Zmijí šel lesem.
Byl už ve formě a zdraví. Jalovčinka už mu dovolila se vrátit k válečníkům.
Blížil se k obydlí dvounožců, aby našel Díšťku. Vyskočil na plot a rozhlédl se po zahradě. Nikdo tam nebyl.
Skočil do zahrady a opatrně našlapoval. Došel až ke vchodu do obydlí. Byli tam něco jako dvířka, ale byla malá. Tak akorát na kočku. Nebyl si jistý jestli tam má nakouknout a tak jen zavolal.
Díšťko?
Chvíly se nic neozívalo a pak na zahradu za ním vyšla Díšťka. Přivítala ho s úsměvem.
Co tu děláš? Zeptala se.
Potřeboval jsem s tebou mluvit.
Dobře..
Je to o koťatech...já jesem lesní kočka a koťata budou s tebou, ale já nevím jestli to vydržím...budete mi chybět a stýkat se pořád takhle dokola to už nepůjde.... Vysvětlil jí Zmijí.
Díšťka se dívala do země.
Já vím...nevím co si počnu...moji lidé koťata rozprodají a nebo je hodí do řeky... Odpověděla nakonec.
Zmijího zamrazilo. Představa, že jen tak hodí bezmocné kotě do řeky ho rozhodila.
Bylo ticho. Oba mlčeli a sledovali své vlastní tlapky.
Díšťka zvedla hlavu.
Nebo bych se třeba přidala do tvého klanu. Navrhla.
Zmijí se na ni rozpačitě podíval.
To nejde...neznáš zákony a ani neumíš lovit...a další kočku by do klanu už velitelka nepřijala...
Další kočku? Podívala se na něj.
Už jednou jsem do klanu přivedl toulavou kočku... Přiznal se.
Díšťka se na něj zadívala marným pohledem.
Dobře. Až se koťata narodí, přijď se na ně podívat... Odpověděla, pohladila ocasem Zmijího po hlavě a zmizela v obydlí.
Zmijí vyskočil na plot a běžel hlouběji do lesa. Bylo mu líto, že Díšťku takhle odbyl, ale dovést do klanu ji nemohl.
Někdo na něj zavolal. Otočil se. Stála za ním Díšťka. Provinile se na ni díval.
Zmijí, když s tebou nemůžu do klanu, tak tam vezmi alespoň naše koťata...prosím. Řekla se slzami v očích.
Zmijí k ní přišel a zabořil tlamičku do její srsti. Díšťka se odtrhla a běžela zpět na svoji zahradu. Zmijí se za ní díval. Bylo mu jí líto. Celý život bude muset žít bez něj a bez koťat.Trošku kratší kapitola...
Každopádně nevím co sem napsat XD tak asi ZDUŘ!
ČTEŠ
Temné proroctví - ✔
ФанфикKocour jménem Zmijí dráp je pilný válečník. Jednoho dne ho zradí nejlepší přítel a objeví se Temné proroctví... Cover od @Mafidet (JEDNÁ SE O MOJI PRVNÍ KNIHU, TAKŽE BERTE OHLEDY NA SPOUSTU GRAMATICKÝCH CHYB A VĚTY, KTERÉ OBČAS NEDÁVAJÍ SMYSL, DĚKUJ...