XXVIII

982 65 10
                                    

Harry

Cesta nebyla dlouhá, ale Louise to stihlo naprosto ukolébat, že se začal probouzet teprve, když jsem se snažil s ním přes rameno, otevřít vchodové dveře.
"Harry, lásko, budu blejt." v ten moment jsem okamžitě zakročil, otevřel dveře a běžel s ním do kuchyně ke dřezu, do koupelny by jsme to absolutně nestihli, dřív než by se stihl pozvracet na schody, poblil by mě.
Zajímalo by mě kolik toho vypil, protože zvracel dobrých dvacet minut, samozřejmě ne v kuse, ale přestávek teda moc neměl.
"Promiň Harry, ja nechtěl abys mě takhle viděl." začal se omlouvat, když už neměl co zvracet.
"To je dobrý Lou, teď půjdeš do sprchy a hned spát." vzal jsem ho kolem pasu a zamířil si to ke koupelně.

Bylo vidět, že už celkem vystřízlivěl, vyzvracel všechen alkohol a teď už jen působí ten, který je v krvi.
"Neee! Musíme dokončit to co jsme začali." zastavil se a začal mě hladit po ramenou. No tak tohle jsem zrovna teď nepotřeboval, nadrženého Louise, který je ještě k tomu opilý.
"Lou, miláčku dneska už je pozdě a nechci s tebou dělat nekalé věci, když si takhle opilý." snažil jsem se být milý a nějak ho dostat do té koupelny.
"A půjdeš se mnou do té sprchy?" udělal na mě psí očka a já už vážně nemohl odolat.
"Jo, fajn, půjdu." protočil jsem očima z důvodu, že mě překecal. Vysadil jsem si ho, on mi obmotal kolem pasu nohy a ruce kolem mého krku. Začal mě na mém citlivém krku líbat a mnou okamžitě projela elektřina. Miloval jsem, když někdo opečovával můj krk. A on to uměl skvělě.

Než jsem ho přepravit do koupelny stihl mi na krku udělat pár znamének lásky.
Pokusil jsem se ho co nejlépe dostat z oblečení a přepravit ho do sprchy, poté co se mi to konečně povedlo jsem se rychle svlékl a zalezl za ním.

"Harry stojí nám naši kámošíčci a ten můj už potřebuje úlevu." začal se mě dotýkat a já už nevěděl, jak se bránit tomuhle pokušení. Přisál jsem se mu na rty a hladově ho kousal do rtu. Nic neříkejte, taky byste neodolali. Okamžitě mi začal vzdychat do rtů a já mu přejížděl po nahém pozadí.
"Zbav se toho Harry, prosím, už to nezvládám." úplně naříkal a mně ho bylo líto, jeho penis byl tvrdý jako kus kamene. Nemusím se s ním vypsat, stačí mu jen udělat dobře.
"Chci abys mě ojel, teď a tady." pošeptal mi do ucha při toku horké vody. No a co teď? Co mám k sakru dělat, pomalu, ale jistě mi začíná místo mozku přemýšlet penis a jestli nechám přemýšlet moje péro, tak by byl už dávno Louis natisknutý na chladných kachličkách, s roztáženýma nohama a přímo by křičel moje jméno. Při téhle myšlence jsem si moc nepomáhal, každou chvilkou cítím, že to opravdu udělám.
"Lásko notaaak, přeci tě nebudu prosit na kolenou" odmlčel se "a nebo ano?" pomalu si začal klekat a mně okamžitě došlo o co mu jde. Dotkl se špičkou jazyka špičky mého penisu a mnou ihned projel elektrický náboj, nemohl jsem to vydržet.

"Otevři." přiložil jsem mu palec ke rtům a pomohl mu pořádně otevřít pusu. Chytl jsem ho za vlasy a přisunul jeho hlavu blíž. Hned věděl co má dělat, párkrát jsem trochu drsněji přirazil do jeho pusy. Upřímně jsem se divil, že se mi nepozvracel na penis, mockrát se dávil a já kvůli tomu zvolnil tempo. Vzdychal jsem, nadával a už byl na tom krajíčku slasti. Netrvalo dlouho a já se udělal do jeho pusy. Zastavil jsem vodu a pomohl mu na nohy, ani jsme se nestihli umýt a já už otevíral dveře od sprchového koutu.

Trochu jsem se usušil a jeho poté obmotal do osušky, vzal ho do náruče a nesl do mého pokoje. Jeho nálady se měnily během pár minut, před chvílí byl nadržený a najednou mi pomalu usne v náručí. Položil jsem ho do mé postele a vytáhl jedno z mých černých trik. Navlékl jsem ho do něj a osušku rozložit na studené topení, i tak uschne.
"Harry já asi půjdu spinkat, doděláme to zítra ano?" hodil po mně smutný kukuč a já jen přikývl. Také jsem na sebe hodil nějaké větší triko a lehl si k němu, obmotal kolem mě ruce a hlavou se mi položil na hrudník. Můj malinkej a pořádně zlobivej Lou byl zpátky, hrabal jsem se mu ve vlasek a celkově ho hýčkal jak miminko.
"Miluju tě Harry." zamumlal a během pár sekund usl. Mně se ale okamžitě rozbušilo srdce a začal jsem se usmívat jak idiot. Je opilý, to ano, ale opilé slova jsou střízlivé myšlenky, to ví každý.
"Já tebe taky." zašeptal jsem jak kdyby to byl nějaký hřích. Jak jsem tam ležel došlo mi, že je tohle přesně to co v životě potřebuju, Louis na mojí hrudi, lehce oddychujíc a nepopsatelný pocit, který jsem ještě nikdy necítil. Něžně jsem ho hladil ve vlasech a pomalu usínal.

Louis

Ráno jsem se probudil a měl hlavu jak střep, ležel jsem někomu na hrudníku, v tu chvíli jsem se nehorázně lekl, moc jsem si toho nepamatoval, vím, že se mi zdálo o Harrym, ale jsem si jistý, že jsem byl se Zaynem. Rychle jsem zvedl hlavu a naskytl se mi úžasný pohled do zelených očí mého spolubydlícího.

"No dobré ráno." řekl divným tónem. Nedalo by se říct, že je naštvaný, ale úplně šťastně taky nevypadal.
"Dobré." uchechtl jsem se a snažil se nepůsobil nervózně.
"Do růžova?" Haha Harolde vtipný. Tak se mi to asi nezdálo, za což jsem nejvíc šťastnej.

Nemůžu si pomoct, ale musím ho políbit. Natáhl jsem se k jeho rtům a lehce se o ně otřel, čekal jsem co udělá. On se mi jen podíval do očí a lehce se usmál. Natiskl jsem se na jeho rty a užíval si pocit bezpečí a lásky...lásky, ano, byla to láska.

________________________________

Ummm😳 co říct, asi to, že se neskutečně omlouvám. Je mi hrozně z toho, ale jsem zpátky (doufám) miluju vás moc moc moc. Chybělo mi psaní, vaše podpora a tohle všechno.

I love you all-M

"JSME JEN SPOLUBYDLÍCÍ"Kde žijí příběhy. Začni objevovat