"Seni seviyorum." dedi kalın, kemikli parmaklarını yanağımda gezdirirken. Dudaklarımı birbirine bastırıp kafamı salladım. "Ben de seni seviyorum."
Elini boynumun arkasına götürdü ve hafifçe kuvvet uygulayarak göğüsüne yasladı. "Herşey güzel olacak. Sonunda seninle aynı eve çıkacağız. Grup işi hallolursa çocukları postalayıp seninle birlikte yaşamaya başlarız."
Hafifçe kıkırdadım. "Ben Mike'ında bizimle olmasını istiyorum ama."
Omuzlarımdan tutup beni kendinden ayırdı. Kaşları çatık bir şekilde bana bakıyordu. "O sadece evi çöplüğe döndürür. Bizimle olmasının hiçbir faydası olmaz."
"Biliyorum. Bu yüzden istiyorum."
Tekrar beni göğüsüne yatırırken derin nefes aldı. "Gerçekten gelmeyi istiyorsun değil mi?"
Bu sorusuna şaşırmış olsamda hemen cevapladım. "Tabii ki."
"Seni hayallerinden alı koymuş gibi hissediyorum."
Ellerimi karnında gezdirmeye başladım. "Calum... Sen hayallerim içinde en güzel olanısın."
"Tam şuan ne istiyorum biliyor musun?"
Kafamı göğüsünden kaldırıp ona baktım. "Seninle deliler gibi öpüşmek."
Dizlerimi bacaklarının iki yanına koyup yüzümü yüzüne yakınlaştırdım. Gözlerim etli dolgum dudaklarına kayarken dudağımı ısırdım. "Öyle mi?"
Cevap vermesini beklemeden dudaklarımızı birleştirdim ve üzerinde hareket etmeye başladım.
🍑🍑🍑
"Luke'ı seviyorum ama hayallerim daha önemli Azula. Luke'ın benim için kalıcı birşey halina geleceğine inanmıyorum. Ve gelecekte gençlik hatası olarak adlandıracağım şeyi yapmak istemiyorum. Bu yüzden hayallerimin peşinden gideceğim."
Başımı sallayıp içeceğimden bir yudum daha aldım." Anlıyorum."
"Bu aralar fazla sessizsin." dedi Aph. Gergin bir şekilde.
Gözlerimi ondan çekip içeceğime sabitledim. "İçimde kötü bir his var Aphrodite."
Elimde ki içeceği alıp yere koydu. Ellerimden tutup yüzünü yüzüme yaklaştırdı. "Azula, bana anlatabilirsin."
Kafamı sallayıp cümleme başlayacakken gelen göz yaşını durduramadım. "Calum ile gitmek istemiyorum."
Bir süre durup suratıma baktı. Kafası karışmış gibiydi. "Ama gitmek konusunda oldukça emindin?" dedi sorar bir şekilde.
"Emindim. Ama şimdi korkuyorum. Burada ki herşeyi bırakıp aşkımın peşine gitme düşüncesi çok uçuk geliyor. Bir yandan da bırakılmaktan korkuyorum. Düşünsene her an birlikte olacağız. Belki de benden sıkılacak. Ve ben onun için geride bıraktıklarımla kalacağım. Bu bana korkunç geliyor."
Aphrodite başını sallayıp dediklerimi sindirdi. Bende o sırada tişörtümün kolunun ucuyla akan burnumu sildim. Buna yüzünü buruşturduğunda omzumu silktim." Pekala öncelikle tek nefeste bu kadar uzun cümleler kurma."
Komodininin çekmecesinden peçete çıkarıp bana verdi. "Calum'ın senden sıkılacağını düşünmüyorum. Azula birbirinizi o kadar uzun zamandır tanıyorsunuz. Ayrı geçen gününüz varmış gibi konuşuyorsun. Calum ciddi ilişki insanı değilken bile böyle bir şeye adım attıysa ona güvenmelisin. Arkanda bırakacağın hiçbir şeyde yok. Boşuna korkuyorsun. Ve hosteslik yerine onlarla olursan önünün daha da açılacağını düşünüyorum."
Onu anladığımdan emin olmak için kaşlarını kaldırıp dikkatlice gözlerime baktı. Haklıydı. Ben içimde büyütmüşüm. Ve Aphrodite'nin aksine ilerde anlatabileceğim bir gençlik hatam olurdu belkide. Ya da güzel bir anı.
"Boşuna korkuyorsun." diyip sarıldı. Bende sarılmasına karşılık verip göz yaşlarımı dindirdim. "Haklısın."
Benden geri çekilince telefonunu eline aldı. "Ben de Luke'u özleyeceğim."
Gülümsedim. "İlk gittiğin zaman çok ağlamıştı."
Aphrodite aşırı masum bir şekilde bana döndü. "Gerçekten ağladı mı?"
Yerimde kıpırdanıp gülümsedim. "Aphrodite gerçekten salaksın. Sen geldiğinde nasıl mutlu olduğunu görmedin mi? Sana çok fazla değer veriyor."
"Bilmiyorum."
Göz devirdim. "Sen de onu seviyorsun. Onunla sevişiyorsun da ama ona bir şans vermiyorsun. Seni anlayamıyorum."
Dudağını kıvırdı. "Bunu düşüneceğim."
Kaşlarımı çattım. "Neyi?"
"Sizinle gelmeyi."
Hızlıca yataktan doğruldum. "İnanmıyorum!"
Ayağa kalkıp beni susturmaya çalıştı. "Sakın ona bir şey söyleme. Düşüneceğim dedim."
Güldüm ve dudağımın üzerinde ki elini çektim. "Tamam bir şey demiyorum."
@calumhood dünyada ki en yakışıklı erkek arkadaşına sahibim <3
1.345 beğeni, 9 yorum
@theflameazula siktir git doshfüğlsjdp
@luke_is_a_penguin ahh bir ara görüşelim
> @theflameazula bana uyar ;)
> @calumhood bana uymaz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
point break 》c.h
FanfictionElini kalbimin üzerine koydu. "İşte benim kırılma noktam tam olarak burası Azula."