Byl další den. Vstala jsem a šla jsem dolů do kuchyně. Už u stolu seděli všichni až na mě.
E:Dobré ráno
D:Čus
Ro: dobré ráno.
Nasnídala jsem se a šla jsem se převlíknout a upravit.
Vzala jsem si legíny a tílko, protože bylo vedro.
Uklidnila jsem pokoj.
A namalovala jsem se.
Měla jsem čas tak jsem se šla na telefon. Zase mi psal Martin a byl zrovna aktivní tak jsem odepsala.Martin❤️:
Tak to jsem rád, sladký sny přeju 😏😂.Já:
Dobré ráno 😂Martin ❤️:
Ráno? Dyť už je skoro jedenáct 😂
Tak dobré dopoledne spíš 😂Já:
No co já vstávala v deset mi to chvíli trvalo, se probudit 😂❤️Martin ❤️:
Jo dobře já ti to neberu ❤️😂😂.Volala mě mamka. Telefon jsem si vzala a zprávu si neotevřela.
Mm:Mohli by jste dojít s Dominikem za babičkou, jí pomoct?
D:Omg jo mami, konečně jí taky uvidíme.
Dominik se převlíknul a šli jsme. Babička bydlí na druhý straně vsi, aspoň jsme se prošli.
D:Co David?
E: Co s ním?
D:No jste spolu v kontaktu?
E: Něco ti řeknu jo....ale musíš mi slíbit, že mu nic neuděláš a nic mu neřekneš.
D:Slibuju
E:tu noc co jsem ti volala ať pro mě dojedeš. Šla jsem s Davidem s tý párty k němu. Začal mi nadávat, že ho hrozně ztrapňuju, vylepil mi takovou facku, že jsem si sedla na zem.
Jsme furt spolu, ale teď potřebuju čas
D:Si děláš prdel? On tě mlátí?
E:Bylo to jen jednou a naposledy....
D: Tak to posral hoch.
E:Nic nevíš!... jasný?!
D:Jo jasný
Přišli jsme k babičce.
B:No ahoj děti moje, vás taky uvidím
E: Moc si nám chyběla
D:moc
B:vy jste hrozně vychrtlý....pojďte dám vám něco dobrýho.
D:Tak já nikdy neodmítnu
E: Já jako nechci hned přibrat
B: dyť jsi jak spejlička.
E:No úplně babi...Babička nám dala buchty, jako lepší jídlo k obědu jsem dlouho neměla. No a protože babička má zvířata jako jsou kozy a slepice, šla jaem pomoct i s tím. Mezitím co si nás jinej Dominik papal buchtičky na terase, já šla bpro vajíčka a nakrmit kozy.
Přišla jsem za nima a začla jsem se smát.
D: Čemu se tlemíš?
Měl celou pusu od marmelády
E:ale tady v koutku jsi špinavý...
I babičky jsme ještě byli asi dvě hodiny q pak se vydali domu, ale cestou okolo hřiště.
Zdálky jsem viděla dost povědomí lidi,.cesta vedla okolo nich a když už jsme byli blízko vzpomněla jsem si.
To je Tom, Angelína, Sam, Terka a Kamila.
Vzala jsem Dominika za ruku a šla k ním.
E:No nazdar!
T:Eli?!
E:no čaukoo všichni až na Dominika jsme se na sebe vrhli.
A: Co vy tady?
E: Museli jsme se taky kouknout domu přece.
Kamila a Dominik byli ticho a zachvíli byli i oba pryč.... neřešila jsem to, ale divný mi to bylo. Dřív spolu chodili a skončili to když se Dominik stěhoval, tak treba si to chtějí vyříkat.Psala mamka, jestli míníme ještě dneska přijít domů. Napsala jsem jí, že jsme potkali Toma, Angelínu, Sama, Terku a Kamilu a že nevím kdy přijdeme.
ČTEŠ
NEVĚŘÍM NA LÁSKU/GREY256,NIK TENDO, DORIAN (DOKONČENO)
FanfictionMladý rapper Martin, který žije pouze hudbou. Jeho bratr David, který si hledá svou pravou přitom je střídá jak ponožky. Elizabeth mladá dívka, která je zaslepena láskou víc než si myslí. Dominik, nejlepší přítel Eli, který k ní chová city. Čti a do...