*1*Özel Bölüm

328 17 2
                                    

@flameioazula bö

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@flameioazula

1859 beğeni, 36 yorum

@calumhood dünyamı ters düz ediyorsun
       @flameioazula hassiktir lan

"Geldim amına koyayım geldim!"

Bir hışımla kendimi kapıya attım ve kapıyı açıp Calum'un yakasına yapıştım.

"Sen.." dedim nefes nefese. "Sen artık bu amına kodumun evine gelmeyeceksin."

Ellerini yakasında ki ellerime götürüp gülümsedi. "Bize mi taşınacaksın?"

Gözlerimi devirip ellerimi yakasından çektim ve ondan uzaklaştım. "Uykumdan uyandırılmaktan nefret ediyorum." kafamı ona çevirdim. "Ve sen bunu en kötü şekilde yapıyosun."

Ellerini belime dolayıp hızlı bir hamleyle beni kendine çekti. Göğüslerimiz birbirine çarptığında derin bir nefes aldım. Gözlerim direkt şişkin dudaklarına kaymıştı. Dudağını yana kıvırıp ukalaca konuştu. "Uyandığımda yanımda olursan, seni bu şekilde uyandırmak zorunda kalmam." Yakınlığımız,, beynimi uyuşturuyordu. GERÇEKTEN.

Kıkırdadım ve dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum. O da gülerken gözlerinin arkamda bir yere takıldığını farkedince ben de arkamı döndüm. Annem... Omzunu kolona yaslamış bizi izliyordu...

Tekrar Calum'a döndüğümde kulağıma yaklaştı."Ashley burdaymış."

Sinirle Calum'u ittirdim ve anneme döndüm. Kaşları kalkık suratıma bakıyordu.

"Bana ne zaman söyleyecektin?"

Suratımı buruşturup avuç içimi alnıma bastırdım.

"Şey.. Ben-"

"Ne?! GERÇEKTEN SÖYLEMEDİN Mİ AZULA BU SENİN İCİN HİÇ Mİ ÖNEMLİ DEĞİLDİ??!"

Şok içinde Calum'a döndüm. Drama kraliçeliğini yaparken birden sakinlesti ve omuzlarını düşürdü.

"Ben çoktan söylemiştim zaten."

Bu sefer gözlerimi büyültüp annemle Calum arasında mekik dokudum. "Nasıl yani?"

Calum hayali saçlarını omuzundan silkelerken dudaklarını büzüp bana döndü. "Annen beni daha çok seviyor canım."

Annem kıkırdayıp Calum'un koluna girdi. "Hadi yemek yiyelim."

Elimi kalbime götürüp arkalarından uzunca baktım.

"Anne yalan desene."

Ses gelmedi.

arada böyle kısa kısa bölümler atmak istiyorum,, ilki azula ve calumun ilk zamanlarından olsun istedim, umarım mutlu olmussunuzdur

point break 》c.hHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin