19✨

682 35 4
                                    

Vzbudila jsem se v cizím pokoji, v cizí posteli s totálním oknem ze včerejšího večera.
Když jsem se trochu probudila a porozhlídla jsem se okolo sebe došlo mi, že jsem v Yzovy ložnici. A taky, že mám na sobě jen tanga a hádám jeho triko.
Dost mě bolela hlava..mu kluků jsem byla jako doma, takže jsem se zvedla a šla do kuchyně, kde seděl Dominik a koukal na mě jak na debila.

E:Co je?
Do: Já jen, že to tričko no nic to je jedno a proč si vycházela od Yza?
E: Já nevím mám ze včera okno jako sviňa...kde je prášek na bolest?
Do:Hah není
E: Děláš si prdel?
Do: Vypadám na to El?
E:Po ránu moc otázek
Do: Wtf? El byla to jedna otázečka.
Vrátila jsem se zpátky do Yzovy ložnice a šla jsem se převlíknout. Vzala jsem si věci ze včera. Taky co jinýho že a šla jsem teda do kuchyně, kde se objevila Dominikova holka Karolína.
Já jí tak nemusím tu holku, ale Dominik je šťastný a to je pro mě důležitý.

K: Dobré ráno Eli
E:ah...ahojky
Falešně jsem se usmála a vzala jsem si čumák, který jsem po dlouhém hledání našla.
Y: Zdar... menší otázka. Vysvětlíte mi někdo proč jsem spal na zemi vedle sprchy v koupelně?
E: Hele já určitě ne. Ze včera mám okno dost velký a máš dobrou postel jako. Spala jsem jako miminko.
Y: Já vím, je dobrá
Do: Takže jste spolu nic neměli?
Y:Wtf...ne? Kde si vzal takovou píčovinu?
E:No přesně
Do: Nikde, jen se ptám..
Jako nic ve zlým jo, ale když si El vyšla v tom dost vážně dost průhledným triku z Yzovy ložnice nešlo si nemyslet, že jste spolu nic neměli.
E: Jžs...
vypila jsem šumák.
A šla jsem do předsíně obout si boty.
Y: Hele El?
E:no Yzo?
Y: Máš teď někdy zkoušky... nebo se potřebuješ učit v tomhle týdnu?
E:ne.. teďka mám na chvíli od testů a zkoušek klid... proč se ptáš?
Y:Jedu na chatu s Hasanem a Hasanka si tam bere holku, tak tam chci svoji kamarádku
E: Takže zvěš mě?
Y:Koho jinýho jako?
E:U tebe člověk nikdy neví...ale jo ráda.


Ahojky 😊
Děkuju za 2k❤️
Jste skvělý ❤️

NEVĚŘÍM NA LÁSKU/GREY256,NIK TENDO, DORIAN (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat