15✨

724 37 2
                                    

Ráno jsem se vzbudila na gauči s extrémní bolestí hlavy. Šla jsem teda do kuchyně. Vzala jsem si prášek, který jsem zapila vodou a šla si sednout ke stolu.
Měla jsem tam zprávu od Martina:

El notak... aspoň mi odepisuj. Bojím se, že se ti něco stalo. Mohli by jsme si o tom všem znova promluvit ❤️

Od Nika:

Čaukoo. Jídlo bylo mega. A dál se to taky vyvíjelo moc dobře 😏😂.

Od Davida:

Ahoj lásko, dneska mě pouštějí z nemocnice. Přijela by jsi pro mě v deset nebo mám říct bráchovi?

Martinovi jsem neodepisovala a Dominikovi jsem dala jen zpráva se líbí.
Davidovi jsem napsala, že pro něho ráda dojedu. A jelikož bylo devět šla jsem se nasnídat a oblíknout. No a vyrazila jsem za ním..

Po cestě z nemocnice panovalo hrozný ticho. Přijeli jsme k němu. Šel dovnitř a já mu vzala tašku.
Chtěla jsem odejít a jet za Martinem, ale David mě zastavil.
D:Kam jdeš?
E:No domu jedu
D:Ty tu semnou jako nebudeš?
E:Ne, mám školu a práci.
D: Dobře, tak aspoň zavoláme?
E: Jo určitě
Zavřela jsem dveře a šla jsem k autu.
Po deseti minutách jsem byla u Martina před bytem. Zazvonila jsem na tlačítko Albrecht a čekala až mě pustí dál. Vyšla jsem dvě patra a byla u cíle. Ve dveřích stál Martin. Nic jsem neřekla a jen jsem mu padla do náruče.
Chvíli jsme se objímali mezi dveřmi a pak jsme šli dovnitř.
E:Notak?
M:El... promiň, že jsem to včera jen tak v klidu odsouhlasil.  V tu chvíli jsem si ani trochu neuvědomil co se mezi ním a tebou stalo..je na tobě jestli v tom budeš pokračovat..
E:budu
M: Fakt?? No dobře, trochu mě to zaskočilo, ale dobře.
E: Nemáš prášek na bolest hlavy?
M: Tobě je špatně? Na tady máš
V tuhle chvíli se mi nechtělo říkat, že jsem to trošku přehnala včera s alkoholem.
E:Dlouho jsem se učila a skoro jsem nespala.
M:Tak si lehni tady u mě a trochu se vyspi..
E:Tak jo

Z pohledu Martina:
El si lehla ke mě do ložnice a já šel vedle do pokoje streamovat na Twitch. Po hodině jsem to vypnul. El pořád spala tak jsem si šel lehnout k ní, jenže někdo zazvonil. Otevřel jsem dveře a tam stál brácha.
M:Davide co potřebuješ?
D:Doma jsem se nudilm. Eli se musela jet domů učit a pracovat tak mě napadlo zajít k tobě..
M: Víš ono se to úplně nehodí
D:Ale prosimtě
Vešel dovnitř a já ho nemohl zastavit. Rychle jsem ho předběhl a zavřel jsem dveře do ložnice. Šli jsme do obýváku. Řekl jsem Davidovi, že jdu na záchod, ale šel jsem vzbudit El.
M:El...El notak vstávej
E:hm...co je?
M:Je tu David
E:Co? David?
M: Schovej se do skříně
E:Nebudu se schovávat do skříně. Tak ať sem neleze, já budu spát dál.
M:Taky možnost
E:no vidíš a když dovolíš jdu spát dál.

Vrátil jsem se teda k Davidovi a napadlo mě, co zapnout znova stream, ale teď jenom prostě na ig.
David souhlasil a zaplo se to u něj na účtě.
Psala mi El že musí pryč. Takže jsem udělal, že musím na záchod. Zavřel jsem za sebou dveře a vyprovodil jsem jí.
D:Ti to nějak trvalo
M:nojono tak co tu máme za otázky?

NEVĚŘÍM NA LÁSKU/GREY256,NIK TENDO, DORIAN (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat