Štěstí

38 6 1
                                    

Slunce už dosáhlo nejvyššího bodu na nebi a Zmijí se nemohl dočkat večera. Dnes mělo být shromáždění a tím pádem se měl setkat s Havrankou.
Vyšel z tábora. Zrovna vedl hlídku podél hranice s Mračným klanem. Když se vraceli do tábora, slunce zapadalo. U východu do tábora se už chystali nějaké kočky na shromáždění. Zmijí si šel vzít úlovek a odnesl si ho k válečnickému doupěti. Když dojedl tak už kočky z tábora odešli. Rychle se umyl a běžel z tábora. Cestou ulovil veverku, aby ji dal Havrance naoplátku, že se s ním minule rozdělila o hraboše. Když přešel hranice svého území, zrychlil. Na začátku toho obrovského pole se posadil a omotal si ocásek kolem tlapek. Chvíly čekal a objevila se ta sladká vůně Havranky. Ahoj! Zavolala Havranka vesele. Ahoj. Oplatil ji Zmijí. Havranka k němu přišla a otřela se o něj bokem a u toho zavrněla. Zmijí takové gesto nečekal, tak chvíly seděl jak opařený. Pak se však uvolnil a zavrněl naoplátku. Předal jí veverku a ta ji hned snědla. Olízla se a začala si čistit kožíšek. Na Zmijího padla únava. Schoulil se do klubíčka a Havranka se k němu přitiskla. Zmijí ji obmotal ocáskem a usnul.
Když se probudil, rozhlédl se. Havranka vedle něj neležela. Hledal ji pohledem, ale nenašel. Musela odejít už dávno. Vstal a pomalu se loudal k táboru. Cestou něco ulovil.
Úlovky odložil na hromadu a uvelebil se ve svém mechovém pelíšku. Neuběhla ani chvilka a už do doupěte vešla Vlaštovka s tím svím namyšleným pohledem. Máš jít na lov. Spustila Vlaštovka. Ale já lovil celou noc! Odporoval Zmijí. Tak to jsi toho moc nepřinesl... Odpověděla mu pohrdavě. Fajn. Jdu zase na lov... Řekl marně Zmijí a rychle vyšel z doupěte aby nemusel dál poslouchat další namyšlené řeči.
Když vyšel z tábora, začalo pršet. Zmijí se zaradoval. Po dlouhé době pršelo. Hned se mu lovilo líp.
Vracel se do tábora s plnou tlamičkou úlovků. Odnesl je, a vracel se pro další úlovky které už nemohl pobrat.

Okolo byla tma. Nikde nic. Zmijí se snažil zaostřit, ale viděl vše rozmazaně. Udělal jeden krok. Najednou se před ním objevila kočka. Ležela na boku a u jejího těla se choulila čtyři malá koťátka. Zmijí nechápal co se děje. Za tou ležící kočkou stál Krvavý měsíc....
Natáhl tlapu a máchl po té kočce s koťaty. Zmijí se lekl a zavřískl: Co to děláš?! Tohle ti nepřeju Zmijí drápe... Řekl Krvavý a vytratil se. Zmijí se díval na místo kde předtím ležela kočka s koťaty. Nevěděl co má dělat. Rozhlédl se. Proti němu běžela kočka. Odrazila se a zabořila své ostré tesáky Zmijímu do krku. Zmijí zavřískl bolestí.

Otevřel oči. Byl ve válečnickém doupěti. Vedle něj ležel Mechotlap a tiše dýchal. Vstal a vyšel ven. Nadechl se suchého vzduchu. Zamířil k Trnitému tunelu. Pozdravil hlídku která se právě vracela do tábora. Rozběhl se k místu kde se potkával s Havrankou. Havranko? Zavolal když tam doběhl. Ahoj Zmijí. Ozvalo se někde nad ním. Zmijí zvedl hlavu. Viděl Havranku, jak leží na jedné mohutné větvi na stromě a pochutnává si na úlovku. Zmijí se za ní vydrápal a sedl si. Děje se něco? Zeptala se Havranka když viděla jak se Zmijí tváří. Ehm...nic. Měl jsem jen nějaký sen... Jsem v pohodě. Ujistil ji. Tak jo. Odpověděla mu Havranka. Nechceš si jít zalovit? Zeptal se náhle Zmijí. Dobrý nápad, ale radši mimo vaše území.
Jo, to jsem ani nechtěl riskovat. Odpověděl jí s úsměvem. Budeme lovit tady v poli. Je tu spousta kořisti. Prohodila Havranka, seskočila ze stromu a rozběhla se do pole. Zmijí seskočil ze stromu a běžel za ní.
Když už byla tma, vracel se na svoje území. Havranka mu pomohla odnést úlovky které společně nalovili na jeho území, aby něco přinesl pro klan. Rozloučil se s Havrankou a běžel směrem kde ležel tábor.

Uběhli dva úplňky a Zmijí se měl sejít s Havrankou.
Když přišel na jejich místo kde se tu celou dobu co se znali setkávali, Havranka tam už seděla s pečlivě upravenou srtí jako obvykle. Ahoj Zmijí... Přivítala ho. Děje se něco? Nechápal Zmijí. Něco ti musím říct... Odpověděla váhavě Havranka. A co? Zeptal se.
Jsem březí...




Tak, další kapitola existuje!<3
Jak myslíte že se to bude vyvíjet dál? No nic...nechte se překvapit XD
Zatím se mějte hezky a cs :D

Temné proroctví - ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat