@calumhood sen bir sanat eserisin
567 beğeni, 19 yorumBenim yatağımda, Calum ile birbirimize sıkıca sarılmış bir vaziyette duruyorduk. O benim saçlarımla oynuyor bende diz kapağına daireler çiziyordum. Bu aralar ikimiz de çok suskunduk. Sadece bir araya gelip birbirimizi sıkıca sarıp duruyorduk. Bazen de dakikalarca göz göze gelip gülümsüyorduk. Öyle ya ben yine de anlıyordum onu. O zaten ben kendimi anlamazken bile beni anlıyordu.
Calum'ın Instagram'da paylaştığı fotoğrafı gördüğümde içimde ki kelebeklerle beraber kolunun altından çıkıp gülümseyerek ona baktım. O da anlamlı bir şekilde tek kaşını kaldırmıştı. Elimi ensesine yerleştirip yüzünün her ayrıntısına bakmaya başladım. Yeni kestiği sakallarına rağmen gerçekten güzeldi. Tombul yanakları, etli dudakları. Koca burnuna rağmen o kadar güzeldi ki. İçimde ki endişeli sese kulak vermeye başlamıştım artık. Calum'la biz arkadaş olamazdık. Biz onunla daha fazlası olmalıydık. Onun da bunun farkında olduğunu ama bu konuda çekingen olduğunu biliyordum.
"Calum." diye mırıldandım sessizce. O kadar sessizdi ki bir an söylemediğimi düşündüm. Gözleri dudaklarıma yönelince yutkundum.
"Yenilgilerimin içinde en iyisi senin eserin. Ve eğer bu yanlışsa en güzel yanlışımsın."
Ondan bir cevap beklemeden ensesinde ki elimi saç diplerine çıkarıp yüzümü yüzüne yaklaştırdım.
Zaten o da bunu bekliyordu.
Hood, ne yaptın bana? Lütfen hep etrafımda kal.
@theflameazula aldı takındığın tavır aklımı saplandım kaldım
477 beğeni, 17 yorum
@luke_is_a_penguin bune amk
+selamın aleyküm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
point break 》c.h
FanfictionElini kalbimin üzerine koydu. "İşte benim kırılma noktam tam olarak burası Azula."