Na začátek se chci omluvit za moji neaktivitu, teď se to snad zlepší. 💗
Užijte si nový díl.Harry
Nemusel jsem ani dlouho přemýšlet. Nejhorší mučení, za které na mě bude určitě naštvaný.
Jednoduše mu nedovolím udělat se. Hrozný pocit.
Louis
Harry celej den nepřišel do školy za což jsem byl celkem rád. Po včerejší noci se mu nedokážu v podstatě ani kouknu do očí. Musím uznat, že to bylo něco neuvěřitelného a doopravdy se mi to líbilo, ale je v tom háček.
Nemohu mít přeci poměr se svým spolubydlícím. Sice o něm vím už asi úplně všechno, strávili jsme společně dva celé dny jenom povídáním o našem životě, ale nedokážu si představil, že po tak krátké době bych s ním dokázal spát.
Včera jsem to udělal jen protože jsem musel. Prohrál jsem sázku a to si žádalo trest.
"Lou nechceš hodit domů?" zavolal na mne Zayn z jeho velkého černého BMW. Ani na chvilku jsem nezaváhal.
"Jo jasně." nastoupil jsem a usadil se na měkkou přední sedačku Zaynova auta."Tak jak se ti bydlí s Haroldem?" nad jeho oslovením jsem se musel pousmát.
"Jo Harry je v pohodě, sice má někdy narážky, ale to já taky." koukal jsem se z okénka, aby Zayn neviděl jak se červenám, co to se mnou ksakru je?Povídali jsem si, například o škole, rodině, Harrym a dalších tématech.
Za chvilku mě už Zayn vysadit před bytem a rozloučil se semnou a se slovy "Tak zítra, těším se." odjel.
Odemykal jsem dveře, doufal jsem, že Harry bude ve svém pokoji. Otevřel jsem dveře a sundal si boty. Mířil jsem si to ke schodům a rovnou do svého pokoje. Najednou mě silné tělo přimáčklo na zeď a jeho rty se přisály na ty mé. Nejdřív jsem byl jak omámený, ale co nejrychleji jsem se od jeho rtů odtrhl.
"No nazdárek." ušklíbl se Harry.
"Čau." pomalu jsem kráčel po schodech, Harry mi samozřejmě nedal pokoj a ihned jak jsem otevřel dveře do svého pokoje, svalil mě na postel a chytl mi ruce, tak abych s nimi nemohl hnout."Harry slez ze mě!" snažil jsem se ho jakkoliv shodit ze svého těla, seděl na mně obkročmo a proto se moje partie začaly probouzet.
"Kvůli tobě jsem se nedostal do školy!" určitě to dělá naschvál, vrtí se a moc dobře ví, jak mě to drásá.
"Jak kvůli mně? Ty jsi nebyl schopný vstát z postele, tak jsem tě tu nechal. Můžeš si za to sám." dokázal jsem to, dostal jsem se z jeho sevření a rychle se postavil na nohy.
"Fajn! Ale něco mi dlužíš!" jeho velký úšklebek se nadal přehlédnout.
"Za co?" nechápavě jsem ho pozoroval.
"Nevzpomínáš si na včerejší noc?" nadzvedl obočí a pomalým krokem si to mířil ke mně. Odkašlal jsem si a sklopil pohled na zem.
"Vzpomínám." promluvil jsem skoro neslyšně.
"No tím pádem víš, že jsi mi neoplatil službu." stál přede mnou, hleděl jsem mu na špičky a celý se červenal.
"Harry já-" nedokončil jsem svou větu a rázem jsem byl umlčen jeho rty, které mi upřímně velmi chyběly.Slíbil jsem si, že ho nebudu líbat a nenechám se jím svést, ale on je tak strašně neodolatelný, jeho rty chutnají tak úžasné, že nedokážete odolat, NIKDY!
"Dost, včerejšek byl jen úlet, v podstatě jsem to udělal kvůli prohře. Nic víc mezi námi nebude." podíval jsem se do jeho očí, ve kterých se mihlo zklamání.
"Lousi jen si přiznej, že jsem pro tebe kurevsky atraktivní a nemůžeš mi odolat." pošeptal mi do ouška a jemně se o něj otřel rty. Husí kůže mi vyběhla po celém těle a Harry si toho samozřejmě všiml.
"Co jsem říkal, jsi ze mě úplně mimo." uchechtl se, protože moc dobře věděl pravdu.
"A tvůj kámoš taky mluví za vše." prstem mi přejel po mém penise, musel jsem potichoučku zasténat."Harry nemůžeme, znám tě jen pár dní, sice toho o tobě vím hodně, ale..."
"Fajn, jestli nechceš a nestojíš o moje doteky, rty, tělo a moje dlouhý hubený prsty, tak tě nechám a už tě nebudu jakkoliv obtěžovat." z ničeho nic se otočil a odešel z mého pokoje.Harry
Já jsem si doopravdy myslel, že by mezi námi mohlo být něco víc. Byl jsem naivní? Jo to byl. A taky jsem pořádně nadrženej.
A proto jsem se musel zavřít ve svém pokoji a udělat si dobře. Byl jsem si vědom toho, že vzdychám dost nahlas, ale netušil jsem, že by Louis mohl přijít.
"Můžeš se, alespoň ztišit?" vtrhl do pokoje, v ten samý moment jsem se udělal a rázem zrudl.
"Musíš sem tak vtrhnout? Je to dost neslušné." oblékl jsem si kalhoty a rychle utřel své sperma.
"Ty mi tak mluv o tom co je slušnost." odfrkl si.
"Ale Loui, já vím, že jsi včera měl jeden z nejlepších orgasmů v životě a věř mi, že dokážu i jiné věci." přistoupil jsem blíž k němu a pohladil ho po tváři, při mém udivení se nechal. Nedokážu si od něho držet odstup ani patnáct minut. Bylo na něm opravdu vidět jak se snaží, aby nepodlehl.
"Možná se mi to líbilo, ale to nemění nic na mé orientaci." trochu mě od sebe odstrčil.
"Ne vůbec, jen to že jsi si nechal vyhonit péro od kluka." musel jsem se ušklíbnout nad jeho argumentem, nevěřím mu to, přece by si nenechal honit od kluka, kdyby byl hetero.
"Drž hubu, nezajímá mě tvůj názor, jen buď prostě zticha." otočil se a ve vteřině byl pryč.Tohle nechci, chci si ho získat, ale když on protestuje. Ukážu mu o co přichází.
ČTEŠ
"JSME JEN SPOLUBYDLÍCÍ"
ФанфикJen spolubydlící? Nemyslím si. Ani jeden to tak necítí. Snaží si zachovat klidnou hlavu a nestrhnout se chtíčem a touhou. Ale povede se jim to? -nejlepší umístění- #3 in larry #3 fanfiction