46

505 20 10
                                    

N:Jsem doma!
T:Jé ahoj..
E:Jé Nik...hele, tak děkuju Tome, ale protože se zítra ráno vracím zpátky do Česka, tak jdu balit...
T:No počkej...ty už se zítra vracíš??
E:Ano
T:Aha...jsem čekal, že tu budeš déle
E: Práce volá a taky  jedna osoba
T: ten Martin?
E: Jo
T:No nic...tak já jedu... měj se hezky
Obejmul mě silně a odešel
E:Ahoj
N:Tak jdeš balit
E:co?...jo balit..no jdu
Odešla jsem do pokoje
A volala jsem Martinovi.

E:Ahoj..
M:Ahoooj
E:Po zítra přilétám
M: těším se na tebe.. ale strašně
E: Já na tebe taky... strašně mi tu chybíš
M:Bych klidně jel s tebou
E: potřebovala jsem si srovnat pár věcí sama
M:Hele Elí, já musím jít.. dneska připravujeme věci na zítřejší show
E: Dobře, tak ať všechno dobře dopadne. Pa

Típla jsem to, udělala jsem večerní higienu, zbalila jsem věci do kufru a šla jsem spát kolem osmé večer.

Ráno jsem vstávala v sedm. Nasnídala jsem se, převlíknula, vyčistila si zuby, učesala se, dobalila poslední věci a v osm mě Karolína s Nikem vezli na letiště.
N:Achjo.... budeš mi chybět
E:Ty mě taky a víš to moc dobře...
N:papá ségra
Aai čtvrt hodiny jsme se objímali, dokud nás Karolína vší svojí silou nerozdělila..
K:Ahoj El
E:ahoj

Vzala jsem kurf a šla jsem se odbavit.
Pak jsem čekala na spožděný let...
V letadle jsem spala a když jsme byli v Praze vzala jsme si svoje věci a šla k autu...
Měla jsem skvělý nápad jak překvapim Martina.
Proto jsem volala Rhymovi

E:Ahoj Dejo
De:Ahoj...El co potřebuješ?
E:Jsi sám?
De:Jop
E: Potřebuju pomoct
De: povídej
E: Chci překvapit Martina...jsem na letišti v Praze...Martin mi řekl, že má dneska show, a tak mě napadlo že ho na tý show překvapim..
De: Dost dobrý nápad..
A odemě potřebuješ co?
E: a že bych jela k tobě a tam do večera počkala..
De:Kluci mě pak, vyzvedno já ti nechám klíče...tak jo..ale s Autem jeď zezadu
E:Jo jasně děkuju moc...za chvíli jsem tam.

Dojela jsem k Dejovi...jela jsem zezadu jak řekl... auto jsem zaparkovala za garáž, tak aby nebylo vidět.
Zaklepala jsem u něj.. pustil mě dál.
Povídali jsme si  docela dlouho, pak si šel balit. Seděla jsem na gauči a koukala jsem do mobilu... někdo zvonil..pak jsem slyšela Martinův hlas. Kdyby náhodou šel dovnitř, tak jsem se šla schovat.

M:Dejane jdeš?
De: Ježíši jo...
Hodil klíče na gauč, abych věděla že ty mám vzít.
Byli jsme s Dejou skvěle domluvení.
Měla jsem ještě tři hodiny čas.. takže jsem koukala na Netflix..nic extra tam teda nebylo. V půl deváté jsem se začala chystat a v devět jsem vyjela.

Jsem na místě...jdu volat.
E: Orel na místě.Ha ha
De: Vtipný...sojka jde k místu A
E: Čekám v místě A
De: Pelikán nemá ani tucha
E: Orel má radost... tak nemel sojko a pojď
Deja přišel...a šli jsme zadním vchodem. Martin byl zrovna na stagy a ostatní v baku.
Se všema jsem se pozdravila a řekla jim o mém překvapení...
Když jsme domluvili šla jsem si pro mikrofón... Jo čtete dobře, šla jsem si pro mikrofón.

Když zrovna Martin zpíval Chemii vlezla jsem na stage a zpívala jsem taky jakoby nic... prvně o mě nevěděl, ale pak to poznal na hlase, přestal zpívat a běžel mě obejmout...potom jsme Chemii dozpívali spolu... nechápu jak se mi tohle povedlo, ale bylo to nejlepší překvapení..
Když jsem myslela, že budeme odcházet vzal mi mikrofon z ruky, položil ho na zem a začal mě předevšemi líbat...potom jsem jen řekla, že ho strašně miluju a  že mi strašně chyběl...bylo to zvláštní, říct něco takhle veřejně, ale bylo to pro něj a to pro mě bylo nejdůležitější.
Fanoušci nám tleskali a my odešli s pódia..
M: Nechápu, kde ses tu vzala?
E: ráno jsem přiletěla, tady Deja mi pomohl
M:kámo
De: Nemáte zaco hrdličky
Martin se na mě usmál, vzal mě kolem pasu a do ucha mi zašeptal, že  mě miluje.

NEVĚŘÍM NA LÁSKU/GREY256,NIK TENDO, DORIAN (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat