
Fuck!
Jeho penis je fakt velkej. Harry se okamžitě celý napnul, když jsem opatrně přejel prstem po jeho délce.
Olízl jsem špičku jeho penisu a přidal ruku. "Lou" zašeptal celý v křeči. Vzal jsem jeho délku tak do půlky své pusy. Nečekal to a okamžitě zasténal. Spal jsem jen s holkou a nikdy jsem nechápal co na tom sexu lidi tolik vidí. Myslel jsem, že ten sex co jsem míval byl dobrý, ale nějak jsem nepochopil, proč není tak skvělý, jak všichni říkají.Až teď, když jsem potkal Harryho, jsem si uvědomil, co je tak skvělého. Poslouchat ty vzdechy, které jsou kvůli vám, je úžasný pocit, to co dokáže Harryho pusa, je úžasné, ještě jsme spolu ani nespali a já se rozplývám, jestli spolu budeme spát, tak to asi nepřežiju kvůli extrémní slasti.
Pohyboval jsem hlavou a snažil se ze všech sil, nasával jsem své tváře, abych dosáhl většího tření, divím se, že nemám skoro žádný dávící reflex, a tak jsem Harryho měl v krku skoro až po kořen. Harryho ruce okamžitě vystřelily do mých vlasů, udával si tempo a hladil mě.
"Lo-loui jo, jo už-" byl mimo, zasekával se mu hlas a strašně zrychleně dýchal.
Víte jak jsem říkal, že mě tohle dostane do hrobu? Myslel jsem tohle.
"Sorry Harry." přestal jsem a rychle běžel do svého pokoje.
"Cože? Ty sráči!" rychle se zvedl, ale hned zaskuhral, chápu to, muselo to být hodně nepříjemné. A jestli se ptáte, proč jsem to udělal. Sám nevím, strašně moc mě ho baví srát."Prosím nezabíjejte mě pane Stylesi." smál jsem se a rychle se zamkl ve svém pokoji.
"Já tě zabiju, fakt tě zabiju, jestli mě okamžitě nepustíš dovnitř." bušil na dveře a já se nemohl přestat smát. Jen pohled na něj, byl k popukaní. Vidět nasraného Harryho s absolutním stojánkem bušit na dveře, bylo vážně komické.
"Já vím, že mě nezabiješ, neměl by ti pak kdo kouřit penis." škádlil jsem ho, myslím, že po tomhle mi to nějakým způsobem oplatí. Přijdu si jak malé dítě, které si dělá naschvály se svým sourozencem, jen tohle bylo trochu něco jiného.
"Lewisi! Říkám ti po dobrým otevři ty dveře." přestal bušit a řekl to s naprostým klidem. Teď jsem se začal už trošičku bát. Bylo ticho a já opatrně odemykal dveře, tak nějak jsem doufal v to, že už bude pryč.Nebyl.
_______________________________________
Jsem tu zas, jak se vám to líbilo, já jsem s tím vcelku spokojená.
Komentujte a hlasujte, dělá mi to vážně radost.
Jsem za vás strašně ráda.
Co grammy koukali jste? Jsem strašně pyšná!
Love you all-M
ČTEŠ
"JSME JEN SPOLUBYDLÍCÍ"
Fiksi PenggemarJen spolubydlící? Nemyslím si. Ani jeden to tak necítí. Snaží si zachovat klidnou hlavu a nestrhnout se chtíčem a touhou. Ale povede se jim to? -nejlepší umístění- #3 in larry #3 fanfiction