12✨

809 35 2
                                    

Dneska jsem toho měla docela hodně.
Měla jsem klienta v práci a taky jsem se musela učit. Blíží se zkouškový a já chci projít.

Šla jsem teda do práce. Schůzka měla být za půl hodiny, takže jsem si vzala aspoň podklady a informace o klientovi..
Byla to slečna. Klára Matoušková a měla devatenáct let.
Jen to jméno už mi bylo povědomé. Neřešila jsem to a čekala jsem až se dostaví.
Přišla na čas.
E: Tak dobrý den, El
K: Dobrý den, Klára
E:Tak koukněte zda tady mám všechny informace správně a pak budeme pokračovat.
K: Dobře... ano všechno máte správně.
E: Skvěle, komu je oslava určena?
K:Babičce
E: Věk babičky?
K:60
E: Dobře a jak si to představujete?
K: Máme velkou rodinu, bohužel  každý bydlí v jiném okrese a tak je těžké se sejít na jednu oslavu. Potřebovala bych, zařídit hotel pro rodinu. Samozřejmě mám pro vás seznam hostů a kontakty.
No a oslava, je duben a babička slaví 2.května.
Chtěla bych, aby to pro ni bylo nečekané takže oslava by se konala 8.května v sobotu.
E: Dobře. A místo.
K:U maminky v Čakovičkách
E: Dobře a hosté by přijeli ráno? A budete chtít i taxi, které je odveze na hotel.
K:Ano
E:Tak a máme to. Pošlu vám na mail vyúčtování.
K: Dobře.
E: Můžu se zeptat?
K:Ano?
E:Jste mi hrozně povědomá, neznáme se?
K: Neznáme, ale je možné, že mne znáte z instagramu. Nějakou dobu jsem chodila s Greyem.
E:Jo tak od Martina, teda chtěla jsem říct od Greye vás opravdu neznám no to je jedno.
K: Dobře y nashledanou.

No tak tohle je hustý.
No nic. Vzala jsem si věci a jela domů. Učila jsem se a pak jsem byla ve čtyři domluvená, že budu spát u Martina.
Půl čtvrtý jsem si sbalila věci q vyrazila.
M: Ahoj kotě
E: Ahoooj
M:Co v práci dobrý?
E:No úplně úžasný. Můj klient byla tvoje bývalá Klára Matoušková
M: Klára?
E:Ano
M:Aha
E: To byla ta tvoje poslední holka?
M: jo...hele nechceš si udělat něco o jídlu?
Bylo mi jasný, že o tom nechce mluvit a tak jsem s ním začala o novém tématu.
M:Co špagety?
E: Mňam, souhlasím.
M: Uděláme omáčku a pak nakonec špagety dáme do vody na to je ještě času.
Když už byla omáčka skoro hotová, šla jsem do špajzu pro špagety.
Ty špagety nikde nebyli.
E:Hele? Jsi si jistý, že ty špagety vůbec máš?
M:Kouknu se, si je nenašla co?
E:ne
M: Ups...notak já skočím vedle do jednoty a jsem tu zachvili.
E: Dobře.
Omáčka už byla hotová. Tak jsem vypla plotnu a hrnec příklopila poličkou, aby teplo neucházelo.
Zapla jsem televizi a dala to na Óčko. Mezitím přišel Martin, dal špagety do vody no a pak už jsme se konečně najedli.

M: Mňam
E: Povedlo se nám to
M:To souhlasím
E:Jsem nějaká unavená
M: chceš se koukat na film?
E: Klidně
Potom co jsme umyli nádobí, jsme se přesunuli k Martinovi do ložnice. Zapnul televizi a koukali jsme se na film Godzila? Nějak tak název si přesně nepamatuju. Jak jsem byla unavená a jen ležela. Byla jsem bez energie. Tak jsem v obětí Martinovi usla na hrudi

NEVĚŘÍM NA LÁSKU/GREY256,NIK TENDO, DORIAN (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat