28

1.6K 84 11
                                    

bir günde iki bölüm birden
ÇÜNKĞ NEDEN OLMMASINNN

"Seni ağır sikerim tamam mı."

Ashton ve Calum, Calum'ın ne zaman Azula ile ilgili bir sıkıntı olsa gelip dertleştiği parkta tartışıyorlardı.

"Bıraktın sanıyordum." dedi Calum hayal kırıklığı içinde. Gözleri sinirden titriyordu genç çocuğun.

Ashton burnunu çekti.

"Bırakamazdım. Nasıl bırakabilirdim ki? Her akşam eve gittiğimde babamın 'Yine geldi piç, yüz karası' gibi sözlerine karşı nasıl ayakta durabilirdim ki? Olmuyor Calum. Senib bakış açından bakmak kolay fakat yaşayınca kolay olmuyor."

Calum bir adım yaklaştı uzun boylu sarışın çocuğa." Bunun üstesinden beraber gelebiliriz. Ev geçindirmek için bu işi yapmana gerek yok. Bak çocuklar bilmesin istersen ben iki işe bile girerim."

Ashton koca gövdesinin içinde kırık bir kalp taşıyordu. Gözleri dolmuştu. Elinin tersi ile akmakta olan gözyaşını sildi." Çok iyimsersin Calum."

"Sen benim dostumsun."  dedi Calum buruk ses tonu ile.

Daha sonrasında arkadan cılız bir ses daha gelmişti.

"Benim içinde öyle. İstersen çizgi-romanlarımı satar, kapak çizerliği yapabilirim."

İkisi, sesin geldiği yöne döndü. Azula bu hava da kısa bir crop ve marvel baskılı pijaması ile buruk bir gülümsemeye sahipti. Dedikleri ise asla Azula'dan duyulacak şeyler değildi. Asla. Ashton'ı mahcup etmek istememişti tabii ki. Destek çıkmak istemişti. Calum ve Ashton birbirine bakıp gülümsedikten sonra Calum sevgilisinin yanına iki koca adım atarak ulaştı. Ceketini küçük bedenli kıza giydirirken oldukça narin davranıyordu. Azula, Calum'ın ceketini giydikten sonra elini Calum'ın ensesine yerleştirdi ve ondan güç olarak parmak ucuna çıkıp alnına sıcak bir öpücük kondurdu. Daha sonra Ashton'a bakıp yanlarına gelmesini işaret etti. Ashton onu hiç bekletmeyip yanlarına ulaştığında Azula küçük bir bedene sahip olmasına rağmen ikisine de kocaman bir kucak açtı. "Biz," dedi, "Biz istersek herşeyi yapabiliriz. Beraberken güçlüyüz. Bölünürsek yok oluruz."

Calum, sevgilisinin marvel göndermesi yapmayı ihmal etmeyeceğini bildiğinden, yaptıpı göndermeyi anladığından dolayı kıkırdayıp kızıl saçlı kızın şakağına ıslak bir öpücük kondurdu.

point break 》c.hHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin