Konečně jedeme dneska s Domčou do Brna.
Konečně zase uvidím rodinu. Hrozně se těším.
Crrr crrr
E:Ano?
D:Zdar El už vyrážím k tobě, tak ať nečekám.
E:Jo já jdu ven.
Domi to típnul a já šla s kufrem tedy ven.
Davidovi už se nějaký ten den snažím vyhýbat a ignorovat jeho zprávy taky.Dominik přijel. Dal mi kufr do auta a mohli jsme vyrazit.
Cesta bylq nejlepší, celou dobu jsme poslouchali písničky a zpívali si...no tak Dominik zpíval a já spíš krákorala. Dominik říká, že zpívám hezky, ale tohle je jedna z věcí, kterou mu nevěřím. Se slyším co za hrozný tóny jde z mých úst.Po dlouhé cestě, jsme konečně dorazili do Brna. Tam jsme si dali oběd a vyrazili jsme do Modřic, kde mám rodinu.
Jednu hodně důležitou informací jsem vám neřekla. A to jak jsem potkala Dominika.Šla jsem po Brně sama, protože jsem šla k mamce do práce po škole. Klasicky jsem si koukala pod nohy, takže jsem nekoukala před sebe. Nevím jestli já nebo on, ale vrazili jsme do sebe. Zvedla jsem hlavu, nademnou stál dlouhý klučina. Usmál se na mě a zeptal se jestli jsem v pohodě.
Byla jsem v pohodě. Představil se mi, našla jsem si ho, když už jsem byla doma na Instagramu a začli jsme si psát. Po chvíli jsem ho seznámila rodičům a taky se jim moc líbil.
Za nějakou dobu bavení vyplulo na povrch, že Dominik už rodinu nemá a žije sám.
Já i moje rodina jsme Domču milovali a tak jsme mu nabídli bydlení u nás.. byl chvíli něco jako můj brácha. Což bylo skvělý. Já totiž sourozence, když nepočítám Domču, nemám... Pak když už měl dostatek peněz i s pomocí mých rodičů, odstěhoval se do Prahy a udělal si tam taky studio. Nahrával normálně doma u nás, ale tak studio bylo lepší to zas chápu. Nevím jestli to byla náhoda nebo štěstí, že jsme se poznali, ale vím, že bez něj by můj život nestál za to.Konečně jsme dorazili do Modřic.
D:Furt je to tu stejný.
M:Ahoj děti
E:Ahoj mami
D:Ahoj
Šli jsme se všichni tři hned obejmout.
M:Moc jste mi chyběli.....El? Co to máš na tý tváři proboha?
E: Já jsem spadla víš.
M: bože můj. A co Domí jak se máš? skvělý klip u poslední nahrávky. Všichni jsme se koukali a dali jsme ti lajk.
D: Děkuju, mám se skvěle. A moc děkuju, jste vážně skvělá rodina.
E:Kde je vůbec taťka?
M: Ještě v práci zachvili přijede. Tak si jděte mezitím vybalit.
Dominik mi vyndal tedy kufr, vzala jsem si ho a šla jsem do mýho pokoje, který jsem už neviděla dost dlouho.
Vstoupila jsem do obdélníkového pokoje, který vypadal úplně stejně, než jsem se stěhovala.
Měla jsem docela velký pokoj.
Takže se mi sem vešlo věci.. na to že jsem se stěhovala v patnácti, tak styl jsem doposud měla dobrý. Líbí se mi ten pokoj
Cink cink
Přišla mi zpráva od Martina. Zprávu jsem nečetla a šla jsem za Domčou. Měl pokoj hned vedle mě. Taky byl velký. On nás dům je celkově dost velký.
E: Tak co?
D: Normálně mi to tu chybí
E: Máme to stejně.
D: Už ses pochlubila mamce s kým chodíš?
E: řeknu jim to až přijde taťka.
Oba jsme si vybrali a šli jsme pomoct mamce, která chystala večeři.
Mamka pomoc odmítla tak jsme se šli aspoň kouknout okolo ven. Když jsem byla ještě malinká, měli jsme kozy, králíky, slepice a taky kočky. Protože, když ksem někde vydělá nějakou kočku, hned jsem jí donesla k nám a oni k nám pak začli chodit skoro všechny.Taťka přijel, všichni jsme se navečeřeli a přišel večer v obýváku, kde jsme si povídali novinky. Na řadě jsem byla já.
T:Tak zlatíčko, co máš novýho?
E: Takže, škola skvělý, zvládám jí. Našla jsem si práci, pořádám večírky, koncerty a tak. No a mám přítele.
M:A koho sis našla?
E:Davida Albrechta... on je to Dorian.
T:Uka fotky.
Najela jsem na jeho instagram a ukázala rodičům fotky.
M:Ale jo. Čekala jsem to horší..
Dominik se začal smát a já po něm hodila pohled typu neser mě a přestaň se sakra tlemit.
Dál jsme si povídali a když už se blížila jedenáctá hodina, šla jsem spát. V pokoji měl každý svou koupelnu, poprosila jsem mamku o sprcháč a ručník.
Když už jsem si unavená chtěla lehnout do postele vzpomněla jsem si na zprávu od Martina.Martin ❤️:
Ahojky El.. jen jsem se chtěl zeptat jestli jste dojeli v pohodě do Brna. Až budeš mít čas tak mi odepiš ahoj😅.
Já:
Ahojky, promiň že píšu až teď, ale byl to náročný den. Do Brna jsme dorazili v pořadku. Děkuju a dobrou noc😘✨😂
Pak už jsem telefon odložila a během minuty usla.
Ahojky, dneska tu máme novou kapitolu, delší kapitolu.
Děkuju za velkou aktivitu na tomhle příběhu, vůbec by mě nenapadlo, že vás to bude tak bavit🤭.
ČTEŠ
NEVĚŘÍM NA LÁSKU/GREY256,NIK TENDO, DORIAN (DOKONČENO)
FanficMladý rapper Martin, který žije pouze hudbou. Jeho bratr David, který si hledá svou pravou přitom je střídá jak ponožky. Elizabeth mladá dívka, která je zaslepena láskou víc než si myslí. Dominik, nejlepší přítel Eli, který k ní chová city. Čti a do...