17✨

692 37 8
                                    

Ráno jsem se vzbudila na zemi v kuchyni..okolo mě bylo spousta flašek od vína a já měla dost dobrý okno... Pokusila jsem se zvednout a povedlo se bez závratě. Šla jsem hned do koupelny, abych se trochu probrala pod studenou vodou.

Někdo zazvonil. Vypla jsem vodu, omotala jsem si osušku kolem těla a šla jsem otevřít.
E:Ano?
Do: ahoj... potřebuju s tebou mluvit..
E:No...no toho bordelu si nevšímej
Do:El proč si mi včera dvacetkrát volala a pak to nebrala?
E: Vědět to tak ti to řeknu
Do: Vole já se lekl že se ti něco stalo
E:Asi ne tak moc, když jsi přišel až teď
Do: co se stalo?
E:Martin mi dal konec
Do:To je mi líto
Obejmul mě a já mu zaplula na hruď.
E: Přijde ti, že jsem se zase zamilovala do Davida?
Do: Ježíši ne.... nebo jo?
E: Já nevím.. vůbec jsem nad tím nepřemýšlela... dyť se s Davidem ani nějak nebavíme, nepíšeme si a ani nechodíme ven... A včera mi Martin řekl, že se nemůže dívat na to jak na něj seru a zamilovavám se do Davida..
Do:To je debil...
E: Kašlu na oba... potřebuju se stejně soustředit na školu..
Do: Půjdeš za Davidem?
E:Ne..jen mu napíšu

Dominik mě pustil a já se od něj odlepila...najednou jsem ucítila divný jiskření mezi mnou a Dominikem.
Nevím co mě to napadlo, ale začla jsem Dominika líbat. Překvapilo mě že spolupracoval, ale pokračoval jsem dál.
Dominik si mě vzal kolem pasu a posadil mě na stůl a líbal mě čím dál vášnivěji. Chtěla jsem mu sundat triko, ale tady v tý chvíli se odemě odlepil.
Do: ehm... promiň tohle jsme neměli
E:ne.. já promiň..byla to kravina.
Do:Jo já radši půjdu tak ahoj...
Dominik odešel, já si šla vzít něco na sebe místo toho ručníku. Pak už jsme jen poklidila ten bordel a šla napsat Davidovi, že je konec. No a protože jsem měla za týden zkoušky, šla jsem opakovat materiály do školy.

NEVĚŘÍM NA LÁSKU/GREY256,NIK TENDO, DORIAN (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat